Petalouda Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har laget julestrømpe til de tre barna mine, dvs de to barna mine pluss svigersønnen min, og de får helt likt innhold alle tre men i forskjellige utgaver. Svigersønnen min skal feire jul med oss for første gang langt unna sine egne foreldre, så derfor får han nøyaktig samme behandling som barna mine får. I strømpene ligger det godteri for et par hundre kroner, og alle tre får helt likt, men en kan fex få rød kjærlighet, en få grønn og en få blå. Klementin er jeg veldig vant til fra da jeg var liten, men jeg har aldri giddet å ha det i. Tidligere fikk ungene gjerne en julefilm eller noe oppi der, men de siste årene har det bare vært godis 1
79kreps Skrevet 19. desember 2013 #22 Skrevet 19. desember 2013 Usikker på hvordan jeg skal gjøre det i år, men vil tro det blir noe ala dette: - en liten skål som står gods eller lignende på fylt med smågodt - Lipsyl, neglelakk eller lignende til jentene, liten bil eller bamse til guttene - tegneserie eller aktivitetshefte, alt etter alder - En liten skål med diverse nøtter. Alt pakkes fint inn og legges i julesokken.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #23 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tipper 18-åringen vil bli glad for å få en RedBull eller en lignende energidrikk. Hvor helsefremmende det er å drikke det er en annen sak, men jeg tror h*n ville blitt glad for det. Anonymous poster hash: 161cd...ede .....Det er vel mest 14-15 åringer som er så opphengt i disse sukkerfylte drikkene.. 18-19 åringer bruker det vel helst når de blander det ut med vodka Anonymous poster hash: 9e408...73d 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #24 Skrevet 20. desember 2013 Hva er gale med å gi en 18-åring julehefte? Her blir det hver sin flaske julebrus, ulike typer godteri basert på de ulikes preferanser, flaxlodd og en liten utfordring i form av et slags puslespill. Vurderte å kjøpe julehefter til alle (og her er yngstemann 20!), men fant ut at strømpene blir full nok likevel. Jaja, kommer vel annpå personen. Selv syns jeg ikke julehefter er noe særlig Anonymous poster hash: 9e408...73d
nickless Skrevet 20. desember 2013 #25 Skrevet 20. desember 2013 I år kjøper jeg ferdig godis julestrømpe. Finner ikke igjen strømpene fra i fjor , så da ga jeg blaffen og tok ferdigstrømpe. I luke 24 på kalenderen får de en aktivitetsbok , så får de litt å kose seg med på formiddagen likevel !
Inwe Skrevet 20. desember 2013 #26 Skrevet 20. desember 2013 Tror ikke du skal gi julehefte til 18 åringen Jeg ville gitt snop og klementiner + mini velvære/kosmetikk produkter, eller f.eks et par nye øredobber. Anonymous poster hash: 9e408...73d Ikke julehefte til 18åringen? Jeg er 25, og jeg blir skuffa om det ikke ligger julehefte i min strømpe i år, godteriet er jeg nemlig ikke like interessert i lenger 5
SurSilden Skrevet 20. desember 2013 #27 Skrevet 20. desember 2013 åååh. julestrømpe fikk vi alltid som små. Fikk alltid et julehefte, godteri og en leke. kjempe koselig. Nå gir sambo og jeg til hverandre. Julehefte, snop som han liker og en gave til max 200,. Kjempe koselig. I år for første gang får minste mann også. Leke som han kan pusle med utover dagen og litt snop. Han er snart 2 år
Ragnhild H Skrevet 20. desember 2013 #28 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tipper 18-åringen vil bli glad for å få en RedBull eller en lignende energidrikk. Hvor helsefremmende det er å drikke det er en annen sak, men jeg tror h*n ville blitt glad for det. Anonymous poster hash: 161cd...ede Jeg er 19, og ville blitt utrolig overrasket (negativt) dersom det viste seg at jeg hadde fått redbull eller annen energidrikk i julesokken. Da ville jeg heller hatt julebrus :-) Får vanligvis nissesjokolade, litt annet godteri, klementiner og julehefte i min julesokk. 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #29 Skrevet 21. desember 2013 Jeg pleier å få litt godteri, et par filmer og litt diverse småting. Synes dette er veldig greit, selv om jeg godt kunne ha stått over mye av godteriet. Jeg er ikke så glad i nissesjokolader osv. Jeg liker disse sjokoladekulene da som ofte blir lagt oppi. Er det normalt å få klementiner i julesokken? Anonymous poster hash: 5dbdf...364
Ragg Skrevet 21. desember 2013 #30 Skrevet 21. desember 2013 Hm, jeg er ikke vant med julestrømpe så jeg må spørre: Hvorfor har alle klementin oppi? Er ikke det noe som står fremme i julen uansett? Jeg pleier likevel å små småting på formidagen påjulaften, kanskje som en julestrømpe, bare uten strømpen? - Julehefte (tommy og tigern!) - Marsipan i en eller annen form - Mørk sjokolade
Ragg Skrevet 21. desember 2013 #31 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har en klementin oppi til mine barn fordi jeg et vant til det fra jeg var liten. Kjenner enda den magiske følelsen av å putte hånden nedi strømpen å kjenne godteri, et julehefte og en klementin i tuppen av strømpen. Spiste den sikkert aldri 1
Gjest ms_kwang Skrevet 21. desember 2013 #32 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Tror ikke du skal gi julehefte til 18 åringen Jeg ville gitt snop og klementiner + mini velvære/kosmetikk produkter, eller f.eks et par nye øredobber. Anonymous poster hash: 9e408...73d Jeg var hjemme en liten tur da jeg var 23 og da fikk jeg julehefte :Nemi, broren min på 18 fikk Kollektivet og ellers kjøper mamma inn Pondus og Donald Og der går egentlig juleheftene på rundgang, det er jo skikkelig koselig med tegneserier :D Uansett hvor gammel du er Endret 21. desember 2013 av ms_kwang
Lillah Skrevet 22. desember 2013 #33 Skrevet 22. desember 2013 Sønnen min skal få en leke, smoothie og snacks beregnet til små barn, og samboeren min skal få godteri, julehefte og en film tenkte jeg
skruf Skrevet 22. desember 2013 #34 Skrevet 22. desember 2013 Vi bruker å putte en film de ønsker seg, litt snop og et julehefte i julestømpen. Knoll og Tott eller Donald til 10-åringen, og Nemi, Pondus eller Billy til 16-åringen… julehefter finner man for alle alderstrinn:)
Version 2.0 Skrevet 22. desember 2013 #35 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har en 4-åring. Han får masse godis og Elias DVD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå