Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her om skomote og stygge føtter, lurer jeg på hva dere syns:

Bør stygge føtter gjemmes bort i tette sko, eller er åpne, lekre sandaler for alle?

Jeg tenker i utgangspunktet ikke på ustelte føtter, men føtter som kanskje ikke er så vakre fra naturens side.

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

:o Hva er vakre føtter da, og hvem skal bestemme hvilke føtter som er vakre?

Skrevet
:o  Hva er vakre føtter da, og hvem skal bestemme hvilke føtter som er vakre?

Det kommer selvfølgelig an på øynene som ser. Hvis du leser tråden jeg referer til ovenfor, ser du at flere kommenterer at føttene til modellen er stygge.

Jeg syns f.eks. at mine egne føtter er lite pene, fordi de er brede og stortærne er skjeve slik at det blir en rar bulk ut ved stortåleddet. Andre har nevnt knoklete tær, synlige blodårer som lite pent. Jeg vil anta mange har en oppfatning av hva som er en pen eller mindre pen fot.

For opplysningens skyld: Jeg går gjerne med lekre sandaler på tross av mine mindre pene føtter. Jeg sørger for at de er velpleide, da..

Skrevet

Jeg synes ikke føttene mine ser så fine ut heller. Har gått med de i for små sko, slik at noen av tærne har blitt litt krokete (angre :oops: )

Men jeg steller fint med de, og går i åpne sandaler uten å få noe klager på det. 8)

Skrevet

Nå er jo definisjonen på "stygge føtter" varierende fra person til person, men om jeg ser noen som har det jeg mener er stygge føtter gå i sandaler eller åpne sko så tenker jeg ikke over det i det hele tatt. Jeg vil nok registrere at jeg ikke likte føttene hennes, men det ville aldri falle meg inn å tenke "huff, hun burde ikke bruke slike sko", eller noe sånt. Jeg synes man skal få gå i det man selv synes er behagelig.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg liker ikke føtter.

For min del må alle gå i hvilke sko de vil.

Men da må også jeg få tenke hva jeg vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

må jo kunne gå med hva man vil...men jeg liker ikke stygge føtter..

Gjest Anonymous
Skrevet

ble inspirert av tråden og har akkurat tatt fotbad, filt litt (selv om huden er ganske myk og fin fra før..), klipt negler og smurt inn føttene!!

flotte føtter syns nå jeg...... :wink:

Og kanskje jeg skal finne en fin neglelakk å ha på..? litt redd for å bruke farger, for noen kan fort se litt harry ut.. :roll:

ellers syns jeg det er fint med naturlige negler, så lenge føttene og neglene er pene og velstelte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...