Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke verdens mest romantiske samboer, men han gjør ting i hverdagen som jeg synes er utrolig romantisk og som jeg setter stor pris på. For eksempel hender det han skriver en lapp til meg sol han legger på kjøkkenbordet før han reiserpå jobb. Med ordene jeg elsker deg og gleder meg til vi sees i kveld. Han sender også ofte sms til meg når han jobber kvelder/ netter og sier han savner meg i armkroken. Har hendt jeg har kommet hjem til blomster og et koselig kort hvis han har reist og skal være borte noen dager. Og han pleier å sette på timeren på varme i bilen og skrape frontruta på bilen min før han selv reiser på jobb.

Disse tingene gjør at jeg bare elsker han enda mer. Gjør dered kjære noe for hverdagsromantikken? Og itilfelle hva?

Anonymous poster hash: 63cfc...e80

Videoannonse
Annonse
Gjest Vena Cava
Skrevet

Vet ikke, har bare vært sammen siden fredag;)

Men tror han har potensiale ,hehe.

Han bruker å holde rundt meg ofte og si at jeg er den peneste han vet om.

Smelter litt jeg da <3

Skrevet

Vet ikke, har bare vært sammen siden fredag;)

Men tror han har potensiale ,hehe.

Han bruker å holde rundt meg ofte og si at jeg er den peneste han vet om.

Smelter litt jeg da <3

Gratulerer med ny kjæreste ♡

Skrevet

Nei, egentlig ikke

Savner du ikke romantikk? Eller er du en av de som klarer seg uten?

Skrevet

Det er de små tingene i hverdagen som teller. Ikke store blomsterbuketter og fine gaver. Så jeg slår også et slag for hverdagsromantikken;-)

• Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Gratulerer med ny kjæreste ♡

Takk:) han er herlig

Skrevet

Savner du ikke romantikk? Eller er du en av de som klarer seg uten?

Jeg er ikke veldig romantisk selv, men jo, jeg savner det! Har til og med nevnt det til kjæresten min, men har ikke skjedd så mye. En gang kom han hjem med en håndplukket bukett til meg da, det var jo veldig koselig :blomst:

Skrevet

Vi bor ikke sammen, men han gjør ting som viser at han bryr seg og er glad i meg.
Kommet på "sykebesøk" to ganger. Forrige gang var jeg smittefarlig, den siste gangen var det ikke no fare for smitte. Men jeg setter veldig pris på at han kommer på besøk, selv når jeg er syk og ikke gjør stort annet enn å ligge på sofaen i komatilstand. Han kom også inn til byen etter jobb for å hjelpe meg å kjøre flyttelass.
Og han gir meg støtt og stadig komplimenter :)

Anonymous poster hash: 6bc88...0d6
Skrevet

Så koslig å høre :) Synes sånn hverdagsromantikk er viktig. Når jeg satt og øvde til eksamen, skrev han en lapp med et hjerte og la det midt på skrivepulten min. Også har han kjøpt roser med en lapp "til deg kjære :)" helt ut av det blå. Også gir han meg gjerne en klem eller et kyss når han går forbi :)

Skrevet

Det er de små tingene i hverdagen som teller. Ikke store blomsterbuketter og fine gaver. Så jeg slår også et slag for hverdagsromantikken;-)

Åh, det er godt å høre! Her er det nemlig ikke så ofte fine gaver å se, men hverdagsromantikk er det mer av :P

Skrevet

Jeg tror forholdene med hverdagsromantikk er de som varer lengst :-) Er jo tross alt flest av de;-)

Åh, det er godt å høre! Her er det nemlig ikke så ofte fine gaver å se, men hverdagsromantikk er det mer av :P

Skrevet

Mange kjærtegn hver dag, vi snakker mye sammen og ellers masse hverdagsromantikk. Har vært sammen snart 23 år.

• Liker 1
Skrevet

Det virker som du HAR en romantisk samboer :) Min har ikke vært særlig romantisk etter vi flyttet sammen. Men han har brukt å skrevet lapper med "i love you" på,og tidlig i forholdet skrev han mange romantiske meldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...