AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Har vært i et forhold i ett år snart. Vi soer ofte sammen, men noen dager i uka sover vi hver for oss, siden vi ikke bor sammen. De dagene jeg sover alene føler jeg meg så ensom, savner han veldig og klarer nesten ikke sove, bare ligger og tenker. Er det andre som ikke alltid sover sammen, synes det er så godt å ligge ved siden av han, føler alt er så mye bedre da. Andre som har det sånn? Hva kan jeg gjøre for å takle bedre å sove alene?Anonymous poster hash: 674fc...aa6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Vi sover sammen hver natt selv om vi ikke bor sammen Men de få gangene i året vi ikke sover sammen så er det heeelt forferdelig:P Sliter skikkelig med å sove, og våkner hele tiden Så du er ikke alene om å ikke få sove når du er uten kjæresten Anonymous poster hash: d867a...c13
Nanami Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Vi sover sammen hver natt vi også, men de få gangene vi ikke får det så ligger jeg våken i timesvis og bare savner han. Tror det er ganske vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå