Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har vært sammen med en superherlig gutt i litt over fire måneder og det har vært godt for meg- avslappendes, ømt og fullt av godt humør!

men nå skal jeg flytte 50 mil bort fra han og her jeg har bodd i nesten tre år... vi ser ingen fremtid, men har bestemt å være sammen fram til jeg drar og å feriere en uke sammen...

men...det er alltid et men! nå vil jeg bare få det overstått og sette siste punktum. det kommer til å svi,men det svir allerede...

noen kommentarer, noen som har gode råd, som ser at forholdet kan vare tross mine følelser...

på'an igjen...det er alltid jeg som slår opp...lurer på om jeg i det hele tatt kan finne en som jeg ser fremtid med...

gråter inni meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har bestemt deg allerede.Om forholdet kan funke lurer du på?Det kommer seff an på om begge er villige til å jobbe med det,hvor seriøst deres forhold er,og hvor mye dere er villige til å gjøre for å få tid sammen.Jeg personlig vet at vi hadde greid det hvis en av oss skulle flytte for en periode.Men du sier heller ikke om det bare er for en periode eller om det er for godt

Skrevet

hvorfor sette punktum? er han ikke the one? du kommer aldri tilbake igjen? du ser han aldri igjen? du vil treffe andre?

Skrevet

Hvorfor flytte? kan han være med? Er han den rette? Hva er dere villg til å ofre for hverandre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...