Gå til innhold

Jeg blir så oppgitt av meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psyker meg opp igjen og igjen; må vise interesse for han jeg er interessert i!!

Likevel skuffer jeg meg selv igjen og igjen. Har fått noen sjangser servert på sølvfat, men jeg klarer å rote det til hver gang:( blir stum og nærmest løper vekk. Det eneste jeg klarer å presse frem er et smil i ny og ne. I det store og det hele ignorerer jeg han til den store gullmedaljen.

Hva i all verden er galt med meg? Blir så ulykkelig av dette. Tenker på han 24/7, og jeg er livredd for at noen andre skal kapre hjertet hans:/

*gi meg styrke*

Andre som har oppført seg slik, men som har tatt grep og skjerpet seg? Trenger litt oppmuntring :/

Anonymous poster hash: ba5e4...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk på noe positivt og la det gå utover han, klask han på ræva og si "æ like dæ" :)

Skrevet

Ja! Jeg har det slik nå. Jeg er forelsket i en fyr som sier han er forelsket i meg, men jeg takler ikke det følelsesmessige så jeg bare stikker. Jeg er rett og slett redd for å bli såret, så jeg feiger heller ut før jeg eventuelt blir det. Dette er ikke noe jeg har gjort lenge, men det er en effekt av utallige brudd. Man lærer som regel av sine feil, og det gjorde vondt sist så man sliter kanskje med å åpne seg da..

Synes det er trist at det er slik. Men jeg mener at hvis du virkelig møter på en fyr som liker deg, så vil han gi deg signaler på at du også skal satse på han. Altså, det skjer noe ubevisst når du føler deg 100% trygg på noen, og da åpner du deg kanskje litt mere opp? Altså du tør å ta steget videre.

Tror nok du skal jobbe noe med deg selv ved å snakke med noen. Eventuelt, bare ta deg en pause fra hele greia. :)

Anonymous poster hash: 0dd68...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...