AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg er forelsket. Min venninne og jeg har det helt fantastisk sammen. Når vi har sex er det som om jeg er i himmelen. Hvis jeg stikker inn en finger inni henne kjenner jeg det strammer rundt. Hun er noe av det beste jeg har opplevd. Hun er så deilig og jeg elsker å pule på hun. Jeg vil at vi skal bli kjærester. Nå er både hun og jeg singel, men hun har gjort det klart at hun ønsker å forbli singel og vil ikke starte noe forhold nå. Hva skal jeg gjøre, jeg er så fortvilt... Anonymous poster hash: 37c92...667
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Du får fortsette å fingre henne på en deilig måte, kanskje hun blir avhengig av dine deilige fingre:)Anonymous poster hash: 8dd7e...808
Adhara Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Ja, men realistisk sett. Jeg må finne en eller annen måte å lokke henne på. Sex er ikke nok! Anonymous poster hash: 37c92...667
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Hadde samme situasjon med kjæresten min før, dvs. han var forelsket og sånn, men jeg ville ikke noe mer enn sex. Nå er vi forlovet:) Anonymous poster hash: 1a55e...270
tom1986 Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Ikke nevn forhold eller mas om å bli seriøs. Bare fortsett å ha sex, men gjør også andre ting. Følelsene kommer når dere deler "opplevelser". Jenter digger sånt tull.
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Tja, noen blir vel forelsket med kuken sin?
Gjest .-L-. Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Følelser kommer med tid og jo mer dere er sammen. Det du må unngå er å bli needy nå som du liker henne. Du kan godt si at du vil noe mer, men da må du kunne takle avisningen om den kommer på en god måte. Det er lettere sagt enn gjort, men klarer du det skader det ikke mulighetene dine in the long run i alle fall. Slik jeg ser det har du egentlig satset på feil hest. Du kan selvfølgelig gi det et forsøk, og kanskje får hun sterke nok følelser for deg til at hun ombestemmer seg, men vær forberedt på å bli såret. Enkelte folk er jævlig sta Brente meg skikkelig på dette. Ble forelsket i en som ville være singel. Selv om jeg var mentalt forbredt på at hun ikke ville satse mer taklet jeg avisningen dårlig når den kom, og tok det hele ganske tungt. Jeg klarte ikke å være meg selv med henne etter det. Uansett, lykke til Endret 19. desember 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå