AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 H*n er jo der for å pushe grensene dine. Følte dere at dere hadde samme effekt etter endte timer? Følte dere at det var verdt det, eller bortkastet? Anonymous poster hash: 4aafa...f3b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Har fortsatt PT, men kun en økt i uken, jeg merker at jeg tørr å trene tyngre. og er mer selvsikker da jeg trener. har også begynt å sette sammen litt selv fra forskjellige programmer hvis jeg har liten tid og vil få trent en el to muskelgrupper hardt. det er noe jeg aldri hadde vært sikker nok til å gjøre selv. så jeg er veldig glad for at jeg har inistert i PT Anonymous poster hash: a9b9f...f9e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tenker mer på om du faktisk klarer å presse deg like hardt etter du er ferdig med PT-timene, eller går man tilbake til der man var? Anonymous poster hash: 4aafa...f3b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 En PT er vel der hovedsaklig for å gi deg opplæring i hvordan å bruke senteret? slik at du er skikket til å trene på egenhånd i etterkant? Finner at klokka er kjempebra på å pushe meg i cardio. Fører treningsdagbok med en app der jeg alltid prøver å overgå mitt beste forrige sett. Det gir håndfaste mål som jeg virkelig kjemper mot. Anonymous poster hash: 03122...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå