AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Jeg nærmer meg slutten av jusstudiet på uio. Jeg har tatt opp en bestått eksamen for å forbedre karakteren. Jeg vet man kan velge å få den beste karakteren på vitnemålet, meg jeg lurte på hvilket semester som blir påført? Da man tok eksamen første gang eller da man tok opp om man velger den siste karakteren. Eksempel: Jeg tok eksamen i metode og etikk vårsemesteret 2012 med karakteren C. Så tok jeg opp metode og etikk vårsemesteret 2013 med karakteren B. Jeg ønsker selvsagt at Bén kommet på vitnemålet. Hvilket semester tror dere blir oppført, da jeg faktisk bestod faget eller da jeg tok det opp? Anonymous poster hash: e18d4...86f
Gjest hva som helst Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg regner med at det er på samme måte som på karakterutskriften, at semesteret med den beste karakteren kommer med. Det var jo da du faktisk fikk den karakteren. Er du nervøs for at arbeidsgivere skal spørre hvorfor noen fag har andre semester?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg regner med at det er på samme måte som på karakterutskriften, at semesteret med den beste karakteren kommer med. Det var jo da du faktisk fikk den karakteren. Er du nervøs for at arbeidsgivere skal spørre hvorfor noen fag har andre semester? Nei, er overhodet ikke nervøs:) Har allerede fått jobb, så hvertfall ikke nervøs ift. første arbeidsgiver. Årsaken til at jeg spurte var rett og slett bare fordi det selvfølgelig ser "best" ut at man har fulgt normalt studieforløp og prestert bra på første forsøk. Anonymous poster hash: e18d4...86f
Glynis Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Det står på det semesteret du faktisk tok eksamen.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 Det står på det semesteret du faktisk tok eksamen. Med fare for å virke dum som et brød, du mener det kommer på det semesteret jeg tok opp eksamen, sant? Anonymous poster hash: e18d4...86f
Gjest Naria Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 Hvis du tok opp igjen eksamen våren 2013 og velger den karakteren er vil emnet bli oppført vårsemesteret 2013.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Det semesteret du tok opp eksamen. Går på jus i Oslo selv. Anonymous poster hash: a5339...bd4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Thank you! Anonymous poster hash: e18d4...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå