AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 I år kommer noen av barnebarna på besøk til jul, og jeg tenkte å lage julesokk til dem. Hva er vanlig å ha oppi? Jeg tenker jeg kan putte oppi noen klementiner, julehefter, nissesjokolade og annet godt. Hvilke julehefter er det vanlig å ha, og hvilke er bra? Det kommer en jente (18), gutt (15) og gutt (6). Har dere også tips til annet jeg kan putte i sokkene? Anonymous poster hash: 85e2c...986
Snooks Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Julehefter som Nemi, Pondus/Rutetid og Donald f.eks Klementiner og litt godis var det vi fikk hvertfall, evt en liten gave sånn at vi hadde noe å pusle med når vi var små, ble vel litt mindre mas av det.
Gjest s@nd Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Små pynt til den eldste kanskje, leker til de små.. litt godis, kanskje donald duck blad eller noe?
Berit Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Taperull har vært mest populære her hos barna. Merkelig, men det var veldig kjekt. Små ting som en kortstokk, fargeblyant, viskelær.
Vasa Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Jeg putter oppi en godte strømpe. Den i plast, også bruker de å få en liten ting. I år får jenta mi på 9 1/2 år en tegneblokk fra topp model bryllup. Og sønnen min på 12 år får en iq ring sak og en liten kortstokk. Ingen av de er interessert i blader. Kos med julestrømpe. Ikke vant med det selv
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Ordner julesokken til lillebrødrene mine, hvor jeg putter julegodteri, annet godteri, klementiner, blad, glowsticks og litt annet småtteri (leker) som er moro å få.
Corvo Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 I år kommer noen av barnebarna på besøk til jul, og jeg tenkte å lage julesokk til dem. Hva er vanlig å ha oppi? Jeg tenker jeg kan putte oppi noen klementiner, julehefter, nissesjokolade og annet godt. Hvilke julehefter er det vanlig å ha, og hvilke er bra? Det kommer en jente (18), gutt (15) og gutt (6). Har dere også tips til annet jeg kan putte i sokkene? Anonymous poster hash: 85e2c...986 Klementiner, litt små sjokolader, fox, gomp/smurfre pastiller (ikke tannkrem og halsdrops, det hører hjemme i en eventuell pakkekalender). Jeg likte god knoll og tott, pondus eller hvilket som helt "gutteblad". Det kommer an på hva gutten din liker. Begge to altså. Pondus er kanskje litt for voksent for han minste.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Jeg pleier å legge en klementing eller to, et tegneserie blad, litt pepperkaker eller andre julekaker om man har, litt marsipan, en mini martini asti om det er til en voksen, julebrus om det er barn. Og til barn kan man jo også legge ei en leke eller et kinderegg eller noe slikt:) Prøve å gjøre det spennende for et barn uten at det BARE er godteri:P Anonymous poster hash: edb59...b25
Safira Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Hm, jeg er ikke vant med julestrømpe så jeg må spørre: Hvorfor har alle klementin oppi? Er ikke det noe som står fremme i julen uansett? Jeg pleier likevel å små småting på formidagen påjulaften, kanskje som en julestrømpe, bare uten strømpen? - Julehefte (tommy og tigern!) - Marsipan i en eller annen form - Mørk sjokolade 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Et blad, enten et julehefte eller et blad om noe de interesserer seg for. Feks et moteblad til jenta. Snop, feks en pose med godt&blandet, bamsemums eller nidar favoritter. Andre ting som er fint å ha oppi er flaxlodd, og en liten gave. Jeg har fått småting som mascara eller tegnesaker i julestrømpe. Du trenger selvsagt ikke ha oppi alt dette, det spørs jo litt hvor mye penger du vil legge i det. Et blad og snop er mer enn nok om du ikke vil gi mer. Anonymous poster hash: 2f421...647
Gjest Awzm me Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Det jeg har fått i julestrømpen er en mandarin, et julehefte, som oftest knoll og tott eller donald, en nisseformet sjokolade, litt smågreier som som små karameller eller kjærligheter. Og som oftest en sånn pose med forskjellig godteri i. Prøvd å søke mye for å få bilder, men fant absolutt ikke. Men det selges på meny i hvert fall, det er en plastpose og toppen er formet som en nisse, og det er litt forskjellig søtt oppi. Om det var noen tips der
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Hm, jeg er ikke vant med julestrømpe så jeg må spørre: Hvorfor har alle klementin oppi? Er ikke det noe som står fremme i julen uansett? Det er vel for å vise at man ikke bare skal spise godteri tenker jeg Jeg har alltid fått det ihvertfall, og rar som jeg var følte jeg at jeg fortjente godteriet mer om jeg spiste klementinen først Ellers har det gått i blader, godteri og én pakke som vi fikk pakke opp om morgenen. Anonymous poster hash: fbe9e...a9a
Gjest Ozelot Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Brukt å fått kinderegg, mandarin, marsipangris, maoam, tyggis, smurfepastiller og vanlig sjokolade.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Fikk egentlig ikke så voldsomt mye godis i strømpa som barn, og ikke frukt. En sjokoladenisse, en kjærlighet og en lovehearts eller fox eller kick eller noe sånt. Et blad (jeg fikk ofte penny og broren min Donald), og en "ting" - alt fra hårstrikker, kortstokk, yatziblokk, tusjer, papirdukker, glansbilder e.l. Mannen min lager strømpe til meg hver jul nå, typisk innhold er noe godis, kryssordblad, flaxlodd, lipgloss, håndkrem osv. Jeg har også fått diamantøredobber en gang (!) og i fjor fikk jeg skikkelig "slutty" undertøy, hahaha! Anonymous poster hash: 641c5...ae0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Tror ikke du skal gi julehefte til 18 åringen Jeg ville gitt snop og klementiner + mini velvære/kosmetikk produkter, eller f.eks et par nye øredobber. Anonymous poster hash: 9e408...73d 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #16 Skrevet 19. desember 2013 Tror ikke du skal gi julehefte til 18 åringen Jeg ville gitt snop og klementiner + mini velvære/kosmetikk produkter, eller f.eks et par nye øredobber. Anonymous poster hash: 9e408...73d Også julehefter til de to andre. Anonymous poster hash: 9e408...73d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #17 Skrevet 19. desember 2013 Fikk egentlig ikke så voldsomt mye godis i strømpa som barn, og ikke frukt. En sjokoladenisse, en kjærlighet og en lovehearts eller fox eller kick eller noe sånt. Et blad (jeg fikk ofte penny og broren min Donald), og en "ting" - alt fra hårstrikker, kortstokk, yatziblokk, tusjer, papirdukker, glansbilder e.l. Mannen min lager strømpe til meg hver jul nå, typisk innhold er noe godis, kryssordblad, flaxlodd, lipgloss, håndkrem osv. Jeg har også fått diamantøredobber en gang (!) og i fjor fikk jeg skikkelig "slutty" undertøy, hahaha! Anonymous poster hash: 641c5...ae0 Flax lodd er hendig :D ! (Dog det kan bare gis til 18 åringen, med tanke på at de andre er for ung til å få utlevert gevinst). Så kunne guttene fått noe annet ekstra. Anonymous poster hash: 9e408...73d
Thorn Skrevet 19. desember 2013 #18 Skrevet 19. desember 2013 Tror ikke du skal gi julehefte til 18 åringen Jeg ville gitt snop og klementiner + mini velvære/kosmetikk produkter, eller f.eks et par nye øredobber. Anonymous poster hash: 9e408...73d Hva er gale med å gi en 18-åring julehefte? Her blir det hver sin flaske julebrus, ulike typer godteri basert på de ulikes preferanser, flaxlodd og en liten utfordring i form av et slags puslespill. Vurderte å kjøpe julehefter til alle (og her er yngstemann 20!), men fant ut at strømpene blir full nok likevel. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 I år har jeg kjøpt pondus julehefte og iq kube til mannen, og bok og en liten leke til gutten på ett år. Tenkte også å legge oppi flaxlodd og litt godis (hvertfall til mannen). Smoothie til gutten kanskje? Så får vi bare se om det havner noe i min egen strømpe;-)Anonymous poster hash: 4d75b...142
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tipper 18-åringen vil bli glad for å få en RedBull eller en lignende energidrikk. Hvor helsefremmende det er å drikke det er en annen sak, men jeg tror h*n ville blitt glad for det. Anonymous poster hash: 161cd...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå