AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Det har gått fem år siden det ble slutt mellom meg og eksen. Min feil at det ble slutt, men hun ville ikke ta meg tilbake i ettertid, noe jeg forsåvidt skjønner. Uansett, når jeg nå leter etter ny dame merker jeg at jeg langt på vei leter etter en kopi av eksen, og bruker henne som en slags fasit for den nye dama. Sammenligner hver minste ting med eksen. Dette er vel ikke noen bra ting, men samtidig skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å la være. Det tyder vel på at jeg ikke er over eksen, men jeg har egentlig innsett at det vil jeg heller ikke bli før jeg finner ei ny dame. Blir litt catch 22 egentlig. Noen tips? Anonymous poster hash: 503bc...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hadde jeg blitt sammen med en som har blitt sammen med meg fordi jeg lignet på ex, så trur jeg at jeg har gått faktisk. Og skjønt at du ikke er over henne, og jeg er en god erstatter. Så mitt tips er kom deg over ex, før du finner deg ei ny. Og ikke let etter en kopi. Mitt tips. Anonymous poster hash: 82e06...e2d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Det har gått fem år siden det ble slutt mellom meg og eksen. Min feil at det ble slutt, men hun ville ikke ta meg tilbake i ettertid, noe jeg forsåvidt skjønner. Uansett, når jeg nå leter etter ny dame merker jeg at jeg langt på vei leter etter en kopi av eksen, og bruker henne som en slags fasit for den nye dama. Sammenligner hver minste ting med eksen. Dette er vel ikke noen bra ting, men samtidig skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å la være. Det tyder vel på at jeg ikke er over eksen, men jeg har egentlig innsett at det vil jeg heller ikke bli før jeg finner ei ny dame. Blir litt catch 22 egentlig. Noen tips? Anonymous poster hash: 503bc...f8b Vel for min del er det veldig greit å sammenligne med exen. Søker det stikk motsatte av hva hun var/er;) Anonymous poster hash: f647d...d8b
frøkna Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Til en viss grad blir man jo gjerne tiltrukket av mennesker med noen likhetstrekk, noen ganger både utseendemessig og personlighetsmessig. Men om du avviser kvinner på bakgrunn av at de ikke gjør en eller annen irrelevant ting som eksen din gjorde DA er det et problem.. Det er jo ingen magisk løsning for å endre hvordan du tenker, det må du gjøre selv. Får du en nært bånd med en ny dame er bare naturlig at du ser visse likhetstrekk siden du fortsatt ser etter de samme kvalitetene, og det er jo ikke farlig eller noe tegn på at du ikke er over eksen.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Begynn å interesser deg for mennesker for den de er, ikke deres funksjon som å oppfylle et visst ideal eller bilde for deg selv? Anonymous poster hash: 2bc6c...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå