AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hva ville dere gjort om dere ble fortalt av BF at hans far drakk veldig mye, fra morgen til kveld i høytidene, og det i tillegg oopsto mye høylytt krangel mellom BF og hans far, ville dere sendt barnet på 3 dit på jul?Anonymous poster hash: 1f386...00b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Nei, hvis BF sier dette, hadde jeg sagt at da blir barnet her hos meg i jula.Anonymous poster hash: fd2c5...ed6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Nei. Anonymous poster hash: 4ca25...43f
Bernardette Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Jeg hater ordet bokstavkombinasjonen "BF". Han er FAR, selv om du fortsatt er bitter på ham. Nok om det; dersom det er slik kan du gi ham beskjed om at du føler en plikt til å komme med en bekymringsmelding til barnevernet. Ikke bare bestem at barnet ikke skal dit, da det kan sees på som "sabotasje av samvær" og vil senere kunne gå utover deg.
Gjest Magdalene Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Da bør han jo ta med jenta si og ikke være så mye sammen med denne forfyllede bestefaren.
Mafalda Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Spørsmålet er vel om det blir sånn i jula også, når barnet skal være der. Mange som klarer å ta hensyn og legge krangel og alkohol på hylla når de er sammen med barn, selv om det kan gå hardt for seg ellers. Men hvis risikoen er stor for at det blir en bråkete og ukoselig jul, ville jeg stått hardt på at enten feirer de uten bestefar, eller så får barnet være hjemme hos mor. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Hadde sagt at barnet blir hjemme hos meg. var ett par år jeg nektet far overnatting pga alkoholforbruk hos han og nydama.på fylla støtt,med eller uten unger tilstedet.Ellers kunne han ha så mye samvær han hadde lyst på,men det hadde han jo ikke tid til.fylla var viktigst. Ingen unger som har godt av ett sånt miljø. Ha han hjemme hos deg i trygge omgivelser. Anonymous poster hash: 7dd5b...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå