AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Min bichon tispe på snart 8 mnd fikk sin første løpetid lørdag for 11 dager siden. Synes hun har blødd mye, må ha truse på hele tiden. Noen sier jo man ikke merker første løpetid, men joda, her har vi merket den! Hvor lenge kommer hun til å bll? Dette er dag 11... Anonymous poster hash: 3e0d3...ccf
kalinka85 Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 (endret) 3 uker Endret 18. desember 2013 av kalinka85
Snooks Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Her varer blødningen i ca tre uker, og jeg tror det er ganske vanlig. Vår hund bruker også truse stort sett hele tiden, hun sover uten. Den siste uken blir det bare mindre og mindre, så vi skjønner hvertfall at det går mot slutten
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Vår blør ca 1-2 uker. Hun blør ikke i "stådagene". Du bør kanskje være litt forsiktig med å bruke truse hele tiden? For det første lærer jo hunden aldri å vaske seg skikkelig da, og for det andre er det vel ikke så bra for de? Lukter det ikke ekstremt jævlig? Anonymous poster hash: 6e84b...fa1
Gjest Mupsi Skrevet 19. desember 2013 #5 Skrevet 19. desember 2013 (endret) Vår blør ca 1-2 uker. Hun blør ikke i "stådagene". Du bør kanskje være litt forsiktig med å bruke truse hele tiden? For det første lærer jo hunden aldri å vaske seg skikkelig da, og for det andre er det vel ikke så bra for de? Lukter det ikke ekstremt jævlig? Anonymous poster hash: 6e84b...fa1 Det legges et bind i trusen som skiftes etter behov, akkurat slik som på oss damer. Trusen er ikke så stram så hunden kommer til med tungen og får vasket seg. Den tas selvfølgelig av før man går ut med hunden. Nei det lukter ikke noe mer enn vanlig fra hunden synes jeg. Min hund hadde løpetid i to uker første gangen, er spent hvor lenge det varer neste gang. Endret 19. desember 2013 av Mupsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå