Gå til innhold

Tynn og tykk på en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en litt rar kropp..

Jeg veier 62-64 kg og er 167 cm høy. Bruker størrelse S/M for det meste i klær. Så er vel det man kan kalle normalvektig.

Det som er så rart er at jeg har ribbebein som er tydelige, men jeg har en del fett på magen. Har også tydelige kragebein, men har en del fett på overarmene. Hoftebeina stikker også ut, men har mye fett på lårene og rumpa..

Det er som at alle steder jeg har bein så har jeg lite fett, mens resterende steder som mage, lår, rumpe og armer har fått alt. Har lite fett fra albuene og ned, knærne, ribbeina, hoftebena osv.. Syntes det er litt rart?? Er det noe jeg kan gjøre for å få det mer fordelt?

Vet det ikke går ann å punktslanke, men om jeg går mer ned i fettprosent vil jeg se nesten sykelig ut med tanke på at kragebeina allerede er veldig synlige..

Anonymous poster hash: e4501...7fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt ut litt fett med muskler:) Fett og muskler er det eneste du kan manipulere på kroppen din for å forande hvordan den ser ut. Dessuten blir kroppssammensettningen din sunnere:) Så har jo kosthold en del og si da, men der har jeg ikke nok kunnskaper til å hjelpe deg dessverre.

Anonymous poster hash: c59dc...617
Gjest Runforit
Skrevet

Enig. Du burde fokuser på å bygge muskler. Husk at ved å bygge opp muskelmassen så reduseres fettprosenten, men uten at du ser mager ut.

I tillegg så burde du fokusere på et godt kosthold med masse proteiner, godt fett og trege karbohydrater. Lite sukker og raske karbohydrater som binder vann.

Skrevet

Som andre sier trenger du mer muskler. Får du det vil du se bedre ut.

Plasseringen av fettet på kroppen er bestemt av gener og kan ikke endres på. Det er som du sier ikke mulig og punktslunke.

Anonymous poster hash: 0142d...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...