Gå til innhold

Hvilken alkohol blir du dårlig av? (Tatt fra: Hvilken sprit er best?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen type alkoholholdige drikker du blir dårlig av? Har hørt at noen blir dårlig av x type sprit ol.

Hvis du har opplevd det, hvordan dårlig ble du da? Tåler du andre typer sprit bedre? Er det forskjell på smak (ren sprit, vodka).?

Anonymous poster hash: 8225e...882
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir dårlig av mintu og tequila!

Anonymous poster hash: ca19b...85d
Skrevet

Tequila og Vodka, hvis jeg i et dumdristig øyeblikk tenker "æh, YOLO" og tar en shot - brukes resten av kvelden med hodet hengende over doskåla.

• Liker 1
Skrevet

Tequila og Vodka, hvis jeg i et dumdristig øyeblikk tenker "æh, YOLO" og tar en shot - brukes resten av kvelden med hodet hengende over doskåla.

Gah, samme her!

- Skal du ha en shot?

- Jaaa selvfølgelig!! YOLO :) Skåål!!

Noen timer seinere; *Henger over doskåla* "Skal aldri drikke igjen... :("

• Liker 2
Skrevet

Ble faktisk kvalm bare av å lese det :fnise:

Skrevet

Ble faktisk kvalm bare av å lese det :fnise:

Jeg og. Kjente spritsmaken i munnen!

Skrevet

All slags øl, whisky, konjakk og akevitt. Blir også forferdelig dårlig av sambuca, bare lukten får meg kvalm.

Skrevet (endret)

Blir uggen av nesten all alkohol (sikkert fordi jeg ikke drikker særlig ofte eller mye). Særlig øl og brunt brennevin.

Det eneste jeg kan drikke risikofritt er moderate mengder halvtørr hvitvin eller cava og vodka. Vodka er egentlig det beste, vin/cava får jeg mageknip av om jeg drikker mer enn 2-3 glass.

Endret av Lea2
Skrevet

Alt av vin og sprit. Blir GAL av Tequila og blacker som oftest ut, men blir ikke fysisk dårlig...

Anonymous poster hash: 4100e...70d
Skrevet

Tequila. Blir dårlig og blir et menneske jeg ikke liker.

Vin gir meg en voldsom hodepine.

Anonymous poster hash: bc4e2...b9b

Gjest Hyssingen
Skrevet

sambuca, rom, rødvin og malibu.

Alle de drikkevarene jeg drakk meg alt for full på alt for ofte som tenåring.

Får helt frysninger bare av å tenke på lukta!

Skrevet

Absolutt all alkohol. Jeg blir meget syk selv bare av å lukte på spylevæske og sprittusjer.

Anonymous poster hash: 1464f...ac7

Skrevet

Har hittil aldri opplevd å blir dårlig liksom 'der og da' av noe. Men jeg blir vanvittig fyllesyk hvis jeg drikker musserende vin, selv om jeg aldri blir det ellers...

Anonymous poster hash: 023a7...220
Skrevet

Blir dårlig av øl, vin, tequila, rom (baccardi f.eks), martini og stort sett alt som ikke er "ren vodka" eller redbull og vodka. Haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...