Gjest Jon Are Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg og noen kammerater hadde denne diskusjonen her en kveld ,da vi så på et intervju med Marlon Brando. En av mine kammerater bemerket at han hadde en litt merkelig stemme. Noe lys, nasal, vet ikke helt. Stemmen betyr vel ingenting svarte jeg han. Det er framtoningen , klærne, utdannelse ,og at han er veltalende som betyr mest for kvinner mente jeg. Der var kammeraten min uenig. Stemmen har mye å si iflge han. En tøff mann med en pipestemme vil ikke ha samme draget som en med en dyp maskulig røst. Dette utartet seg i en diskusjon hvor vi ikke ble enige. Hva tror dere damer, er stemmen noe du legger vekt på i en date situasjon? Med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Det er vel sjeldent noen har en rar stemme, men ja, jeg legger merke til det med både kvinner og menn om stemmen er helt unormal, men er jo sjelden noen har så unormal stemme. Så med mindre stemmen er veldig merkelig, så legger jeg ikke merke til det engang. Anonymous poster hash: 0f4bf...4ad
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Næh, stemmen skal være ganske ekstremt uvanlig før jeg synes det gjør noe. Men om det er sånn at jeg har lyst å le meg i hjel om han åpner kjeften så er det jo såpass frekt at det er bedre å ikke gå videre. Så nei, stemmen betyr ikke så veldig mye for meg i alle fall:) Min mann har ikke verdens mest maskuline stemme, men det var ikke akkurat det jeg så etter da jeg traff ham:P Han har flere "skjønnhetsfeil" som jeg ikke ville merka om han ikke pekte det ut selv. Men ingen av delene er noe som plager meg(han har en del føflekker på kroppen og mister håret tidlig), de plager bare ham dessverre:\ Anonymous poster hash: 8b685...964 1
Apefinger Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Så lenge han ikke snakker med nesen, bryr jeg meg ikke. Men nasale talere sliter jeg med... 1
kills Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Tja, det er ikke øverst på lista men jeg er veldig glad i behagelige og rolige stemmer hos menn og det er absolutt noe som tiltrekker meg. Jeg er ganske sensitiv mot lyder og tror ikke jeg kunne gått videre med noen dersom jeg fant stemmen irriterende (vet egentlig ikke om det er mulig)..
Håndkrem Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Bare pjatt og tøys til de som sier det ikke betyr NOE. For det gjør det. Jeg har en kompis av meg som har mørk og hås stemme, men er en ellers liten gutt. Det er bare helt forvirrende og syntes ikke det er tennende. Og i dag faktisk, kjøpte jeg en kaffe hos en som hadde tiidenes pipestemme...
Ragnhild H Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Sjelden jeg hører enn mann med irriterende stemme, føler det oftere forekommer hos kvinner. Det er altså sjelden jeg tenker på det, og det skal svært mye til at stemmen er så spesiell at jeg reagerer negativt på det. Meen, en mørk, dyp stemme er absolutt et pluss Endret 18. desember 2013 av Ragnhild H 1
Vanillalilla Skrevet 19. desember 2013 #8 Skrevet 19. desember 2013 Veldig sjeldent jeg legger merke til at noen har en uattraktiv stemme - da må det være noe spesielt. Men derimot kan jeg bli veldig oppmerksom på en deilig, mørk og behagelig stemme hvis jeg hører det. Jeg syns også det er veldig søtt med små særegenheter folk ofte ha på spesielle bokstaver e.l.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 19. desember 2013 #9 Skrevet 19. desember 2013 Jeg legger merke til stemmene hos alle jeg møter og som en over her skrev; det er som oftest kvinner som har de mest irriterende stemmene. Noen har veldig "sutrete" stemme og andre høres pipete eller gnålete ut.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #10 Skrevet 19. desember 2013 Det skal mye til før stemmen blir en dealbreaker, men det er klart at en ekstra dyp/mørk stemme kan få det til å kile ekstra i magen... Turn on!Anonymous poster hash: 0b76b...012
Silfen Skrevet 19. desember 2013 #11 Skrevet 19. desember 2013 Fine stemmer er turn on. Jeg husker min første "movie crush", da var jeg ikke så innmari gammel, det var stemmen til skiper i A space odyssey.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #12 Skrevet 19. desember 2013 Det skal mye til før en stemme slår negativt ut, men det kan skje. De fleste menn har noenlunde nøytrale stemmer, men en fin, dyp stemme er veldig sexy. Jeg har ganske mørk stemme selv, til kvinne å være, så jeg synes det er en fordel om han har mørkere stemme enn meg. Anonymous poster hash: 7889a...7ef
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2013 #13 Skrevet 19. desember 2013 Lincoln har jo lys stemme, men den er jo ikke dårlig? Synes den er kul jeg. Jenter med lys stemme er derimot et herk, roper de er det helt jævlig.
stinni Skrevet 19. desember 2013 #14 Skrevet 19. desember 2013 Jeg gikk ut med en gutt et par ganger som hadde en så forferdelig pipestemme. Når han pustet inn med nesten pipet det noe fryktelig. Dette gikk meg veldig på nervene, men var ikke grunnen til at jeg dumpet han. En ting jeg liker med stemmene til gutter er dialekt. En gutt som snakker f.eks stavanger eller Molde/kristiansund dialekt syns jeg er så fint. Gutter blir da ekstra interessante.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #15 Skrevet 19. desember 2013 Jeg gikk ut med en gutt et par ganger som hadde en så forferdelig pipestemme. Når han pustet inn med nesten pipet det noe fryktelig. Dette gikk meg veldig på nervene, men var ikke grunnen til at jeg dumpet han. En ting jeg liker med stemmene til gutter er dialekt. En gutt som snakker f.eks stavanger eller Molde/kristiansund dialekt syns jeg er så fint. Gutter blir da ekstra interessante. Jeg pleier å ta litt helium før jeg går på date med kvinner. Det blir alltid mye morsommere. Anonymous poster hash: 91cbe...ce6
Gjest Jon Are Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Lincoln har jo lys stemme, men den er jo ikke dårlig? Synes den er kul jeg. Jenter med lys stemme er derimot et herk, roper de er det helt jævlig. Er dette så veldig lys stemme da? Har hørt menn snakke adskillig lysere fro å si det sånn. Med hilsen fra: Jon Are
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå