skjønnas Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Hei. Har et lite problem her....Først og fremst håper jeg de fleste dropper den praten om hvor ond jeg er og alt der. Jeg traff en kjekk mann noen uker siden, han var bare såååå pen og kjekk. Han sa til meg at han er singel og har ikke dama. Men nå har jeg funnet ut at han er forlovet ( facebook). ((( Ble skikkelig knust da jeg fikk vite det. men jeg har ikke kjent han så lenge da, men uansett så har vi pratet sammen og vært sammen en del, men han har ikke fortalt meg dette her!!! Tingen er at jeg ennå ikke har fortalt han at jeg vet det. Vil liksom ikke vise at jeg godtar det ( om dere skjønner hva jeg mener) Så jeg later som at jeg ikke vet noe, fordi jeg vil bevare selvrespekten min rett og slett!! Nå har han reist på ferie til Tyskland og kommer ikke tilbake før om 1 uke ca. Jeg vet at han er hos henne nå, hun bor i tyskland foreløpig. Men da jeg spurte hva han skulle der, så sa han det var jobbkurs greier. Hva skal jeg gjøre? Jeg er kjempe glad i den mannen, storkoser meg med han. Og sexen er bare best!!! Beste sexen jeg har hatt i mitt liv. Måten han tar meg på, måten han kysser meg, måten han holder rundt meg om natten, han vil ikke gi slipp. Noen ganger våkner jeg midt på natta av at noe er vellldig hardt mellom beine mine han overasker meg til alle døgnets tider. Så hva synes dere??? hva skal jeg gjøre?
Populært innlegg Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 18. desember 2013 Hvis det skulle bli dere, hvorfor tror du at han kommer til å holde seg trofast? 51
skjønnas Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg vet ikke.....men jeg kan jo gi han en sjans?
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Oh you naive little thing.. Et forhold som starter med utroskap, ender med utroskap 43
Gjest RompeRusk Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Eller med andre ord: Hold deg unna. Han starter jo til og med forholdet med en løgn (At han er singel). Ikke noe å kaste bort tiden på. 27
skjønnas Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2013 OK men nå ser jeg ikke etter sånn sikkelig seriøs forhold! Men er kjempe glad i han, veldig forelsket. klarer ikke holde meg unna Nå har han vært borte, hver kveld sitter jeg og glor på hans bilde i flere timer! jeg sitter og holder bilden foran meg og ser på ansiktet hans. Følelsene mine for han er ubeskrivelig, derfor kan jeg godta alt av han.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Jeg vet ikke.....men jeg kan jo gi han en sjans? Går det an å spørre om din alder og hans alder? Anonymous poster hash: 36f31...742
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 OK men nå ser jeg ikke etter sånn sikkelig seriøs forhold! Men er kjempe glad i han, veldig forelsket. klarer ikke holde meg unna Nå har han vært borte, hver kveld sitter jeg og glor på hans bilde i flere timer! jeg sitter og holder bilden foran meg og ser på ansiktet hans. Følelsene mine for han er ubeskrivelig, derfor kan jeg godta alt av han. Javel. Men fyren er jo et rasshøl. Synes forresten det er artig at du later som du ikke vet for å "beholde selvrespekten". Makan til selvbedrag. Anonymous poster hash: 2c757...ce6 30
skjønnas Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2013 Ja men jeg kan ikke si at jeg vet det!! for da må jeg gjøre noe, foreksempel kutt ut med han. Men det kan jeg ikke, derfor later ejg som at jeg ikke vet noe, slik at jeg beholder han...
Thinkerbell. Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Det virker jo som du ikke vil gi slipp på han uansett hva vi sier, så hva spør du egentlig om? 5
Polly Ester Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Det du spør om i utgangspunktet er hva du skal gjøre.... Du skal minne han på at han er forlovet og at han skal holde seg til henne og ikke ta kontakt med deg mer. Det er det du skal. 13
Havbris Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Ja men jeg kan ikke si at jeg vet det!! for da må jeg gjøre noe, foreksempel kutt ut med han. Men det kan jeg ikke, derfor later ejg som at jeg ikke vet noe, slik at jeg beholder han... Dette kalles ikke selvrespekt, men selvbedrag. Likner på strutsen som stikker hodet i sanden. Endret 18. desember 2013 av Havbris 23
Gjest Phoenix Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Ja men jeg kan ikke si at jeg vet det!! for da må jeg gjøre noe, foreksempel kutt ut med han. Men det kan jeg ikke, derfor later ejg som at jeg ikke vet noe, slik at jeg beholder han... Du forteller deg selv en løgn og viser at du lar deg bli trampet på. Selvfølgelig burde si at du vet det, og gjøre noe med det. Det er akkurat der du viser om du har selvrespekt eller ikke. Han kommer til å bruke deg, gå videre og ikke se seg tilbake. Hva tror du er sannsynligheten for at han dumper sin fru for deg....? 4
Berit Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Jeg traff en kjekk mann noen uker siden, han var bare såååå pen og kjekk. Han sa til meg at han er singel og har ikke dama. Men nå har jeg funnet ut at han er forlovet ( facebook). ((( Ble skikkelig knust da jeg fikk vite det. men jeg har ikke kjent han så lenge da, men uansett så har vi pratet sammen og vært sammen en del, men han har ikke fortalt meg dette her!!! Han er ikke såååå kjekk siden han sa han var singel. Og at han enda ikke har fortalt det. Da er han ikke en kjekk mann. Til nød om han har har brutt forlovelsen. Men uansett burde han fortalt det til deg. 2
Gjest Passing by Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Oh you naive little thing.. Et forhold som starter med utroskap, ender med utroskap Ikke nødvendigvis, alt er ikke enten eller på dette området heller. Tror det har mer med om den som er utro er ærlig, at du vet at han/hun er i et forhold. Denne karen lyver og forteller ikke at han er forlovet, og da er nok sjansen for at det blir noe med TS og han liten. Endret 18. desember 2013 av Passing by
Gjest Daenerys Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og språkdebatt. Daenerys, mod.
FalconPunch Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
apekatt Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Hei. Har et lite problem her....Først og fremst håper jeg de fleste dropper den praten om hvor ond jeg er og alt der. Jeg traff en kjekk mann noen uker siden, han var bare såååå pen og kjekk. Han sa til meg at han er singel og har ikke dama. Men nå har jeg funnet ut at han er forlovet ( facebook). ((( Ble skikkelig knust da jeg fikk vite det. men jeg har ikke kjent han så lenge da, men uansett så har vi pratet sammen og vært sammen en del, men han har ikke fortalt meg dette her!!! Tingen er at jeg ennå ikke har fortalt han at jeg vet det. Vil liksom ikke vise at jeg godtar det ( om dere skjønner hva jeg mener) Så jeg later som at jeg ikke vet noe, fordi jeg vil bevare selvrespekten min rett og slett!! Nå har han reist på ferie til Tyskland og kommer ikke tilbake før om 1 uke ca. Jeg vet at han er hos henne nå, hun bor i tyskland foreløpig. Men da jeg spurte hva han skulle der, så sa han det var jobbkurs greier. Hva skal jeg gjøre? Jeg er kjempe glad i den mannen, storkoser meg med han. Og sexen er bare best!!! Beste sexen jeg har hatt i mitt liv. Måten han tar meg på, måten han kysser meg, måten han holder rundt meg om natten, han vil ikke gi slipp. Noen ganger våkner jeg midt på natta av at noe er vellldig hardt mellom beine mine han overasker meg til alle døgnets tider. Så hva synes dere??? hva skal jeg gjøre? Eh det der gir ingen mening? Den selvrespekten har du mistet for lengst. Håper karma tar deg en dag 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå