Gå til innhold

Jeg avviste han, han kom tilbake for å avvise meg.....HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg rett og slett lei meg. Etter å ha avsluttet en "flørt" fordi jeg ikke stolte på han, og fordi jeg var redd for å bli såret, så overbeviste han meg om at jeg måtte ta han tilbake. Han har ringt meg hver kveld og sendt masse meldinger, men jeg har ikke respondert like mye som han fordi jeg ikke helt stoler på. Når han endelig etter mye arbeid fikk meg til å stole på han, så avtalte vi at han skulle komme å besøke meg i Oslo, så ble det plutselig stille fra han. Jeg har dog ikke tatt noe kontakt i frykten for å kjenne på avvisning igjen.

Altså, jeg sliter noe for tiden så jeg bare la meg langflat og var ærlig, og jeg sa at jeg likte han, men at jeg ikke følte noe samsvar med handlingene hans. Han blir desperat og drar meg tilbake og legger seg langflat da han egentlig er en "tøffing" til vanlig, og han drar meg desperat tilbake for å så ringe meg og avtale å møtes. Jeg sitter igjen knust, og har ikke hørt noe på 4 dager.

Han skal alltid ha det siste ordet, og han skal alltid bestemme når vi skal ringes osv. Jeg har vært ærlig fra starten av, og han har rett og slett overkjørt meg. Hva gjør jeg nå? Klarer ikke mere... Kvinne(24), mannen er like gammel!

Ps. Han skulle komme å besøke meg i går...

Anonymous poster hash: b45fc...812
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal bare slutte å ta kontakt med han. Ring telenor og få de til å blokke nummeret hans.

Anonymous poster hash: 5b7c2...a06
  • Liker 3
Skrevet

Han må jobbe for tilliten din. Også gidder han å gjøre det så driver du fortsatt å vingeler? Også har du ditcha han en gang allerede. Dette er bare tull, vissvass, tåpelig, barnslig, ja jeg vet ikke hva. Ikke rart han ikke gidder. Anonymous poster hash: 758cc...0dc

Skrevet

Du skal være alene til du finner en mann som ikke overkjører deg. Eventuelt kan du gi han klar beskjed om at hvis han skal være i livet ditt, må han skjerpe seg.

Anonymous poster hash: defa0...7b5
Skrevet

Nå er jeg rett og slett lei meg. Etter å ha avsluttet en "flørt" fordi jeg ikke stolte på han, og fordi jeg var redd for å bli såret, så overbeviste han meg om at jeg måtte ta han tilbake. Han har ringt meg hver kveld og sendt masse meldinger, men jeg har ikke respondert like mye som han fordi jeg ikke helt stoler på. Når han endelig etter mye arbeid fikk meg til å stole på han, så avtalte vi at han skulle komme å besøke meg i Oslo, så ble det plutselig stille fra han. Jeg har dog ikke tatt noe kontakt i frykten for å kjenne på avvisning igjen.

Altså, jeg sliter noe for tiden så jeg bare la meg langflat og var ærlig, og jeg sa at jeg likte han, men at jeg ikke følte noe samsvar med handlingene hans. Han blir desperat og drar meg tilbake og legger seg langflat da han egentlig er en "tøffing" til vanlig, og han drar meg desperat tilbake for å så ringe meg og avtale å møtes. Jeg sitter igjen knust, og har ikke hørt noe på 4 dager.

Han skal alltid ha det siste ordet, og han skal alltid bestemme når vi skal ringes osv. Jeg har vært ærlig fra starten av, og han har rett og slett overkjørt meg. Hva gjør jeg nå? Klarer ikke mere... Kvinne(24), mannen er like gammel!

Ps. Han skulle komme å besøke meg i går...

Synes dette virket noe rotete.. Men lurer litt på hvor lenge denne flørten varte?

Anonymous poster hash: 61ff8...891

Skrevet

Du skal bare slutte å ta kontakt med han. Ring telenor og få de til å blokke nummeret hans.

Jeg har sluttet å ta kontakt med han. Jeg hadde sex med han sist jeg besøkte han, men jeg dro uten å sende noen meldinger tilbake, fordi jeg ville ikke bli såret. Han tok opp kontakten med meg og forklarte at han hadde likt meg lenge osv, men at han skjønte at jeg ikke stolte på han da han rett og slett har behandlet utallige damer meget dårlig før. Jeg har liksom ikke spilt noe spill, jeg har rett og slett vært ærlig fra dag 1, og jeg har også holdt alle avtaler mellom oss. Jeg fikk en dårlig følelse i meg ganske tidlig, og derfor avsluttet jeg det i frykt for å bli såret, noe jeg alltid blir... Jeg har slettet han fra alle sosiale medier unntak facebook da jeg sendte han denne meldingen fordi jeg rett og slett ikke ville ha noe mer kontakt, jeg luktet liksom fare på lang avstand så jeg fulgte magefølelsen min for første gangen på lenge.

Etter jeg sendte meldingen ble jeg faktisk glad fordi jeg tok tak i meg selv og endelig satte ned foten. Men han drar meg tilbake for å så legge avtaler med meg, for å så ikke svare på melding. Men plutselig øser det inn flere snaps han har sendt hver dag siden vi pratet. Jeg klarer ikke mere av denne usikkerheten, jeg blir virkelig syk av den. Har han selv sagt at han kanskje mistror at han lider av narsisisme, noe jeg bare ler av... Kan dette være sant? Jeg føler meg virkelig ikke respektert. Jeg føler at han hele tiden tester meg, samt styrer mine følelser. Han vet de riktige ordene, og han er meget distre til tider...

Skrevet

Han må jobbe for tilliten din. Også gidder han å gjøre det så driver du fortsatt å vingeler? Også har du ditcha han en gang allerede. Dette er bare tull, vissvass, tåpelig, barnslig, ja jeg vet ikke hva. Ikke rart han ikke gidder.

Anonymous poster hash: 758cc...0dc

Selvfølgelig må han jobbe for meg, jeg blir ikke sammen med hva som helst. Jeg vet hvordan han var før, og han har gitt meg mange tegn på at jeg ikke kan stole på han, samt tro på at han faktisk vil være seriøs med meg. Han holder ikke avtaler, håner meg i telefonen samtidig som vennene hans hører på. Ikke nok med det men han kaller meg "Marie" istedenfor mitt eget navn... Er ikke rart jeg ikke tror på han! Tror nok du skal lese denne tråden en gang til;)

Skrevet

Du skal være alene til du finner en mann som ikke overkjører deg. Eventuelt kan du gi han klar beskjed om at hvis han skal være i livet ditt, må han skjerpe seg.

Anonymous poster hash: defa0...7b5

Ja, jeg vet at han overkjører meg.. Trist men sant. Jeg vet ikke om jeg skal gi han flere sjangser!

Skrevet

Synes dette virket noe rotete.. Men lurer litt på hvor lenge denne flørten varte?

Anonymous poster hash: 61ff8...891

Vi har holdt på å rotet i 4 måneder.

Skrevet

Kan noen være så snill å gi meg noen råd? Hva er det me han? :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Råd: drit i han og hold deg unna. Hva det er med han: uinteressant.

Skrevet

Ja, jeg vet at han overkjører meg.. Trist men sant. Jeg vet ikke om jeg skal gi han flere sjangser!

Nei, det skal du ikke.

Skrevet

Råd: drit i han og hold deg unna. Hva det er med han: uinteressant.

Ja, han er kanskje det:( Bare rart at han en uke før avtalte å besøke meg der han fortalte hvor forelsket han var i meg osv... Er ikke rart jeg blir usikker. Han sier alt det riktige, men det skjer ingen handling.

Skrevet

Han prøver sikkert å "leke" med deg. På en tåpelig måte. Ikke svar han, Evt send han en melding og si at det er slutt og han skal ikke kontakte deg mer. Om han begynner å mase, ikke svar. Blokker ham hvis han blir veldig innpåsliten.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, han er kanskje det:( Bare rart at han en uke før avtalte å besøke meg der han fortalte hvor forelsket han var i meg osv... Er ikke rart jeg blir usikker. Han sier alt det riktige, men det skjer ingen handling.

Det er så enkelt: Du skal se på hva han gjør, ikke gå ut fra hva han sier. Talk is cheap.

• Liker 1
Skrevet

Det er så enkelt: Du skal se på hva han gjør, ikke gå ut fra hva han sier. Talk is cheap.

Ja, det er sant. Og jeg har for lengst funnet ut at han er en prater. Han sier alt PERFEKT, men det skjer aldri. Så nå driver han å sender snaps i hytt og pine, men jeg har slettet han.. Skal innrømme at jeg har vært så svak flere ganger at jeg har lagt han til igjen kun for å se hva han sendte. Men han sender ikke noe konkret til meg, tror nok han sender til alle damene sine samtidig. Nå skal jeg faktisk være sterk å ikke legge han til igjen. Jeg er rett og slett faens lei. Gidder ikke mer piss fra menn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...