Gjest ??? Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er kvinne og singel. Jeg har en gal og sexy fetter. Og han og jeg skal treffes utenom alle slags familiesammentreffer for å ha sex! Vi har flørtet ganske heftig på mailer de siste ni månedene. Aner ikke hvordan det satte igang. Familiene våre har nær og god kontakt, og sånn sett er han nesten som en bror for meg. Derfor kjennes dette litt rart ut, og innmari forbudt. Han er gift, og hun er en kjempehyggelig jente, men jeg ser ikke at dette har noe å gjøre med henne. Hun får aldri vite det. Jeg skal ikke spørre dere hva dere synes, men måtte bare få det ut et sted hvor ingen kjenner meg, for dette er ikke noe jeg går til venninnene mine med. Det kommer til å bli utrolig komisk til å begynne med fordi vi kjenner hverandre så godt, men jeg tror også det kommer til å bli utrolig spennende. Har vært smugforelsket i fetteren i hele ungdommen da.
VesleBråka Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Har det ikke noe å gjøre med kona hans at mannen hennes bedrar henne med kusinen?? Du må være veldig forsiktig her. Familie er familie, og ikke noe du kan si bygones til. Du risikerer å skape store konflikter som angår mange mennesker.
Gjest ??? Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Joda, jeg skjønner det der med at kona blir bedratt. Men det er ikke for å bedra henne vi gjør det. nei, jeg skjønner at folk flest ikke skjønner innstillingen jeg har til utroskap... men jeg er litt sånn at det man ikke vet har man ikke vondt av. Hun får aldri vite det, og dermed får hun ikke vondt av det heller. Jeg er god i pokeransikt, men jeg aner jo ikke hva han er da..... :o Detta har ikke han gjort før, det veit jeg..... jeg må spørre om han har pokeransikt. Dette skal nemlig ikke uT!
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Herregud... Patetisk er alt jeg kan si.. Blir overasket over at det finnes så mange superegoister her i Verden.. Folk må prøve å tenke litt mer på andre enn bare på seg selv.. Man har aldri noe garanti for at det kommer ut, såppas bør du skjønne
Gjest Fighter Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Trodde først dette innlegget handlet om et forhold mellom søskenbarn. Noe som er fullt lovlig, og kanskje akkurat litt på halvveis nesten grensen til innavl. Likevel er det ikke påvist at eventuelle barn tar stor skade av søskanbarnforeldre. Hadde først tenkt til å skrive noen tanker om nesten-innavl, og at dere bør tenke nøye gjennom det. MEN når du skrev at han var gift så har jeg bare en ting å si: hold deg langt unna han. Klarer du ikke å holde fingrene hav fatet etter familieselskapene, så dropper du familieselskapene for en stund. Ja, da må du forklare de andre i familien hvorfor du holder deg unna. Da har du to alternativer for hvordan du kan gjøre det. Ro deg bort og finne på en unnskyldning eller fortelle sannheten. Ja, jeg vet rådet mitt blir vanskelig og dere har gjort det vanskelig for dere slev, da må dere ordne opp i det.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Sitat slettet heisann - her kommer et av de berømmelige "Du er xxx-utsagnene som vi kjenner så godt. Du gjør ting som jeg synes er forkastelig, ergo må du være syk! Er hun ekstra syk fordi det er en fetter, eller fordi hun er med på å bedra kona hans? Hvem setter standarden for hva som er riktig seksualitet? Vet ikke om jeg kunne hatt meg med en fetter men.... det er jo meg. hva andre kan og ikke kan....
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes dere begge to er egoistiske, og eier ikke empati for konen hans i det hele tatt. Selv om du ikke kommer til å fortelle dette til henne, så kanskje han rett og slett ikke klarer å holde på den hemmeligheten i all evighet. Som jeg bruker å si når noen er utro: "det er alltid en for mange som vet om det"
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Er hun ekstra xxxx fordi det er en fetter, eller fordi hun er med på å bedra kona hans? Begge deler. Bare tanken på at de to har samme bestemor eller bestefar er direkte kvalmt. En av foreldrene dems er faktisk søsken med hverandre *pjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk*. Og for det andre, man bedrar ikke folk i familien sin, sånn er det bare! Skaff deg hjelp du og mysan!
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mai 2004 #11 Skrevet 13. mai 2004 Vet ikke om jeg kunne hatt meg med en fetter men.... det er jo meg. hva andre kan og ikke kan.... Jeg reagerer i alle fall ikke på at det er fetteren hennes, men på at han er gift. Synes folk skal gjøre akkurat som de vil så lenge det ikke kan skade andre. Men det kan det jo fort gjøre selv om de er bestemt på å holde det skult. De fleste som har blitt tatt for utroskap hadde vel tenkt at det ikke ville komme ut..
nat26 Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes det er forkastelig,ikke fordi han er fetteren din,det får være deres sak,men din holdning i forhold til kona er rett og slett dum!Hadde det vært mannen din,så vedder jeg på at du ikke hadde vært like begeistret for det.Det har ikke noe med kona hans å gjøre skriver du,seff har det det,hun er KONA hans jo.Nei skjerp deg
Gjest Myumi Skrevet 13. mai 2004 #13 Skrevet 13. mai 2004 Bare ignorer hele tråden, dette er garantert bare sprøyt fra en som ønsker reaksjoner og oppmerksomhet. Se på disse utsagnene her: Han er gift, og hun er en kjempehyggelig jente, men jeg ser ikke at dette har noe å gjøre med henne. Hun får aldri vite det. men jeg tror også det kommer til å bli utrolig spennende Hvilket normalt tenkende menneske vil finne på å formulere seg på en slik måte?? :o
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #14 Skrevet 13. mai 2004 Nå har jo kanskje disse to et lettere syn på utroskap enn folk flest da. uten at det dermed er sagt det er de andre som har riktig syn på det. Jeg for min egen del er ganske avslappet i forhold til utroskap. Kanskje fordi jeg er blitt utsatt for det selv, og erfarte at det ikke ødela forholdet vårt i det hele tatt, snarere tvert i mot den gangen. Etterpå har jeg selv vært "den andre" i tre forhold. Noe jeg til slutt bare måtte slutte med fordi jeg følte meg som et diger høl til å putte pi**er i til slutt. Og det kan jeg si til ??? også, du står i fare for å miste deg sjøl hvis du reduserer deg selv til "den andre". Vær obs på det, og kjenn godt etter. Det er ikke hyggelig å være en "hemmelighet" kan jeg love deg - du føler deg ganske lite verdt etter hvert..... kanskje utvikler du dypere følelser for denne fetteren, og så får du kjempeproblemer med i familiesammenkomstene etterpå, fordi du ikke kan vise hva du føler, samtidig som du blir dødsjalu på kona hans.... og sånt merkes... tro meg
Gjest ??? Skrevet 13. mai 2004 #15 Skrevet 13. mai 2004 Bare ignorer hele tråden' date=' dette er garantert bare sprøyt fra en som ønsker reaksjoner og oppmerksomhet.[/quote'] Absolutt ikke. Reaksjoner får jeg selvfølgelig, og ikke annerleds enn jeg trodde heller. og det skjønner jeg helt fint. Ville nok reagert sånn sjøl også hvis jeg bare leste det og ikke kjente personen. men det er så lett å bare dømme. Noen av dere kommer med konstruktiv kritikk i hvertfall, og velmenende råd, og det tar jeg imot med takk. Andre som bare kommer med spykommentarer ogsånt gidder jeg ikke bry meg om. For meg er det bare mangel på noe vettug å si.. Du som sier pjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk kan mene hva du vil. Her i landet er det faktisk lov å gifte seg med fetter eller kusine, og da har de felles besteforeldre og minst en av foreldrene er søsken. Det er jo det som gjør det litt rart for meg også da at han er fetteren min og så nær at hna nesten kunne vært broren min. Det er ikke sikkert det blir noe av heller da. Vi har snakket om det i evigheter og vi klarer ikke å få arrangert det, så kanskje vi bare har det morro med å tenke på det og leke med flørten.
Venus_venus Skrevet 13. mai 2004 #16 Skrevet 13. mai 2004 Plutselig så god du ble til å formulere deg da... De første innleggene dine bar preg av å ha blitt skrevet av en umoden 14 åring...
Gjest Myumi Skrevet 13. mai 2004 #17 Skrevet 13. mai 2004 Plutselig så god du ble til å formulere deg da... De første innleggene dine bar preg av å ha blitt skrevet av en umoden 14 åring... Jeg er helt enig. Du gikk fra 0 til 110 på to innlegg og det skjer stort sett bare når en bruker har blitt gjennomskuet og skal ro seg i land. Måten man formulerer seg på er nøkkelen til å bli tatt seriøst, husk det!!
Gjest ??? Skrevet 13. mai 2004 #18 Skrevet 13. mai 2004 Nå har jeg lest de tidligere innleggene mine i denne tråden og ser ikke at jeg formulerer meg noe annerledes i det siste innlegget enn i det første? Kanskje skrev jeg det korte innlegget litt fortere fordi jeg også holder på med andre ting, men plutselig ble jeg så god til å formulere meg? Dette er sånn jeg formulerer meg! Og hva mener du med: Jeg er helt enig. Du gikk fra 0 til 110 på to innlegg og det skjer stort sett bare når en bruker har blitt gjennomskuet og skal ro seg i land. Måten man formulerer seg på er nøkkelen til å bli tatt seriøst, husk det!! Gjennomskuet? For hva da? Forklar meg gjerne punkt for punkt hva som er dårlig formulert i det første innlegget, hva som er verre/bedre i nr. to og tilslutt hva som gjør at jeg går fra 0 til 110 i nummer tre. Dette er veldig interessant, selv om det overhodet ikke har noe å gjøre med saken.
Pusekatt Skrevet 13. mai 2004 #19 Skrevet 13. mai 2004 Du som sier pjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk kan mene hva du vil. Her i landet er det faktisk lov å gifte seg med fetter eller kusine, og da har de Correct me if I'm wrong, men såvidt meg bekjent må inngåelse av ekteskap mellom søskenbarn søkes om og godkjennes av kongen (!). Så det er ikke fritt fram. Når det er sagt synes jeg det du har planer om å gjøre er fullstendig forkastelig. Det skal så uendelig lite til før utroskap oppdages! Tror du alle som blir "oppdaget" i utroskap hadde planer om å bli oppdaget? Ved å involvere deg med din egen fetter ender du kun opp med å såre de menneskene som står deg nærmest, nemlig din egen familie. Tror du de vil bifalle din (og hans!) avgjørelse om å bedra kona hans? Hvordan tror du familietreffene kommer til å bli etter at et slikt forhold blir oppdaget? Du ødelegger i praksis et ekteskap, vennskapet med kona hans, samt forholdet til hele resten av familien. Er det noe du vil være ansvarlig for?
Isiselin Skrevet 13. mai 2004 #20 Skrevet 13. mai 2004 Correct me if I'm wrong, men såvidt meg bekjent må inngåelse av ekteskap mellom søskenbarn søkes om og godkjennes av kongen (!). Så det er ikke fritt fram. Da correcter jeg deg nå. Det må ikke søkes om dette. Søskenbarnekteskap er fullt lovlig. Eventuelle barn av søskenbarnspar er ikke påvist skader som kan forklares med dette. Det er først når det er lange rekker med beslektede at det blir fare for misdannelser og sykdommer. Jeg har to tanter som var gift med hver sitt søskenbarn. De måtte ikke søke og har fått utrolig vakre barn uten den minste lille "feil".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå