bornin94 Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hei jeg lurer på om jeg skall kjøpe julegave til ei jeg møtte for 2-3 mnd siden, jeg vil jo det, men vet ikke om det er tidligt, ja vi er mer en venner nå Å om jeg nå skall gjøre det så har jeg ikke noen aning på hva jeg kan kjøpe til henne. Noen som har lyst til å hjelpe meg? Mvh gutt94 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Vanskelig å hjelpe deg uten å vite hva hun liker. Kanskje du skal kjøpe en parfyme, alle i din alder bruker vel det? Hør på parfymeriet hvilken som er mest populær og gå for den. Eventuelt en film du vet hun kan like, så kan dere jo se den sammen`? eller et armbånd, simpelt, sølv - ikke så dyrt. Gjør noe enkelt! Anonymous poster hash: 9abbe...1c2
kubrak Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 skall, skall ikke, skall, skall ikke... 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Selvfølgelig kjøper du gave til henne. Du kan jo også si at du ønsker deg en ordbok til jul. Anonymous poster hash: dd358...3d2 2
happiest Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Kan ikke folk være litt saklig og ikke disse pga. skriveleifer? Jeg ville kjøpt noe enkelt og ikke for dyrt. Parfyme/bodylotien/smykke/armbånd/film/bok/skjerf/hansker. Du kan jo også kjøpe to kinobilletter og godteri slik at dere kan gå på kino sammen Så får du en date i boks også. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Parfymen la vie est belle er veldig populær for tiden og er en parfyme som viser at man har klasse. Ikke kjeempedyr heller. Anonymous poster hash: 2ee27...ce8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #8 Skrevet 18. desember 2013 Selvfølgelig kjøper du gave til henne. Du kan jo også si at du ønsker deg en ordbok til jul. Anonymous poster hash: dd358...3d2 Hahahahaha Huff huff! Anonymous poster hash: 333e1...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå