AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hei. Nå har jeg snart hatt Netcom med ett bestemt abonnement i snart ett år og operatør har tatt kontakt og lurer på om jeg vil fornye avtalen, eller få ett nytt abonnement. Jeg vil få rabatt på så og så mange kroner. Bør man gjøre dette, eller fortsette å ha det man har? Jeg tenker at det som oftest er noe de vinner på, i og med at de ringer meg? Har virkelig ikke peiling på dette. Anonymous poster hash: 1767c...fbd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hvordan abonnement har du? Jeg tenker at om de må ringe og mase på deg når det nærmer seg og overtale deg til å fortsette så er det nok mye bedre tilbud der ute. Høres nesten ut som Ucan2..? Anonymous poster hash: 8989f...841
Pialill Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Telenor ringte meg minst en gang i uken om ikke to da det var en mnd fra bindingen min gikk ut. Fikk tilbud om å beholde abonnementet i ett år til, og betale 24 kr mindre i mnd eller noe. Men da måtte jeg binde meg et år! Wtf. Da kunne jeg ikke kjøpt telefon med binding noe annet sted. Endte opp med at jeg ble så grusomt sur at jeg skreik til sistemann som ringte meg (6 gangen de ringte for det samme) og sa opp telenor der og da. Nå har jeg onecall. Ikke gidd å binde deg.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Telenor ringte meg minst en gang i uken om ikke to da det var en mnd fra bindingen min gikk ut. Fikk tilbud om å beholde abonnementet i ett år til, og betale 24 kr mindre i mnd eller noe. Men da måtte jeg binde meg et år! Wtf. Da kunne jeg ikke kjøpt telefon med binding noe annet sted. Endte opp med at jeg ble så grusomt sur at jeg skreik til sistemann som ringte meg (6 gangen de ringte for det samme) og sa opp telenor der og da. Nå har jeg onecall. Ikke gidd å binde deg. Jeg har Netcom. Bindingstiden min er snart ute, så jeg regner med de vil binde meg til ett nytt abo. Anonymous poster hash: 1767c...fbd
stripen Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Ville heller ha byttet til en operatør som ikke driver med bindingstider. Har brent meg på netcoms "tilbud" to ganger (shame on me), der de har lokket med tilbud som aldri har blitt slik de lovet. Aldri mer. 1
Apefinger Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 De ønsker å beholde deg som kunde, det er det de vinner på. Så om du får rabatt på 100,- i mnd. taper ikke de på dette, de taper først når du velger å si opp. Hvilke tilbud som faktisk holder ord kan jeg ikke gå god for, alle tilbudene jeg har fått har gått i boks. Greide å prute ned en iPhone 4 for et par år siden fra 1000,- til 199,- siden de absolutt ville beholde meg som kunde. Helt greit det! Ingen skjulte avgifter og ingen overraskelser i posten.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Netcom også ringte meg da min binding gikk ut. De tilbød meg 600 i gavekort/rabatt. Det var bare det at jeg sparte langt over det dobbelte i løpet av et år ved å bytte operatør. Jeg byttet til en uten binding. Helt til jeg kjøpte ny telefon, da valgte jeg en annen med binding. Anonymous poster hash: a0452...a2b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Netcom også ringte meg da min binding gikk ut. De tilbød meg 600 i gavekort/rabatt. Det var bare det at jeg sparte langt over det dobbelte i løpet av et år ved å bytte operatør. Jeg byttet til en uten binding. Helt til jeg kjøpte ny telefon, da valgte jeg en annen med binding. Anonymous poster hash: a0452...a2b Det at bindingen min snart går ut, vil det si at min Iphone ikke lenger er operatørlåst hos netcom? Så jeg kan skifte til hvilket som helst annet selskap? ts Anonymous poster hash: 1767c...fbd
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Ikke gjør det. Du vil mest sannsynlig lett finne billigere abonnement andre steder og du trenger ikke binde deg. Anonymous poster hash: 7876d...8e7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Det at bindingen min snart går ut, vil det si at min Iphone ikke lenger er operatørlåst hos netcom? Så jeg kan skifte til hvilket som helst annet selskap? ts Anonymous poster hash: 1767c...fbd Hva tror du ellers det betyr.? Anonymous poster hash: 7876d...8e7
Pialill Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Det at bindingen min snart går ut, vil det si at min Iphone ikke lenger er operatørlåst hos netcom? Så jeg kan skifte til hvilket som helst annet selskap? ts Anonymous poster hash: 1767c...fbd Det stemmer! det kan være du trenger kode for å låse den opp, men den skal du i såfall få dersom du spør etter den his netcom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå