AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hvis en gutt du har gitt nr ditt til ikke svarer på sms/face etc, blir du lei deg da? Dette har skjedd meg nå, men jeg tar meg ikke nær av det. Kom bare til å tenke på hvor lei meg jeg kunne bli av en sånn filleting for bare noen få år siden. Nå tar jeg ansvar og innser at jeg har vært dust mot han jeg flørtet med på lørdag. Var ekstremt full og det var han og. Dessuten er dette en person jeg ikke kjenner så ingen skade skjedd egentlig. Moving on! Anonymous poster hash: 056b7...4e0
Mortifera Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Blir ikke akkurat lei meg, men synes det er ufattelig irriterende når personer jeg kjenner godt eller har en avtale med ikke svarer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Blir ikke akkurat lei meg, men synes det er ufattelig irriterende når personer jeg kjenner godt eller har en avtale med ikke svarer. Jo det skjønner jeg, men nå var det mer random menn jeg mente Sånn som han jeg flørtet med på lørdag. Jeg syns det er uhøflig å ikke svare, men tar meg ikke nær av det.Tenker bare at da var han vel ikke interessert. Selv pleier jeg å svare uansett da. Anonymous poster hash: 056b7...4e0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Driver og prater med en på en nettside, og ja, jeg blir såret om jeg ikke får svar innen en dag. Anonymous poster hash: f5208...3cc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Blir lei meg når det er noen jeg har kjent over tid, ja, fordi jeg ikke skjønner vitsen med å behandle andre dårlig. Er en ærlig sak å ikke være interessert mer, men man kan da likevel være hyggelig. Anonymous poster hash: 7ef3a...676
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Hvis det er en jeg har snakket med over en periode kan jeg bli litt irritert mer enn lei meg, hvis jeg ikke får svar. Men sånn som han jeg møtte i helgen så snakket jeg bare med han i max 10 min, vet fint lite om han og tenker derfor ikke mer på det. Husker for noen år siden om jeg møtte en på byen som ville ha nr mitt, så tok jeg det veldig seriøst. Og følte meg såret og lei meg når han ikke ringte/kontaktet meg i ettertid. Har blitt mer laidback de siste årene, og tenker at det er ikke all verdens seriøse mennesker på byen uansett Anonymous poster hash: 056b7...4e0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Hvis man har datet blir jeg lei meg. Men kan ikke se for meg at jeg blir lei meg av at noen jeg knapt kjenner ikke tar kontakt. Anonymous poster hash: 1c128...ca3
OppNedPåAlt Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Det er jo litt drit, men man blir vel vandt med det.
frk94 Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Jeg svarer nå folk uansett om jeg overhode ikke er interessert i de, vanlig folkeskikk vil nå jeg si. Ble skuffa over at han jeg har ett godt øye til ikke svarte meg her om dagen (og ja han har sett meldingen), ikke så veldig lei meg i grunn. Synd for han sier nå jeg og nå slipper jeg i tillegg å ha tanken "kan det bli oss to" svirrende i hode
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Snakket med flørten min på telefonen på fredag der vi avtalte å møte hverandre på tirsdag. Han måtte legge på, men han ringte tilbake. Han måtte legge på å skulle ringe meg senere, men det gjorde han ikke. Så jeg sente han en melding om at jeg ville prate med han, den meldingen har han fått men han har ikke svart. Nå har han ikke gitt ord fra seg på 5 dager... Jeg har ikke kontaktet han eller sendt meldinger til han på denne tiden, men jeg sendte jo melding sist... Såret igjen! Anonymous poster hash: c4f72...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå