Gå til innhold

Blokke noens nummer på nyere telefon kan de se det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil blokke en del folk på den nye telefonen min, ser den har en funksjon for å blokkere nummere. Men spørsmålet er, kan de se at de har blitt blokkert når de ringer eller sender tekstmelding?

Anonymous poster hash: e71b8...ca4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan de ikke. Hvis de ringer deg vil de alltid komme direkte til mobilsvar. Vet ikke hva som skjer med meldingene, men vil tro de blir sendt i løse lufta, du mottar dem iallfall ikke

Skrevet

Nei det kan de ikke. Hvis de ringer deg vil de alltid komme direkte til mobilsvar. Vet ikke hva som skjer med meldingene, men vil tro de blir sendt i løse lufta, du mottar dem iallfall ikke

Koster det noe å blokke? Siden de blir sendt til mobilsvar? (Jeg er ikke ts, forresten)

Anonymous poster hash: a660e...762

Skrevet

På noen mobiler er det en slags innebygd funksjon som gjør at man kan blokke numre, men men kan også bare bruke en app. Finnes mange som er gratis - både å laste ned og å bruke. Jeg bruker en som heter "Mr. Number". Legger enkelt inn numre som jeg vil blokkere, typisk telefonselgere. Får fortsatt opp en melding om at et blokkert nummer har forsøkt å ringt meg, men får ikke opp en lyd elns når de prøver seg.

Anonymous poster hash: 4f11b...96b
Skrevet

Koster det noe å blokke? Siden de blir sendt til mobilsvar? (Jeg er ikke ts, forresten)

Det koster ikke noe nei. Det er som AB over meg skriver

• 2 måneder senere...
Skrevet

Noen som har kjennskap til blokkering på iphone? Jeg lurer på om jeg får beskjed hvis den blokkerte ringer meg? Og hva hører den som ringer? At telefonen er utenfor rekkevidde, opptattsignal?

Anonymous poster hash: f4a53...032

Skrevet

Det koster ingenting at andre kommer til din mobilsvar. Du kan jo selv tenke deg hvor vanskelig det ville vært å forsvare at man skulle betale penger for det hvis man var på et fly og folk prøvde å ringe deg i mellomtiden.

Anonymous poster hash: d815b...197

Gjest heihade
Skrevet

Jeg har blokkert en del nummer. Selgere som aldri skulle ha ringt (jeg er reservert), plageånder, osv. Aldri fått noen tilbakemelding på det. Nesten litt synd. Syntes det hadde vært fint hvis de visste det - kanskje de tok et hint.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har kjennskap til blokkering på iphone? Jeg lurer på om jeg får beskjed hvis den blokkerte ringer meg? Og hva hører den som ringer? At telefonen er utenfor rekkevidde, opptattsignal?

Anonymous poster hash: f4a53...032

Uten at jeg vet noe om iphone vil jeg tro det er på samme måte som med vanlig mobiltelefon. At den får beskjed om at mobilen er utafor rekkevidde, eller at det går på mobilsvar.

Skrevet

Jeg blokkerte en person rett etter at jeg skrev på melding at vedkommende skulle gi blaffen i å kontakte meg igjen. Etter noen uker spurte en felles bekjent hva greia var, da sa jeg at jeg hadde blokkert og at han godt kunne fortelle vedkommende dèt.

Er noen masete eller rassh*l på et eller annet vis, er det da ingen skam å blokkere, og la de vite at de er blokkert.

Jeg vet at jeg har blitt tilsendt meldinger av en blokkert. Det kom ikke frem noe som helst på mobilen min.

Tror ikke det gjør det om de ringer heller. Litt synd egentlig, hvis de blir terroriserende og truende i meldingene f.eks. men...

Anonymous poster hash: 137f7...151
Skrevet

På min Samsung kan man iallfall hente frem smser som er blokkert. De ligger under søppelpostmeldinger.

Anonymous poster hash: 32cef...57a
Skrevet

Er noen masete eller rassh*l på et eller annet vis, er det da ingen skam å blokkere, og la de vite at de er blokkert.

Huff, det der er slitsomt. Hadde en som ringte og ringte og ringte. Og jeg skrev melding, etter at jeg fant ut hvem han var, at jeg ikke visste hvem han var og om han kunne stoppe og ringe. Følgende var bare at vedkommende ringte enda mer. 30 oppringninger på en dag er litt mye. >_<

Så jeg fant en app som gjorde at jeg kunne blokkere, og nå har jeg ikke hørt noen ting. Med på appen lå alle telefonnumre til selgere og gudvethva, og da jeg senere slettet appen lå fremdeles alle telefonnumrene inne under blokkert. :)

Gjest Winza
Skrevet

Kan ikke fatte at denne funksjonen ikke har kommet til tlf før nå

Jeg har blokkert en del nummer. Selgere som aldri skulle ha ringt (jeg er reservert), plageånder, osv. Aldri fått noen tilbakemelding på det. Nesten litt synd. Syntes det hadde vært fint hvis de visste det - kanskje de tok et hint.

Unblock, vent til dem ringer og si du skal blokke dem

Gjest Emera
Skrevet

På min HTC blokkeres bare anrop, ikke sms. Vet ikke hvordan jeg kan blokkere et nummer fra å sende sms..?

AnonymBruker
Skrevet

På min HTC blokkeres bare anrop, ikke sms. Vet ikke hvordan jeg kan blokkere et nummer fra å sende sms..?

Skaff deg iphone..

Anonymous poster hash: 103fa...536

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blokkerte en noe irriterende mann, både fra å sende meldinger og å ringe meg. Blokkerte da telefonnummeret hans. Men han lurte jo hele iPhonen min trill rundt, da jeg plutselig mottok en iMessage fra epostadressen hans :bond:

Anonymous poster hash: 43dfc...59c
Skrevet

Jeg har også et nr jeg vil blokkere! Jeg har samsung mobil. Noen som vet om det går ann på samsung mobiler? Kommer kanskje ann på hvilken modell man har? Jeg husker ikke hva den heter ..

Gjest Emera
Skrevet

Skaff deg iphone..

Det synes jeg var et kostbart tips til å få blokkert sms-er, altså. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg var et kostbart tips til å få blokkert sms-er, altså. ;)

Du finner mange billige, en til og med ned til 5000 men det er jo ingenting hihi:) helst vil jeg ha en til 10..000 med mega pixler og bla bla bla hoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...