AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 For et år siden var jeg på byn, hadde kranglet med kjæresten og snakket mye med en hyggelig fyr. Da jeg skulle gå kysset han meg. Det var bare et lite kort kyss, men jeg hadde lyst å dø. Jeg kysset han ikke tilbake, og det var over før det gikk opp for meg at det skjedde. Jeg fortalte det til typen, han ble litt sint men sa det gikk greit, at han visste jeg aldri ville vært utro og at han håpte jeg nå hadde lært hva "snille gutter på byn vil". Jeg elsker kjæresten min over alt på jord, jeg ville aldri vært utro (har blitt utro mot fem ganger før av ekser) og tro meg, jeg har lært. Et år senere tenker jeg fortsatt på det. Jeg blir kvalm over at en annen person kysset meg, at jeg snakket med han, at eg gikk på byn. Jeg tør nesten ikke gå ut lenger. Typen tenker ikke mer på det, han stoler på meg og vet at det kommer aldri til å skje. Skal sies jeg sliter litt med depresjon og angst for å miste de jeg er glad i, er veldig flink i å pine meg selv med ting i fortiden og får veldig veldig lett dårlig samvittighet. Hvordan skal JEG klare å gå videre? Anonymous poster hash: a4c23...85d
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Psykolog. Anonymous poster hash: c22c2...ea8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. Han kysset deg og du kysset ham ikke tilbake, og du vr ærlig med kjæresten din. Høres ikke ut som det var så mye mer du kunne gjøre. Han har allerede glemt det, det synes jeg du burde også Anonymous poster hash: b65e2...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå