AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Norske damer, og særlig dem under 30-32 er ekstremt løse på tråden. Nei, det gjelder ikke absolutt alle, og nei, jeg sier ikke at de er horer. Men faktum er at jeg har vært få steder i verden med damer så løsslupne som ei norsk 25 åring "på byen". Selv ikke i i tilsvarende kulturer i europe og nord-amerika er damene like tøsete. At norske damer i spania, tyrkia og resten av syden har på seg et rykte om å være tøsete er noe dere bør ta til ettertanke. Eier dere ikke selvrespekt? Anonymous poster hash: fde18...a61 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Tar du deg nær av at norske damer er seksuelt frigjorte? Sier litt om deg. Mannfolk tømmer seg jo i alt med puls så tror du skal være forsiktig med å dømme. "Den som sitter igjen uten synd, kan kaste den første stein" Anonymous poster hash: 110c4...078 8
Gjest New_Girl Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Hvis man beskytter seg selv, og det er frivillig for begge parter, hvorfor er det galt å ha mye sex? Endret 17. desember 2013 av Olivia_B 6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Ja, jo mer liberalt og feministisk et land er, jo fler partnere har kvinner. Større byer er også mer liberale. Synes også det er flaut hva slags rykte norske kvinner har. Det kommer riktignok an på hvilke områder du sammenlikner med. Kvinner er lette på tråden i enkelte byer i USA (NY og LA), samme gjelder Moskva og Øst-Europa. Områder hvor ratioen av kvinner vs. menn er ubalansert skaper flere "desperate" kvinner. Anonymous poster hash: 3054e...600
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Hvis man beskytter se selv, og det er frivillig for begge parter, hvorfor er det galt å ha mye sex? Hvis to søsken beskytter seg selv og det er frivillig for begge parter hvorfor er det da galt å ha incestuøse forhold med sine søsken? En dame som knuller rundt med hvem som helst uten å tenke seg om to ganger er ikke noe å samle på. For meg og mange andre menn er dere bare et vått hull vi kan dyppe pikken i uten å måtte betale eller jobbe noe hardt for det. Om du vil bli sett på som et vått hull på to bein så greit for meg. Anonymous poster hash: fde18...a61 2
Gjest New_Girl Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Hvis to søsken beskytter seg selv og det er frivillig for begge parter hvorfor er det da galt å ha incestuøse forhold med sine søsken? En dame som knuller rundt med hvem som helst uten å tenke seg om to ganger er ikke noe å samle på. For meg og mange andre menn er dere bare et vått hull vi kan dyppe pikken i uten å måtte betale eller jobbe noe hardt for det. Om du vil bli sett på som et vått hull på to bein så greit for meg. Anonymous poster hash: fde18...a61 Du har jo et helt forvridd syns på sex, stakkar. Hvor mye eller lite sex jeg har hatt vet du jo ingenting om. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Ja, jo mer liberalt og feministisk et land er, jo fler partnere har kvinner. Større byer er også mer liberale. Synes også det er flaut hva slags rykte norske kvinner har. Det kommer riktignok an på hvilke områder du sammenlikner med. Kvinner er lette på tråden i enkelte byer i USA (NY og LA), samme gjelder Moskva og Øst-Europa. Områder hvor ratioen av kvinner vs. menn er ubalansert skaper flere "desperate" kvinner. Anonymous poster hash: 3054e...600 Men for hver heterofile kvinne som har sex må det være en mann med. Så mannfolka er da minst like løse som det kvinner er. Og det må da være greit å ha sex med hvor mange man selv vil? Hvorfor synes du det er flaut at kvinner har samme mulighet som menn til å ha sex med dem de vil? Du må begynne å drite i hva andre tenker og heller gjøre det du føler er rett. Anonymous poster hash: 85e71...5b7 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Hvis to søsken beskytter seg selv og det er frivillig for begge parter hvorfor er det da galt å ha incestuøse forhold med sine søsken? En dame som knuller rundt med hvem som helst uten å tenke seg om to ganger er ikke noe å samle på. For meg og mange andre menn er dere bare et vått hull vi kan dyppe pikken i uten å måtte betale eller jobbe noe hardt for det. Om du vil bli sett på som et vått hull på to bein så greit for meg. Anonymous poster hash: fde18...a61 Men det er greit at menn ligger rundt? Snakk om dobbeltmoral. Sexlivet er noe av det mest private man har, så lenge man ikke skader noen har du da ingenting med om noen damer har tilfeldig sex? Forøvrig kjenner jeg svært få som har tilfeldig sex med gud-og-hvermann. Men både jeg og mine venninner har hatt ons, og gjett hva, vi likte det Anonymous poster hash: 110c4...078 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Du har jo et helt forvridd syns på sex, stakkar. Hvor mye eller lite sex jeg har hatt vet du jo ingenting om. Jeg snakket ikke om deg spesifikt, men det generelle "du", altså "man". Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt om sex, og dine hersketeknikker er bare et patetisk forsøk på å avlede oppmerksomheten vår fra din manglende evne til å argumentere for deg. Du kan også fortelle meg hvorfor mitt syn på sex er forvridd. At jeg ikke vil ha en datter som har hatt 20 forskjellige pikker i seg før hun er 30 er vel bare normalt blant alle menn, også menn i norge. Anonymous poster hash: fde18...a61
Gjest Chloe87 Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Wow, snakk om å dra alle under en kam?
Gjest Snuppi Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Norske damer, og særlig dem under 30-32 er ekstremt løse på tråden. Nei, det gjelder ikke absolutt alle, og nei, jeg sier ikke at de er horer. Men faktum er at jeg har vært få steder i verden med damer så løsslupne som ei norsk 25 åring "på byen". Selv ikke i i tilsvarende kulturer i europe og nord-amerika er damene like tøsete. At norske damer i spania, tyrkia og resten av syden har på seg et rykte om å være tøsete er noe dere bør ta til ettertanke. Eier dere ikke selvrespekt? Anonymous poster hash: fde18...a61 Menn har gjort dette i alle år! Hva tenker du om det? Hvorfor er dette ditt problem?? Det har da ingenting med deg å gjøre i det hele tatt!!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Hvis to søsken beskytter seg selv og det er frivillig for begge parter hvorfor er det da galt å ha incestuøse forhold med sine søsken? En dame som knuller rundt med hvem som helst uten å tenke seg om to ganger er ikke noe å samle på. For meg og mange andre menn er dere bare et vått hull vi kan dyppe pikken i uten å måtte betale eller jobbe noe hardt for det. Om du vil bli sett på som et vått hull på to bein så greit for meg. Anonymous poster hash: fde18...a61 Incest er ikke lovlig i Norge. Blant annet fordi at barn som blir født i slike forhold har mye større sjanse for å få skader. Helt greit at du ikke vil ha en dame som har sex med mange, men da kan du ikke selv ha mange sexpartnere. Men om du vil bli sett på som en mannehore så greit for meg. Okei, det siste var tull fordi jeg ikke dømmer andre, men hvorfor kan du ikke bare la folk gjøre som de vil? Hvorfor bryr du deg så hardt om hva andre gjør? Hvorfor bruker du energien din på det? Anonymous poster hash: 85e71...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Men det er greit at menn ligger rundt? Snakk om dobbeltmoral. Sexlivet er noe av det mest private man har, så lenge man ikke skader noen har du da ingenting med om noen damer har tilfeldig sex? Forøvrig kjenner jeg svært få som har tilfeldig sex med gud-og-hvermann. Men både jeg og mine venninner har hatt ons, og gjett hva, vi likte det Anonymous poster hash: 110c4...078 Hvor sa jeg at det er greit at menn ligger rundt? Denne tråden handler spesifikt om kvinner, om du vil lage en tråd om menn som puler rundt så kan du gjøre det. Og nei, jeg synes ikke noe om menn som puler rundt som hjernedøde steinaldermenn med hjernen i pikken. Anonymous poster hash: fde18...a61 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Men for hver heterofile kvinne som har sex må det være en mann med. Så mannfolka er da minst like løse som det kvinner er. Anonymous poster hash: 85e71...5b7 Kvinner kan ligge oppover hvis de ikke krever monogami. Så det er en liten gruppe menn med mange partnere, resten har få. Kvinner som ligger rundt gjør det med de samme mennene. Anonymous poster hash: 3054e...600
Gjest Chloe87 Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Jeg snakket ikke om deg spesifikt, men det generelle "du", altså "man". Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt om sex, og dine hersketeknikker er bare et patetisk forsøk på å avlede oppmerksomheten vår fra din manglende evne til å argumentere for deg. Du kan også fortelle meg hvorfor mitt syn på sex er forvridd. At jeg ikke vil ha en datter som har hatt 20 forskjellige pikker i seg før hun er 30 er vel bare normalt blant alle menn, også menn i norge. Anonymous poster hash: fde18...a61 Da går jeg utifra at du heller ikke vil ha en sønn som har hatt pikken i 20 forskjellige fitter før han er 30?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Incest er ikke lovlig i Norge. Blant annet fordi at barn som blir født i slike forhold har mye større sjanse for å få skader. Helt greit at du ikke vil ha en dame som har sex med mange, men da kan du ikke selv ha mange sexpartnere. Men om du vil bli sett på som en mannehore så greit for meg. Okei, det siste var tull fordi jeg ikke dømmer andre, men hvorfor kan du ikke bare la folk gjøre som de vil? Hvorfor bryr du deg så hardt om hva andre gjør? Hvorfor bruker du energien din på det? Anonymous poster hash: 85e71...5b7 Leste du hele innlegget mitt? Jeg snakket om søsken som BESKYTTER SEG. Om to brødre vil runke hverandre og suge hverandre og knulle hverandre, er det da greit fordi de ikke kan få barn? Om to søsken skriver under på at de vil ta abort dersom de mot formodning blir gravide er det da greit? At staten forbyr noe er ikke et argument i seg selv mot noe. I saudi-arabia er det forbudt for kvinner å gå uten sjal. Vil du skifte din mening til at det ikke er greit å gå ute uten sjal dersom du av en eller annen grunn befinner deg i saudi-arabia (som en mellomlanding, eller jobbrelaterte greier)? Anonymous poster hash: fde18...a61
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Da går jeg utifra at du heller ikke vil ha en sønn som har hatt pikken i 20 forskjellige fitter før han er 30? Korrekt. Anonymous poster hash: fde18...a61
Gjest New_Girl Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Jeg snakket ikke om deg spesifikt, men det generelle "du", altså "man". Du svarte heller ikke på spørsmålet mitt om sex, og dine hersketeknikker er bare et patetisk forsøk på å avlede oppmerksomheten vår fra din manglende evne til å argumentere for deg. Du kan også fortelle meg hvorfor mitt syn på sex er forvridd. At jeg ikke vil ha en datter som har hatt 20 forskjellige pikker i seg før hun er 30 er vel bare normalt blant alle menn, også menn i norge. Anonymous poster hash: fde18...a61 Du sammenligner det å ha mange sexpartnere med det å ha sex med søsken. Det i seg selv tyder på at du ikke har et normalt forhold til sex. Hva så om noen har hatt 20 sexpartnere? Ikke alle ser på sex som noe hellig som bare skal deles med den man elsker. Noen har sex rett og slett fordi det er godt. Det gjør de ikke til dårlige mennesker, de er bare glade i sex. Skjønner ikke hva som er så galt med det. Endret 17. desember 2013 av Olivia_B 2
Gjest Snuppi Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Hvis to søsken beskytter seg selv og det er frivillig for begge parter hvorfor er det da galt å ha incestuøse forhold med sine søsken? En dame som knuller rundt med hvem som helst uten å tenke seg om to ganger er ikke noe å samle på. For meg og mange andre menn er dere bare et vått hull vi kan dyppe pikken i uten å måtte betale eller jobbe noe hardt for det. Om du vil bli sett på som et vått hull på to bein så greit for meg. Anonymous poster hash: fde18...a61 Du igjen! Du bør heller tenke på deg selv og hvordan du velger å presentere deg selv. Om du ønsker at andre skal anse deg som en mindre oppegående person, er det bare til å forsette. Men helt seriøst! Få deg en annen hobby lille gutt!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Leste du hele innlegget mitt? Jeg snakket om søsken som BESKYTTER SEG. Om to brødre vil runke hverandre og suge hverandre og knulle hverandre, er det da greit fordi de ikke kan få barn? Om to søsken skriver under på at de vil ta abort dersom de mot formodning blir gravide er det da greit? At staten forbyr noe er ikke et argument i seg selv mot noe. I saudi-arabia er det forbudt for kvinner å gå uten sjal. Vil du skifte din mening til at det ikke er greit å gå ute uten sjal dersom du av en eller annen grunn befinner deg i saudi-arabia (som en mellomlanding, eller jobbrelaterte greier)? Anonymous poster hash: fde18...a61 Man kan ikke beskytte seg mot graviditet 100%, og man kan heller ikke tvinge noen til å ta abort mot sin vilje, for mange endrer mening etter de har blitt gravid. At kvinner må gå med sjal i saudi-arabia er selvsagt bare idioti fordi det er ingen som lider av at en kvinne viser håret sitt. Mens det er noen som lider av incestforhold. Men om du er for incest fordi du vil knulle din egen søster, er det bare å melde seg inn i et politisk parti. Anonymous poster hash: 85e71...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå