Surriball Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Med så mye matte? Sorry, mac. Med mindre du har en ekstrem interesse og et voldsomt talent for matte er det der oppskrifta på å bli utbrent. Matte på universitetsnivå er vanskeligere enn matte på vgs og krever mye arbeid og modning. Jeg har hatt mye realfag på universitetsnivå, inkludert matte. Det var fagene jeg jobbet mest med!
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #22 Skrevet 19. desember 2013 Du risikerer å være skolelei og demotivert når du begynner på det studiet du øsnker å begynne på. Det tar på å hele tiden være stresset over alt man må lese, alle oppgaver man må løse og skrive, konstant ha dårlig samvittighet osv. Mye mer enn hva du tror. Du kan bli helt apatisk til slutt. Anonymous poster hash: 01408...a48 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #23 Skrevet 19. desember 2013 Med så mye matte? Sorry, mac. Med mindre du har en ekstrem interesse og et voldsomt talent for matte er det der oppskrifta på å bli utbrent. Matte på universitetsnivå er vanskeligere enn matte på vgs og krever mye arbeid og modning. Jeg har hatt mye realfag på universitetsnivå, inkludert matte. Det var fagene jeg jobbet mest med! Jeg har hatt mattefag på universitetsnivå før. Det er lenge siden vgs for min del.Anonymous poster hash: 5a314...aa5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #24 Skrevet 19. desember 2013 Du risikerer å være skolelei og demotivert når du begynner på det studiet du øsnker å begynne på. Det tar på å hele tiden være stresset over alt man må lese, alle oppgaver man må løse og skrive, konstant ha dårlig samvittighet osv. Mye mer enn hva du tror. Du kan bli helt apatisk til slutt. Anonymous poster hash: 01408...a48 Kan gi meg om det blir for heftig.Anonymous poster hash: 5a314...aa5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #25 Skrevet 19. desember 2013 Dessuten er studiet jeg skal inn på helt annerledes. Masse praksis og lite matematikk. Nesten humanoria.Anonymous poster hash: 5a314...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå