AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Er det dumt å kjøpe det i julegave? Personen har fra før en gammel ødelagt iphone 4, som skjermen er knust på, høytaler og mikrofon er begynt å skurre, og det nytter ikke å oppdatere den. Personen er ikke så opptatt av det nyeste og beste. Har kjøot en 4s... Men burde heg kjøpt 5, 5 s eller 5c? Har 5 selv.., men 5 og 5c koster 2000 mer enn 4s.. Uff er så redd det ikke faller i smak... Selv om jeg vet at personen blir å like den, tenker vel mest på hva andre vil si, kjøpe en utdatert tlf... Skal sies at personen ikke har hatt en ny tlf på 6 år, alt har vært arvegods...Anonymous poster hash: 2a152...50f
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Dersom vedkommende ikke bryr seg om det er det nyeste, så tror jeg du helt fint kan gi det i gave. Hva andre tenker om en "utdatert" telefon er ikke ditt eller den andre's problem, er folk så smålige at de reagerer på hva du gir i gave til andre er det bare synd på dem. Dersom du vet vedkommende vil bli glad for en 4s, da gir du det. Det viktigste er jo at den som får gaven blir glad, ikke alle rundt Anonymous poster hash: bb9d2...4cd 1
kalinka85 Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Jeg ville nok ikke kjøpt en utdatert iphone 4s, som er strippet for det meste du finner i 5'ern., For ikke å snakke om 5s... Eller 5 c for den del... 5 selges jo ikke lengre. På netonnet koster 4s 3300kr uten abbonement, 5c koster 4800.., skal man først kjøpe en slik gave til 3300 så har man også råd til å legge på 1500 for å faktisk få det nyeste på markedet istedet for en snart 3 år gammel telefon. Min mening.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Nei. For dyrt. Kjøp noe til 1000kr og gi 4000kr til veldedighet. Anonymous poster hash: 83f92...8a7
Gjest navnelapp Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Eg merka utruleg lite forskjell då eg gjekk frå 4s til 5, så med mindre dette er ein person som lever gjennom telefonen sin så trur eg vedkommande kjem til å bli kjempeglad. 2000 ekstra? Det er det iallfall ikkje verd. (Eg fekk min frå jobben, hadde aldri kjøpt den sjølv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå