AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Ikveld sendte jeg en melding til "flørten". For å ta det først som sist: Ja, jeg er ts av tråden "Middag hos meg?" I singelforumet. Jeg fikk ingen god følelse av svaret jeg fikk, og etter å ha levd i usikkerhet i lengre tid, bestemte jeg meg for at nok er nok, og sendte ham en melding der jeg lurte på om flørtingen var oppriktig fra hans side (at jeg virkelig tenner ham så sinnsykt som han påstår og gir uttrykk for), eller om han bare utnyttet den statusen han har i forhold til meg (og som JEG ikke bryr meg noe om - jeg har prøvd å ignorere det.) Jeg skrev også at jeg synes det i såfall er ganske stygt gjort. La til slutt til at jeg ikke mente noe vondt med meldingen, men at jeg ønsket er ærlig svar. (Jeg synes sannheten er mye enklere å takle fremfor usikkerheten.) Hvordan hadde dere (menn) tatt en slik melding fra ei jente dere hadde flørtet med? Både hvis dere mente flørtingen oppriktig, og hvis dere bare lekte med henne. Hadde dere klart å forstå henne? Og hvis han har men flørtingen oppriktig; Tror dere dette "styrket" hans syn på meg, at jeg beviste at jeg på sett og vis har bein i nesa? Jeg er en føyelig person, og kan finne meg i mye, men jeg hopper ikke når han sier hopp. Og til slutt: Tror dere han vil svare? Har jeg uansett verdigheten i behold? Anonymous poster hash: c54f2...c66
Gjest Halvor Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jada, eg hadde svart, men har ikke aning om hvordan han tenker. Om jeg hadde overdrevet skikkelig hadde jeg nok også forventet en lignende melding, men det kan jo hende han ble litt satt. Men som sagt jeg ville svart, og ikke tenkt noe særlig på det.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hadde tenkt at du er som 99 % av alle andre jenter. Usikker og forventer å slippe å måtte ta en risiko. Hele poenget med å sende en sånn melding er fjernt og idiotisk. Om han føler genuint eller ikke er helt irrelevant fordi det kan ende når som helst uansett. Når du allerede i en datingperiode starter å legge opp til et løp som skal vare livet ut med forpliktelser og seriøsitet så oppnår du sjeldent annet enn at han syns du er litt patetisk. Og nei, han kommer ikke til å synes du har bein i nesa Ærlig talt, du drøfter jo alt på et forum, det er jo det totalt motsatte av å være bestemt å ha bein i nesa. Anonymous poster hash: f8b73...65d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Hadde tenkt at du er som 99 % av alle andre jenter. Usikker og forventer å slippe å måtte ta en risiko. Hele poenget med å sende en sånn melding er fjernt og idiotisk. Om han føler genuint eller ikke er helt irrelevant fordi det kan ende når som helst uansett. Når du allerede i en datingperiode starter å legge opp til et løp som skal vare livet ut med forpliktelser og seriøsitet så oppnår du sjeldent annet enn at han syns du er litt patetisk. Og nei, han kommer ikke til å synes du har bein i nesa Ærlig talt, du drøfter jo alt på et forum, det er jo det totalt motsatte av å være bestemt å ha bein i nesa. Anonymous poster hash: f8b73...65d Javel, så får han heller tenke det. Jeg gidder hvertfall ikke å bli lekt med lenger og at alt skal være på hans premisser. Om den meldingen endte alt, så er det greit. Da er han ikke noe å samle på allikevel. Jeg spurte ikke om han flørtet med meg fordi han har planer om at vi om to år er gift og har to barn med det tredje på vei. Jeg sendte meldingen fordi jeg vil vite om alt han sier og gjør, blir sagt og gjort fordi han oppriktig synes jeg er både vakker og sexy, eller om han gjør det fordi han har skjønt at jeg er (var) gira på ham og dermed "spiller med" fordi han har muligheten. Anonymous poster hash: c54f2...c66
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Hadde tenkt at du er som 99 % av alle andre jenter. Usikker og forventer å slippe å måtte ta en risiko. Hele poenget med å sende en sånn melding er fjernt og idiotisk. Om han føler genuint eller ikke er helt irrelevant fordi det kan ende når som helst uansett. Når du allerede i en datingperiode starter å legge opp til et løp som skal vare livet ut med forpliktelser og seriøsitet så oppnår du sjeldent annet enn at han syns du er litt patetisk. Og nei, han kommer ikke til å synes du har bein i nesa Ærlig talt, du drøfter jo alt på et forum, det er jo det totalt motsatte av å være bestemt å ha bein i nesa.Anonymous poster hash: f8b73...65d Manglende respekt for kvinners natur, altså. Alle vet jo at kvinners natur er å sørge for seriøsitet, og ben i nesa må vel da bli å handle i samsvar med dette, ikke late som om man er med på uforpliktende moro i håp om å lokke fyren inn i noe? Anonymous poster hash: efaf7...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Javel, så får han heller tenke det. Jeg gidder hvertfall ikke å bli lekt med lenger og at alt skal være på hans premisser. Om den meldingen endte alt, så er det greit. Da er han ikke noe å samle på allikevel. Jeg spurte ikke om han flørtet med meg fordi han har planer om at vi om to år er gift og har to barn med det tredje på vei. Jeg sendte meldingen fordi jeg vil vite om alt han sier og gjør, blir sagt og gjort fordi han oppriktig synes jeg er både vakker og sexy, eller om han gjør det fordi han har skjønt at jeg er (var) gira på ham og dermed "spiller med" fordi han har muligheten.Anonymous poster hash: c54f2...c66 Som du ble forklart den andre tråden din er det irrellevant om han mener komplimentene han gir deg. Hvis du lar det gli inn, øker sjansen for at du har litt mer bein i nesa neste gang. Bein i nesa er å være åpen om det man vil, og har ikke den andre samme mål så er det buh-bye! Du setter deg ikke i respekt med å gnåle om hva han mener med komplimentene han gir. Enten stepper han up, eller så er han ikke ute etter det samme som deg. Jeg har opplevd noen menn som gnåler om hva man mener med komplimentene, og det er fryktelig turnoff med folk som trenger så mye bekreftelse, heller enn å være ærlig og ha en take it or leave it-holdning. Anonymous poster hash: efaf7...c6b
Marie90 Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Leste den andre tråden din. Som flere andre, er jeg enig i at han ikke er interessert. Du har likevel kommunisert din interesse veldig tydelig og ved flere anledninger, hvilket gir rom for at han kan holde deg "på gress" som noen formulrerer det, eller som en back up. Det er flere ting: - du har ignorert det faktum at han ikke tar initiativ eller har bedt deg ut på en date. I stedet kjører du på, selv om han tidligere har vært "opptatt" når du har foreslått noe - at han er et "nattemenneske" har ingenting å si. Jeg er også oppe sent og sover lenge men det er normal forståelse at man ikke venter til midt på natten med å svare på en melding. Menn som gjør det gjør det enten fordi de er i et mer seksuelt humør, glemmer meldingene du sender, ikke kan bruke tid på det ettersom de er med en annen dame - alle tegn på mangel på interesse. Det finnes unntak, men ikke når dene oppførselen er konsekvent. Eneste grunnen til at du lever i "usikkerhet" er at du har feiltolket ham. Jeg har poengtert dette for andre før - hvis du forsøker å lese menn utifra deres handlinger og ikke ord, så vil du se at de er mindre kompliserte. Eneste "effort" som er gjort her for å holde deg gående er noen søte ord. Han har ikke tatt aktivt initiativ for at noe reellt skal skje mellom dere. Så med dette i perspektiv, så kan jeg vel ærlig si at meldingen du har sendt virker noe desperat. Mangelen på interesse burde være åpenbar, men du stiller ham til veggs i et desperat forsøk på å skvise noen romantiske ord ut av ham. Grunnen til at du gjør dette er jo rett og slett at han ikke viser interesse i utgangspunktet - alt må tvinges frem. Jeg ville ignorert svaret du får uansett. Om han så sier "nei, jeg liker deg" så er det bare trøstende ord, evt. noe som skal holde deg tilgjengelig for ham. Det er da en fare for at du fortsetter å stresse og fantasere. Det beste er å legge det hele dødt. Det finnes nok noen der ute som vil sette pris på deg og ikke bringe med seg all denne usikkerheten. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Javel, så får han heller tenke det. Jeg gidder hvertfall ikke å bli lekt med lenger og at alt skal være på hans premisser. Om den meldingen endte alt, så er det greit. Da er han ikke noe å samle på allikevel. Jeg spurte ikke om han flørtet med meg fordi han har planer om at vi om to år er gift og har to barn med det tredje på vei. Jeg sendte meldingen fordi jeg vil vite om alt han sier og gjør, blir sagt og gjort fordi han oppriktig synes jeg er både vakker og sexy, eller om han gjør det fordi han har skjønt at jeg er (var) gira på ham og dermed "spiller med" fordi han har muligheten. Anonymous poster hash: c54f2...c66 Men i helv... hvilken rolle spiller det om han seriøst syns du er så deilig som han antyder eller om han bare spiller på det at du allerede likte han? Selv om han faktisk liker deg så overspiller faktisk de fleste menn hvor fysisk attraktiv dama faktisk er. Siden kvinner gjerne vektlegger i like høy grad hvor godt hun blir likt av han, som hun liker han, så vil det bli umulig for mange menn å få seg noe om de ikke spiller med. Du lager en sak av en ikke-sak.Anonymous poster hash: f8b73...65d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er enig! Bedre å ikke sende noen melding Anonymous poster hash: f9d07...b9a
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Fikk følelsen av et potensielt mye drama og usikkerhet av hele posten, og ville nok skygget banen etter slike meldinger.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #11 Skrevet 18. desember 2013 Er du sikkert på at han er singel TS? Anonymous poster hash: faa17...ec9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #12 Skrevet 18. desember 2013 Jeg fikk svar av ham, han misforstod egentlig litt, og snodde seg også litt unna, men jeg fikk heldigvis et ærlig og realt svar: "Mener ikke noe mer enn flørting nei. Bra du spør" Jeg skrev "no hard feelings" og at flørting er gøy, men ettersom han MÅ ha skjønt at jeg har likt ham bedre enn som så, la jeg også til at han burde være forsiktig med å leke med en jentes følelser. Til slutt skrev jeg at jeg håpet han tilga meg, og "forklarte" at jeg følte jeg kom skjevt ut etter i går. Var det en grei melding? Jeg har fryktelig dårlig samvittighet akkurat nå, men de rundt meg mener jeg ikke bør ha det ettersom han på sett og vis har holdt meg for narr (igjen: Han må ha skjønt at jeg har likt ham bedre enn bare som en flørt, og måten han har behandlet meg på også...) Jeg håper for Guds skyld at han tross alt er singel. Flørtingen har tross alt ikke vært så veldig uskyldig. Anonymous poster hash: c54f2...c66
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #13 Skrevet 18. desember 2013 Jeg er helt knust, og det er først og fremst fordi jeg var så ærlig med ham. Var jeg frekk? Jeg hater å være hard mot andre...Hjelp!Anonymous poster hash: c54f2...c66
Gjest Snuppeluren Skrevet 18. desember 2013 #14 Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. For min del synes jeg svaret hans tydet på at han fikk seg en liten vekker.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. For min del synes jeg svaret hans tydet på at han fikk seg en liten vekker. Jeg vet liksom ikke helt. Jeg synes også det virker som han er helt likegyldig til det og svarer meg på en litt "håndlag", ovapå måte. Og det er det som gjør så vondt. Nå føler jeg at jeg har driti meg skikkelig ut. Venninnene mine mener selvfølgelig det er ham. Dere her inne har jo ikke hele historien, men han har virkelig gitt uttrykk for at han liker meg. Flere har lagt merke til det. Og jeg synes det ble så dum avslutning på det. Så vær så snill: Har jeg noen grunn til å skamme meg? Tror dere han svarer på den siste meldingen? Beklager hvis det er mye skrivefeil, tårene renner, så det er vanskelig å se..Anonymous poster hash: c54f2...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå