Gå til innhold

For dere som går i kirka på julaften, hva har dere på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier egentlig ikke å gå i kirka i det hele tatt, men tenkte det kunne være hyggelig å gjøre det på julaften i år. Men hva pleier man å ha på seg? Går dere i det samme som på kvelden, i julekjole eller bunad?

Går det an å ha på seg en fin topp og bukse, ev. skjørt?

Hva skal dere ha på dere i kirka på julaften i år?

Anonymous poster hash: a5d3c...985
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å ha på meg enten en enkel kjole eller skjørt og en topp/bluse. Har på meg det som jeg bruker å ha på meg på julaften.

Skrevet (endret)

Har på meg det samme antrekket som på julaften, med mindre det er umenneskelig kaldt. Da tar jeg på meg en bukse og en fin overdel :)

Endret av skyflakes
Skrevet

Jeg skal ha på meg det samme i kirka som på kvelden: svarte støvletter, svart strømpebukse, svart knelangt skjørt, svart overdel i silke med en del sølvpaljetter på ved v-halsen, og noe svart under overdelen for ikke å få en alt for dyp utringning. Svart kåpe. Hvitt pent sjal utenpå.

Anonymous poster hash: eedde...8ae
Skrevet

Jeg har stort sett på meg det samme som senere på kvelden siden feiringen jo er i gang når vi kommer tilbake fra kirken. Men det hender at det er forberedelser igjen etter kirken, så da har jeg heller på meg noe enklere som en pen bukse eller et pent skjørt og en pen nok topp, bluse eller genser, noe som jeg kan "jobbe" i også. Jeg bruker alltid en pen kåpe og pene støvletter.

Anonymous poster hash: bacad...fea
Skrevet

Har vanligvis på med det samme som jeg har på meg senere på kvelden, en fin kjole, svart strømpebukse, støveletter og en fin kåpe, og skjerf/hansker/pannebånd ettersom hvor kaldt det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...