Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 når jeg skal slappe ordentlig av alene, tar jeg meg et lang bad og hører på rolig musikk. sjelden jeg er alene, så setter ekstra pris på det.
Gjest GreenSky Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Da kjøper jeg en schwææær pose med chips, cola og leser en god bok. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Ansiktsmaske, hårkur, lang dusj med skrubbing (har ikke badekar). tar på meg løse klær...lager meg milkshake og setter meg foran tv-en og ser alt av reality og (det meste av) såper...evt sitter her på Kg... Clea
Orthia Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Spiser noe godt, ofte fruktsalat, og vekselvis leser en god bok, ser på noe lettfordøyelig på tv og sitter på nett (ja, samtidig). Innimellom kanskje jeg lakker negler...
Arkana Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Det er veldig varierende. Noen ganger føler jeg for å synke ned i et varmt boblebad og høre på musikk eller bare tenke. Andre ganger vil jeg bare ligge på sofaen og innta masse snop, potetgull og cola mens jeg ser en film eller leser en bok. Noen ganger er jeg i humør til å bruke noen timer på et X-box eller PC-spill. Å bake eller lage mat gjør jeg også gjerne når jeg er alene, gjerne noe litt finurlig som tar litt tid.
LaToya Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Noen ganger det deilig å gå tur i skogen med vofsen, høre bekken bruse, fuglene synger og man er i sin egen drømmeverden. Eller sette seg ved badeplassen og la hunden leke og bare kjenne sola varmer og man slapper av. Veldig deilig å slå seg ned i sofaen også med pleddet rundt seg, popcorn og cola. God film, bok eller blad.
philippa starck Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Spiser ostepop, drikker cola og ser på tv eller leser en bok. Langt mellom de stundene nå for tiden, men så nyter man dem ekstra når man har dem!
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Først så går jeg en tur aleine. er så deilig å komme inn etterpå og vite at jeg har huset helt for meg selv. Så drikker jeg pepsi max, spiser karameller og ser på tv resten av kvelden. det er herlig å være aleine hjemme!
Mel-anie Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 Boblebad og et glass rødvin. Da slappes det av. Spesiellt på vinteren. Er det sommer er det verandaen, hvitvin +en god bok og avslappende musikk.
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2004 #11 Skrevet 13. mai 2004 Det er så sjeldent at jeg er alene hjemme, så dersom det skjer blir jeg så "forvirra" at jeg ikke finner på noe spesielt å gjøre likevel.
-Fisken- Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 Først så går jeg en tur aleine. er så deilig å komme inn etterpå og vite at jeg har huset helt for meg selv. Så drikker jeg pepsi max, spiser karameller og ser på tv resten av kvelden. det er herlig å være aleine hjemme! Samme her! Andre ganger legger jeg føttene i grønnsåpevann, kryper opp i sengen, tenner røkelse og stearinlys, også leser jeg i en god bok eller hører på musikk. Med brus eller te til :-)
magolia Skrevet 13. mai 2004 #13 Skrevet 13. mai 2004 Trener, tar en laaaaang dusj, lager meg en god wok, spiser, legger meg på sofaen og spiser daimis. Hvis det ikke er noe å se på tv'en, setter jeg på Bridget Jones Dagbok
Gjest Madley Skrevet 13. mai 2004 #14 Skrevet 13. mai 2004 Jeg er alene hjemme hver dag, hele dagen :-? Gleder meg til å begynne å jobbe igjen..
Gjest Seleena Skrevet 13. mai 2004 #15 Skrevet 13. mai 2004 Først så går jeg en tur aleine. er så deilig å komme inn etterpå og vite at jeg har huset helt for meg selv. Så drikker jeg pepsi max, spiser karameller og ser på tv resten av kvelden. det er herlig å være aleine hjemme! Skriv under på denne eg
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #16 Skrevet 13. mai 2004 Krøller meg opp i sofaen eller lenestolen med te eller vin, alt etter som, og blader eller en bok. Er det fredag blir det NRK1 Eller jeg kan ta et langt varmt bad, etterfulgt av ovenstående...
Gjest Muslingen Skrevet 13. mai 2004 #17 Skrevet 13. mai 2004 Ikveld sitter jeg her jeg... Eksamenene er over, ungen er i seng og sambo er ute på vift. Lenge siden jeg har slappet ordentlig av... Det jeg vanligvis pleier å gjøre, er å leie en film, og parkere stumpen i sofaen sammen med sambo...
aowi Skrevet 13. mai 2004 #18 Skrevet 13. mai 2004 sitter mye alene i ukene jeg Blir til at jeg er veldig "sosial" på nett , går kanskje en tur eller sitter med håndarbeid eller no.... kjedelig i lengden, men det er litt godt å være litt alene oxo litt rar ja.....
birgitte242 Skrevet 14. mai 2004 #20 Skrevet 14. mai 2004 Ligger på sofaen, leser glossy blader, ser på Oprah og dr.Phil og av og til smugrøyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå