AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Oppretter like gjerne en ny tråd jeg, etter som jeg har et nytt spørsmål. Kjør på, bare gi meg tyn, akkurat nå kan ikke ting bli så mye verre allikevel... Jeg sendte altså flørten min melding i går kveld og ba om en oppklaring. Fikk til svar: "Mener ikke noe mer enn flørting nei. Bra du spør" Først og fremst, hvordan hadde dere tatt den meldingen? For meg fremstår han som totalt likegyldig. Det har ikke dreid seg om uskyldig flørting, han har til tider vært ganske grov, og han har klådd når vi har møttes. Selv utenforstående har kommentert at han har virket gira på meg. Så er det så rart jeg lurte?! Jeg skrev tilbake "no hard feelings! Flørting er gøy, men vær forsiktig med å leke med en jentes følelser.. Håper du tilgir meg, følte bare jeg kom litt skjevt ut etter meldingen igår (middagsinvitasjon)" Tror dere han svarer? Det var ikke meningen å virke sutrete, jeg ville bare forklare meg. Jeg føler meg som verdens største idiot. Har jeg grunn til det? Anonymous poster hash: ccb6e...043
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Ville nok droppet "vær forsiktig med å leke med en jentes følelser". For da viser du til at du kanskje ville noe mer. Og det virket sutrete. Skulle holdt deg til "no hard feelings, flørting er gøy!". -jente22 Anonymous poster hash: 3b752...d10 4
spektralkatt Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 (endret) du har ikke noen grunn til å føle deg som noen idiot, men du har jo fått et klart svar, slik jeg ser det. At han ser på relasjonen deres kun som tidsfordriv. eller "gøy" om du vil. Høres ikke ut som det er så gøy for deg, så kanskje du skal finne noen annen å leke med. Edit: om du kutter ham ut nå, kommer du bra utav det. om du fortsetter, og prøver å legge lista etter det han vil ha, så blir det bare kjipt. Endret 18. desember 2013 av spektralkatt 2
Erazor Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Er ikke helt sikker på hva du mener med «kom best ut av det». Men ut fra det dere skrev i meldingene, så virker det helt klart som om det var du som var mest lei deg for at det kun var flørting og ikke noe annet.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 du har ikke noen grunn til å føle deg som noen idiot, men du har jo fått et klart svar, slik jeg ser det. At han ser på relasjonen deres kun som tidsfordriv. eller "gøy" om du vil. Høres ikke ut som det er så gøy for deg, så kanskje du skal finne noen annen å leke med. Ja, og jeg er glad for at han klarte å være oppriktig, men allikevel; jeg føler det var på en nedlatende måte. Jeg liker ikke å være hard mot folk, og jeg vil heller ikke være redd for å møte ham på gata. Han skrev jo "jeg mener", altsååå presens - betyr det at han tenker at alt tross alt er i orden og tenker at han kan fortsette der han slapp? Var den siste meldingen ødeleggende? Ååååå, hodet mitt er vare kaos. Anonymous poster hash: ccb6e...043
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Er ikke helt sikker på hva du mener med «kom best ut av det». Men ut fra det dere skrev i meldingene, så virker det helt klart som om det var du som var mest lei deg for at det kun var flørting og ikke noe annet. Ja, og det er jeg klar over. Jeg var ærlig på at jeg likte ham. Dette MÅ han ha skjønt tidligere, og dermed synes jeg det er dårlig av ham å fortsette flørtingen og til og med la flørten eskalere, når han hele tiden har visst at han bare har vært ute etter en flørt mens han sannsynligvis har skjønt at jeg har følt noe ekstra. Og så lurer jeg på nå om jeg dreit meg loddrett ut ved å konfrontere ham. Anonymous poster hash: ccb6e...043
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Ville nok droppet "vær forsiktig med å leke med en jentes følelser". For da viser du til at du kanskje ville noe mer. Og det virket sutrete. Skulle holdt deg til "no hard feelings, flørting er gøy!". -jente22 Anonymous poster hash: 3b752...d10 Jeg følte jeg måtte legge til det ettersom jeg allerede hadde vært ærlig med ham. Dessuten ba jeg han jo på middag dagen før, så som sagt: Han må ha skjønt det. Anonymous poster hash: ccb6e...043
Erazor Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Ja, og det er jeg klar over. Jeg var ærlig på at jeg likte ham. Dette MÅ han ha skjønt tidligere, og dermed synes jeg det er dårlig av ham å fortsette flørtingen og til og med la flørten eskalere, når han hele tiden har visst at han bare har vært ute etter en flørt mens han sannsynligvis har skjønt at jeg har følt noe ekstra. Og så lurer jeg på nå om jeg dreit meg loddrett ut ved å konfrontere ham.Anonymous poster hash: ccb6e...043 Jeg ville ikke ha brydd meg nevneverdig om hva han har tenkt eller ikke tenkt om meldingen din. Å tillegge hans mening spesiell vekt vil ikke ha noen hensikt. Så lenge du kan stå for det du skrev, så er det i grunnen bare å riste ham av seg og se fremover i stedet for å tenke på ting du uansett ikke kan gjøre om på. 2
Gjest Snuppeluren Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Hvis det er slik som ts sier, at han bør ha forstått at de vil ulike ting, så synes jeg det er helt greit at hun la til "vær forsiktig med å leke med en jentes følelser". Han har ikke vondt av å få vite at han har såret henne når det er det han har gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Ja, og det er jeg klar over. Jeg var ærlig på at jeg likte ham. Dette MÅ han ha skjønt tidligere, og dermed synes jeg det er dårlig av ham å fortsette flørtingen og til og med la flørten eskalere, når han hele tiden har visst at han bare har vært ute etter en flørt mens han sannsynligvis har skjønt at jeg har følt noe ekstra. Og så lurer jeg på nå om jeg dreit meg loddrett ut ved å konfrontere ham. Anonymous poster hash: ccb6e...043 Synes du var tøff som Konfronterte ham, nå vet du hvor han står, og han vet hva du vil. Synes også det er dårlig av ham å fortsette flørting når det er så tydelig at du vil mer, men slik er dessverre mange.. Anonymous poster hash: df290...ff7
spektralkatt Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 jeg tror han mener at han har lyst til å flørte på et uforpliktende plan, og at han ikke er interessert i å investere alt for mye tid eller følelser. Du trenger ikke være hard. Bare back ut og se om han tar kontakt, og hva slags kontakt han evt tar. Du kommer absolutt ingen vei med å bruke for mye energi på tanker, eller å prøve å få ham mer interessert.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Han er veldig tydelig; han flørter og vil ikke ha deg som kjæreste. Enkelt og greit. Ikke send ham flere meldinger nå. La det ligge. Dersom han drar i gang flørt neste gang dere møtes, er det faktisk lov til å gi ham et kjølig smil og trekke seg unna. 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Synes du var tøff som Konfronterte ham, nå vet du hvor han står, og han vet hva du vil. Synes også det er dårlig av ham å fortsette flørting når det er så tydelig at du vil mer, men slik er dessverre mange.. Anonymous poster hash: df290...ff7 jeg tror han mener at han har lyst til å flørte på et uforpliktende plan, og at han ikke er interessert i å investere alt for mye tid eller følelser. Du trenger ikke være hard. Bare back ut og se om han tar kontakt, og hva slags kontakt han evt tar. Du kommer absolutt ingen vei med å bruke for mye energi på tanker, eller å prøve å få ham mer interessert.Han er veldig tydelig; han flørter og vil ikke ha deg som kjæreste. Enkelt og greit. Ikke send ham flere meldinger nå. La det ligge. Dersom han drar i gang flørt neste gang dere møtes, er det faktisk lov til å gi ham et kjølig smil og trekke seg unna. Slik jeg føler det nå, er ikke det vondeste det at vi vil ulike ting. Det vondeste er at alt det vakre han har sagt til meg, alle komplimentene han har overøst meg med bare er tomme ord og at han ikke mener noe av det han har sagt. Og jeg har gått på limpinnen. Jeg føler meg som en stor idiot. Jeg skammer meg, og hans likegyldige svar gjorde alt bare ti ganger verre. Det føles som at han er kongen på haugen og tråkker meg langt ned i søla. Jeg er helt ødelagt. Jeg føler meg helt alene til tross for at venninnene mine støtter meg, men de er ikke HER. Jeg er 20 år og føler allerede at menn ikke er til å stole på. I sommer ble jeg voldtatt. Da var han her på sett og vis en støtte. Han ga uttrykk for at han respekterte meg, behandlet meg som en prinsesse. Nå dette. Jeg føler meg totalt mislykket. Beklager sytete innlegg, jeg må bare få det ut. Beklager Anonymous poster hash: ccb6e...043
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Slik jeg føler det nå, er ikke det vondeste det at vi vil ulike ting. Det vondeste er at alt det vakre han har sagt til meg, alle komplimentene han har overøst meg med bare er tomme ord og at han ikke mener noe av det han har sagt. Og jeg har gått på limpinnen. Jeg føler meg som en stor idiot. Jeg skammer meg, og hans likegyldige svar gjorde alt bare ti ganger verre. Det føles som at han er kongen på haugen og tråkker meg langt ned i søla. Jeg er helt ødelagt. Jeg føler meg helt alene til tross for at venninnene mine støtter meg, men de er ikke HER. Jeg er 20 år og føler allerede at menn ikke er til å stole på. I sommer ble jeg voldtatt. Da var han her på sett og vis en støtte. Han ga uttrykk for at han respekterte meg, behandlet meg som en prinsesse. Nå dette. Jeg føler meg totalt mislykket. Beklager sytete innlegg, jeg må bare få det ut. Beklager Anonymous poster hash: ccb6e...043 Det er veldig vanlig å føle det slik, men du har ikke tapt noen ting, og han har ikke tråkket deg ned eller vunnet noe som helst. Synes det er dumt at du er så ung og har så dårlig erfaring med menn, men jeg kan love deg at det finnes så mange fantastiske, gode menn der ute! Anonymous poster hash: df290...ff7
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Jeg føler meg som en stor idiot. Jeg skammer megAnonymous poster hash: ccb6e...043 Du er ung, har ikke så mange opplevelser med menn, ble betatt av en som flørtet med deg og støttet deg i en vanskelig periode. Du er ingen idiot og trenger slett ikke å skamme deg over dette. Folk opplever sånt hele tiden og det går faktisk helt fint. Det er heller ingen grunn til å føle seg mislykket. Du la noe annet i flørtingen enn det han gjorde, bare. Snu tankene dine og tenk på dette som en erfaring. Så. Livet gir deg en sitron. Be om å få tequila og salt til. 1
Gjest navnelapp Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Han seier søte ting fordi han vil ha deg på gress til ei "betre" kjem forbi. Dessverre. Samtidig er det greitt at du har fått vite det no, og ikkje om lenge. Klem til deg, gjer alt du kan for å legge denne mannen bak deg. Han er dessverre ingen gentleman, då hadde han ikkje utnytta deg slik han gjorde, spesielt når han veit kva du har vore igjennom.
Gjest Morgun Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Han kan vel gi deg komplimenter som han mener uten at han ønsker å bli sammen med deg?
Serafina. Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Du har ingen grunn til å føle deg som en idiot. Det er som Gresshoppesang sier at dette skjer (dessverre) hele tiden. Du var tøff som konfronterte han, fikk svar og sa hva det gjorde med deg. Det krevde mot og gjør at du nå kan komme deg videre.
spektralkatt Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Slik jeg føler det nå, er ikke det vondeste det at vi vil ulike ting. Det vondeste er at alt det vakre han har sagt til meg, alle komplimentene han har overøst meg med bare er tomme ord og at han ikke mener noe av det han har sagt. Og jeg har gått på limpinnen. Jeg føler meg som en stor idiot. Jeg skammer meg, og hans likegyldige svar gjorde alt bare ti ganger verre. Det føles som at han er kongen på haugen og tråkker meg langt ned i søla. Jeg er helt ødelagt. Jeg føler meg helt alene til tross for at venninnene mine støtter meg, men de er ikke HER. Jeg er 20 år og føler allerede at menn ikke er til å stole på. I sommer ble jeg voldtatt. Da var han her på sett og vis en støtte. Han ga uttrykk for at han respekterte meg, behandlet meg som en prinsesse. Nå dette. Jeg føler meg totalt mislykket. Beklager sytete innlegg, jeg må bare få det ut. BeklagerAnonymous poster hash: ccb6e...043 du har ingenting å skamme deg over! og tenk på, at der du er nå, der har vi alle vært en eller flere ganger, eller kommer til å havne der. du er ikke alene om å ha sånne opplevelser! Det er slikt vi lærer av! Men du, jeg syns det er bra at du har vært så åpen med ham. Det er ikke noe å skamme seg over, du skal heller være stolt av deg selv! Og jeg håper du fortsetter å være åpen mot dem du møter, til tross for denne erfaringen. ingen ting er svart hvitt, det er veldig godt mulig han har ment alt han har sagt, men at han, av grunner som vi ikke vet, ikke føler at noe forpliktende kjæresteforhold er riktig nå.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Oppretter like gjerne en ny tråd jeg, etter som jeg har et nytt spørsmål. Kjør på, bare gi meg tyn, akkurat nå kan ikke ting bli så mye verre allikevel... Jeg sendte altså flørten min melding i går kveld og ba om en oppklaring. Fikk til svar: "Mener ikke noe mer enn flørting nei. Bra du spør" Først og fremst, hvordan hadde dere tatt den meldingen? For meg fremstår han som totalt likegyldig. Det har ikke dreid seg om uskyldig flørting, han har til tider vært ganske grov, og han har klådd når vi har møttes. Selv utenforstående har kommentert at han har virket gira på meg. Så er det så rart jeg lurte?! Jeg skrev tilbake "no hard feelings! Flørting er gøy, men vær forsiktig med å leke med en jentes følelser.. Håper du tilgir meg, følte bare jeg kom litt skjevt ut etter meldingen igår (middagsinvitasjon)" Tror dere han svarer? Det var ikke meningen å virke sutrete, jeg ville bare forklare meg. Jeg føler meg som verdens største idiot. Har jeg grunn til det?Anonymous poster hash: ccb6e...043 Han er vel kåt da, ikke tenk så avansert... Anonymous poster hash: eacb2...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå