AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg la inn en litt stor bestilling hos Feelunique helt i begynnelsen av Desember, pengene ble trukket fra kontoen min og jeg fikk mail den 4. Desember at pakken var sendt. Men den har ikke kommet. Jeg ville jo gjerne ha den til Jul siden den inneholder noen gaver til familien som jeg vil overrekke på julaften. Jeg er ganske sikker på at den har blitt stoppet i tolla i Norge, og det var jeg jo klar over, men burde den ikke vært her nå? Andre ganger har det gått rundt en uke.. Spørsmålet mitt er, er det et sted jeg kan ringe og finne ut hva som skjer? Anonymous poster hash: 5b01c...0e8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Du kan ta kontakt med Feelunique her: http://www.feelunique.com/help/contact Oppgi der at ordren ble sendt fra de 04.12.13, og at du ikke har mottatt den enda. Vis så til http://www.feelunique.com/help/delivery-information og at der står at leveringstiden til Europa er 5-10 dager. Så får du se hva du vil gjøre med det. Anonymous poster hash: c71bd...d9c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Tillegg: I fjor ble noen varer forsinket. Heldigvis var det nær familie som skulle få de. Jeg valgte da å pakke inn et bilde av gaven (med en forklaring), og så fikk de den fysisk i romjulen. Kan det evt være en løsning, hvis pakken ikke kommer frem i tide? Anonymous poster hash: c71bd...d9c 1
Gjest kassycat Skrevet 19. desember 2013 #4 Skrevet 19. desember 2013 Sliter med det samme! Stoooor bestilling bestilt 3. des. Pakke 1 kom frem hit forrige fredag, men pakke 2, men flest julegaver i er fremdeles ikke kommet! Nervepirrende å sjekke postkassa..
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Ring Posten. Anonymous poster hash: 5fc2a...c4f
Gjest kassycat Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Kan man ringe posten og bare oppgi navn, og så få vite noe?
Gjest BabyBlue Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Samme skjedde med meg i fjor, utrolig irriterende! Og mamma bestilte en balsam i begynnelsen av desember, den har fremdeles ikke dukket opp. Godt det ikke var en gave.
Gjest kassycat Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Samme skjedde med meg i fjor, utrolig irriterende! Og mamma bestilte en balsam i begynnelsen av desember, den har fremdeles ikke dukket opp. Godt det ikke var en gave. Men det kom frem til slutt? syns det er så rart siden pakke 1 kom i normal tid, og ikke nr 2 drar hjem til mamma nå, så får samboeren sjekke denne postkassa hver dag i mens sukk..
Gjest BabyBlue Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Men det kom frem til slutt? syns det er så rart siden pakke 1 kom i normal tid, og ikke nr 2 drar hjem til mamma nå, så får samboeren sjekke denne postkassa hver dag i mens sukk.. I fjor kom den ene pakken i januar
Gjest kassycat Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 .....flott.. D: tom for rens også som er oppi der, sukk..
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Kan man ringe posten og bare oppgi navn, og så få vite noe? Hei, TS her. i går etter og ha sjekket postkassen her hjemme og funnet ut at jeg fremdeles ikke fikk noe hentelapp, så ringte jeg postens kundeservice. Der forklarte jeg problemet og oppga navn og adresse, og hun kunne fortelle pakken var ankommet mitt lokale postkontor/hentested. Fikk også sporingsnummeret så jeg kunne være sikker på at den var kommet fram, så historien fikk en lykkelig slutt her, jeg fikk hentet pakken Så ring de og hør. Anonymous poster hash: 5b01c...0e8 1
Trollmor89 Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Dere jenter som bestiller ting fra feelunique, h vor mye betaler dere i toll??
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Dere jenter som bestiller ting fra feelunique, h vor mye betaler dere i toll?? Ingenting. Jeg bestiller aldri for mer enn 200 kr per pakke. Anonymous poster hash: 84ac7...110 1
Trollmor89 Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Ingenting. Jeg bestiller aldri for mer enn 200 kr per pakke. Anonymous poster hash: 84ac7...110 Det var godt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå