Orthia Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Har dere smakt tunfisk i sursøt saus? Jeg ble gledelig overrasket da jeg fant disse boksene i butikken idag, det var streiketomt for de vanlige tunfiskboksene. Disse nye kan nesten spises rett fra boksen, som inneholder (ved siden av tunfisk, da) paprika, ananas, gulrot, løk og en ganske sterk, sursøt saus. Proteinrikt, fattig på fett og karbo, billig og metter godt. M.a.o en super lunsj!
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Næmmis.. Er så glad i tunfisk, sursøtsaus også Hvor fant du de? og hvilket merke fører dem?
Orthia Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2004 Kjøpte på Rimi. Det var ikke noe merke på boksen, stod bare at det var produsert for Ica-gruppen.
nat26 Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Skal jaggu meg se om jeg finner de på rimi ved der jeg borElsker tunfisk jeg
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er litt grønn på tunfisk, hva spiser dere det med? Bortsett fra sursøt-varianten, hvilken er best?
@lfa Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Er den sursøte sausen god når den er kald? Jeg er litt grønn på tunfisk' date=' hva spiser dere det med? Bortsett fra sursøt-varianten, hvilken er best?[/quote'] Jeg bruker for det meste tunfisk til tunfiskpai og i baguett. Men det er også godt i salat, til pasta.... etc etc... mulighetene er mange. :-)
Gjest 1111 Skrevet 14. mai 2004 #8 Skrevet 14. mai 2004 Jeg er litt grønn på tunfisk, hva spiser dere det med? Bortsett fra sursøt-varianten, hvilken er best? Tunfisk i vann er best, er bare å helle av vannet og så kan du bruke tunfisken Bruker tunfisk som fyll i pita, tunfisk og pasta, tunfisk på brødskiva, tunfisk i pizzafyllet.. man kan lage masse godt med tunfisk!
NullHull Skrevet 14. mai 2004 #9 Skrevet 14. mai 2004 Jeg er litt grønn på tunfisk, hva spiser dere det med? Med gaffel...? :klø: (Åherregudhvorjegermorsompåfreda'n!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå