Gå til innhold

han feirer jul med eks og barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten har ikke innrømmet det før enn i dag at han skal tilbringe julen med eksen, hos henne for barnets skyld! Vi har vært sammen i 2 år. I fjor var vi sammen hos hans foreldre. Jeg har skjellt han ut etter noter. Han sa det er min skyld fordi jeg ikke var klar til å flytte sammen med han ig fordi jeg feirer med mor og far i år. Sa hele tiden at jeg gjerne vil ha han der. Vi bodde sammen lenge, men vi kranglet en del og jeg synes det ble dyrt som student. Planen har vært å bo sammen når jeg er ferdig.

Anonymous poster hash: 789ed...94e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og problemet er?

• Liker 7
Skrevet

Det er da vel fint at de feirer jul sammen for barnas skyld? Regner med han skal hjem om kvelden og ikke overnatte i sengen til eksen hvis det er det du er redd for? Så lenge foreldrene samarbeider bra og har en god tone er det fint at barna slipper å feire jul uten mamma eller pappa. Jeg og min eks har gjort det tidligere. Helt til far fikk en samboer som nekter det. Så da må jeg i år feire uten sønnen min og han uten sin mamma. Så svelg sjalusien din og tenk at når du blir sammen med en pappa så må du tåle sånt!

• Liker 18
Skrevet

Og problemet er?

Antakeligvis at han skal være i nærheten av eksen.

Men slik er det å gå inn i et forhold med en mann med barn. får det aldri som man vil

Anonymous poster hash: cd26f...0d9

• Liker 4
Skrevet

Problemet er at han ikke var riktig ferdig ned henne da han møtte meg. At jeg ba han ordne opp i privatlivet og bygge tillit. Dette er det motsatte. I tillegg skrur han av telefonen når de den siste tiden har vært på en del julearrangementer. Han hadde aldri funnet seg i lignende. Ts

• Liker 2
Skrevet

Ja da får du gjøre det slutt da.

Anonymous poster hash: ffa27...06d
  • Liker 3
Skrevet

Du høres ut som et helvete å være sammen med siden han ikke tør være åpen med deg før i siste liten.

Anonymous poster hash: 52ec1...8ce
  • Liker 10
Skrevet

Kjæresten har ikke innrømmet det før enn i dag at han skal tilbringe julen med eksen, hos henne for barnets skyld! Vi har vært sammen i 2 år. I fjor var vi sammen hos hans foreldre. Jeg har skjellt han ut etter noter. Han sa det er min skyld fordi jeg ikke var klar til å flytte sammen med han ig fordi jeg feirer med mor og far i år. Sa hele tiden at jeg gjerne vil ha han der. Vi bodde sammen lenge, men vi kranglet en del og jeg synes det ble dyrt som student. Planen har vært å bo sammen når jeg er ferdig.

Også for barnets skyld! :jolie:

Forferdelige greier :sarkasme:

Anonymous poster hash: fa230...e02

• Liker 10
Skrevet

Svelg kamelene dine og ikke la parproblemene som dere har hindre barna i å være sammen med mor og far på julaften. De problemene får dere ta på kammerset og ikke blande snørr og barter her.

• Liker 1
Skrevet

Det er for han. Ikke for barnet. Han tenker mest på seg selv. Feire jul i huset hvor han vedro meg i flere måneder. Har gjort det slutt. Ts

• Liker 4
Skrevet

Han burde ha vært åpen til deg om dette ja!

Men, at du ikke takler at han er sammen med barnet sitt på julaften sier vel mer om deg enn ham! Synes i utgpkt det vitner om at han kjenner sitt ansvar ovenfor barnet. Dog, skulle det vise seg at han har andre hensikter med å tilbringe jula der enn barnet, så blir saken en helt annen.

Barna går foran alt annet. Jeg er dessverre ikke pappa selv, men i mitt forrige samboerforhold tok jeg det faktisk som en selvfølge at jeg var prioritert lavere enn barnet som kjæresten min hadde fra tidligere forhold. Skulle bare mangle!

Anonymous poster hash: 3a080...685
  • Liker 11
Skrevet

Det er for han. Ikke for barnet. Han tenker mest på seg selv. Feire jul i huset hvor han vedro meg i flere måneder. Har gjort det slutt. Ts

I det huset han bedro deg i flere måneder?

Skrevet

Her må det ligge mer begravd enn at han feire julaften sammen med en ex og barna han har sammen med henne. Da handler det om helt andre ting enn å feire jul med barn og ex. Men siden du har gjort det slutt så er det jo ikke lenger noe problem. Du kan feire jul hos dine foreldre og han kan ferie med barn og ex. Problem solved.

• Liker 9
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon selv. Jeg syntes det er bra at han vil feire med sønnen sin, det er jo ikke som om han har så innmari lyst til å ha en helkveld med eksen.....

• Liker 2
Skrevet

Så......hva skjer når TS å typen får barn da? Skal de feirre som en big unhappy family da eller?

Anonymous poster hash: cd178...515
  • Liker 4
Skrevet

Så......hva skjer når TS å typen får barn da? Skal de feirre som en big unhappy family da eller?

Anonymous poster hash: cd178...515

Ts har avsluttet forholdet så det er ingen problemstilling.

• Liker 1
Skrevet

Dette skulle du tenkt over før du gikk inn i et forhold med en som har barn.

Skrevet

Min kjæreste skal feire jul hos sine foreldre, og eksen og barnet er invitert dit. Jeg vet ikke om hun kommer eller ikke, men det er helt ok for meg om hun gjør det. Jeg skjønner veldig godt at han vil feire jul med barnet sitt. Jeg er trygg nok på kjæresten min til å stole på ham at det ikke er no problem.

Anonymous poster hash: d1630...3f1
Skrevet

Sånn er det å gå inn i et forhold med noen som har barn fra før... Man må forholde seg til ekser. De forsvinner ikke, og kjærligheten til barna forsvinner heller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...