AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Jeg antar at flertallet ikke er så lystne på å date'e noen herifra, men hvis du er åpen for det: Tenker du over hva du skriver her inne under eget nick? Skriver du ting som er direkte turn-off, som å fortelle om da du var utro f.eks.? Ellers hvis du åpenlyst sikler etter noen her inne, og deretter kunne tenke deg å treffe noen andre herifra en stund etterpå? Jeg har ingen planer om å date'e noen herifra, men det er jo noen nick/avatarer hvor jeg tenker "det er h*n som er utro", "det er h*n som sikler etter *nick*" osv. Anonymous poster hash: 6ac83...b55
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 Jeg anser meg som en av få, mer moderate KG-brukerne og for å være ærlig å si det rett ut kunne jeg ikke tenke meg å date noen her inne, noen sinne. KG fungerer som en magnet for alle kjeftesmeller og sutrefitter på nett i Norge. Etter alt fanteriet man leser her skjønner jeg godt at mannfolk gjennomtidene ikke har villet gitt kvinner stemmerett før den skjebnesvangre dagen for omtrent hundre år siden og KG er den ledene opplysningkilden på at de gjorde en dyrebar feil. 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg anser meg som en av få, mer moderate KG-brukerne og for å være ærlig å si det rett ut kunne jeg ikke tenke meg å date noen her inne, noen sinne. KG fungerer som en magnet for alle kjeftesmeller og sutrefitter på nett i Norge. Etter alt fanteriet man leser her skjønner jeg godt at mannfolk gjennomtidene ikke har villet gitt kvinner stemmerett før den skjebnesvangre dagen for omtrent hundre år siden og KG er den ledene opplysningkilden på at de gjorde en dyrebar feil. Du er jo en av sutrefittene her på KG, så Bra du innser det selv. TS: Jeg har blitt kjent med flere her inne på kvinneguiden, og det finnes noen hyggelige mennesker her Jeg er selv ikke ute etter noe uansett, fordi jeg har kjæreste, men tror jeg blir sett på som en person som sier ting litt rett frem. Ja, bitterpikkene hater meg her vet jeg fordi de ikke klarer å diskutere mot meg og at jeg aldri blir sint uansett hva de sier og hele tiden holder meg til tema, men resten liker meg tror jeg. Så jeg tror ikke jeg hadde hatt et problem om jeg møtte noen som også er på kvinneguiden. Anonymous poster hash: e5248...870 3
JamesHardy Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Føler ikke behov for å skjule noe egentlig. Om det er ting ved meg som er turn off så er det ikke liv laga uansett. Enkelt og greit. 3
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Du er jo en av sutrefittene her på KG, så Bra du innser det selv. TS: Jeg har blitt kjent med flere her inne på kvinneguiden, og det finnes noen hyggelige mennesker her Jeg er selv ikke ute etter noe uansett, fordi jeg har kjæreste, men tror jeg blir sett på som en person som sier ting litt rett frem. Ja, bitterpikkene hater meg her vet jeg fordi de ikke klarer å diskutere mot meg og at jeg aldri blir sint uansett hva de sier og hele tiden holder meg til tema, men resten liker meg tror jeg. Så jeg tror ikke jeg hadde hatt et problem om jeg møtte noen som også er på kvinneguiden. Haha, jeg kan jo ikke være sutrefitte, lider hverken av prinsesse syndrom, daddy issues eller pms, jeg bare sier det åpenbare(dessverre..). Klart det finnes, folk som er oppegående, men de syns ikke så godt i forhold til hordene av de premenstruelle, bleikfeite bur-uglene som bitcher om formen til fotballfrue og som selv ikke gidder å løfte en finger for å piske sylta si om til biff. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Haha, jeg kan jo ikke være sutrefitte, lider hverken av prinsesse syndrom, daddy issues eller pms, jeg bare sier det åpenbare(dessverre..). Klart det finnes, folk som er oppegående, men de syns ikke så godt i forhold til hordene av de premenstruelle, bleikfeite bur-uglene som bitcher om formen til fotballfrue og som selv ikke gidder å løfte en finger for å piske sylta si om til biff. Joda, du fremstår på dette forumet som en skikkelig sutrefitte, eller sutrepikk om du ikke takler å bli kalt noe som forbindes med kvinne. Det er i alle fall det inntrykket jeg har fått. Om du vil forandre det inntrykket så er det bare å skrive mer seriøst. Anonymous poster hash: e5248...870 9
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Joda, du fremstår på dette forumet som en skikkelig sutrefitte, eller sutrepikk om du ikke takler å bli kalt noe som forbindes med kvinne. Det er i alle fall det inntrykket jeg har fått. Om du vil forandre det inntrykket så er det bare å skrive mer seriøst. Jeg har vanskeligheter med å ta en som ber meg være mer seriøs, seriøst. Når jeg er den eneste som faktisk bruker begreper riktig.
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Jeg står for det jeg skriver her, også i virkeligheten.
Alja Skrevet 18. desember 2013 #9 Skrevet 18. desember 2013 Nope. Her inne er jeg en helt annen enn i virkeligheten. Men ting jeg skriver her inne er ikke løgn eller oppspinn, det er 100% ærlighet. Men hadde aldri hatt baller til å være slik på ordentlig.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #10 Skrevet 18. desember 2013 Jeg har vanskeligheter med å ta en som ber meg være mer seriøs, seriøst. Når jeg er den eneste som faktisk bruker begreper riktig. Da bør du ta en kikk på deg selv, for du er ofte på bærtur,og jeg mistenker at jeg ikke er den eneste som oppfatter deg som umoden og ureflektert. Uhøflig er du ofte også.Anonymous poster hash: 8e6ec...95b 10
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Da bør du ta en kikk på deg selv, for du er ofte på bærtur,og jeg mistenker at jeg ikke er den eneste som oppfatter deg som umoden og ureflektert. Uhøflig er du ofte også. Bare fordi jeg er direkte og det at jeg ikke pynter på sannheten kan blant annet få snufseslufsene til å føle det sånn ja.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Bare fordi jeg er direkte og det at jeg ikke pynter på sannheten kan blant annet få snufseslufsene til å føle det sånn ja. Jada...det er de andre som reagerer feil..... Det er veldig typisk for folk blottet for selvinnsikt å. fremstille det slik.Anonymous poster hash: 8e6ec...95b 10
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Jada...det er de andre som reagerer feil..... Det er veldig typisk for folk blottet for selvinnsikt å. fremstille det slik. Jeg sa blant annet snufseslufsene. Ja sa slettes ikke alle. Du kan bedre enn stråmenn, det veit jeg!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Jeg sa blant annet snufseslufsene. Ja sa slettes ikke alle. Du kan bedre enn stråmenn, det veit jeg! Lær deg å lese. Jeg skrev ikke "alle de andre", men "de andre", altså at feilen ikke ligger hos deg selv. Du kan ikke benekte at det du skrev var at de som reagerer på deg gjør det fordi de er sarte. Jeg er sikker på at de reagerer fordi du er respektløs, ofte usaklig, bastant og perspektivløs, med lavt oppløsningsnivå på refleksjon. Nå er JEG ærlig. Hvis du tar deg nær av dette, er det fordi du er en snufseslufse.Anonymous poster hash: 8e6ec...95b 5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Muffins til alle som holder seg til trådens tema. Anonymous poster hash: 6ac83...b55 7
MajorasMaske Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Lær deg å lese. Jeg skrev ikke "alle de andre", men "de andre", altså at feilen ikke ligger hos deg selv. Du kan ikke benekte at det du skrev var at de som reagerer på deg gjør det fordi de er sarte. Jeg er sikker på at de reagerer fordi du er respektløs, ofte usaklig, bastant og perspektivløs, med lavt oppløsningsnivå på refleksjon. Nå er JEG ærlig. Hvis du tar deg nær av dette, er det fordi du er en snufseslufse. Å huff, ser ut som en ikke så liten glipp i mitt forrige svar. Jaja, pytt pytt. Jeg setter stor pris på din ærlighet AB, de som reagerer fordi de oppfatter meg som respektløs, usaklig, bastant og perspektivløs er åpenbart butthurt for ett eller annet jeg har sagt. Jeg har ingen intensjon om å fornærme folk så jeg skal endre retorikken min drastisk for å ikke såre flere svakligstilte som ikke er klar for internettet sin krasse kritikk.
OppNedPåAlt Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Prøver å si ting her som jeg hadde sagt i virkeligheten, jeg trenger ikke å sitte bak en skjerm og tastatur for å være ærlig. Og hvis noen plutselig har lyst å date meg, men ombestemmer seg pgamting jeg har skrevet, så er det vel like greit ikke at KG er noe sjekkeplass... 1
Mannemann85 Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Ville ikke hatt noe imot å date noen herifra, for alt jeg vet har jeg allerede gjort det. Men sannsynligheten for at jeg plutselig skulle sagt hei du der, "vi må ta en kaffe " har jeg ikke opplevd enda:)
Gjest Summers Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Klart jeg presenterer glansbildet av meg på KG, er jo her for å få kvinns.
hjärterdam Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Altså, hvis den jeg skulle date ikke tåler sannheten om meg så er vel hele greia litt dødfødt fra starten av? Jeg står for alt jeg har skrevet her inne, og ville kunne fortelle det samme i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå