AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg føler veldig mye forskjellig nå. Aner ikke hvordan jeg skal håndtere det. Jeg ble plutselig veldig veldig forlsket i en hollywood stjerne! Tenker på han heele tiden og har brukt noen timer idag på youtube, for å si det slik Men jeg elsker jo mannen min og han er alt for meg. Er dette normalt tror dere?? At man plutselig kan forelske seg i en kjekkas på film, mens man er gift? Vi er i 20 åra begge to og har vært gift i tre år. Skal også sier at denne kjekkasen er veldig lik mannen min:p Anonymous poster hash: e011b...b56
Gjest New_Girl Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hvis jeg skal vurdere om det er normalt eller ikke, må jeg nesten vite hvem det er!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Det er normalt hvis du er gammel også Anonymous poster hash: a6748...640
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Hvem er kjendisen? http://www.youtube.com/watch?v=PM7tuW4IQmw this guy! Anonymous poster hash: e011b...b56
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Tror det er ganske normalt! Jeg er ganske sikker på at typen min hadde litt småcrush på Hanne Sørvaag mens hun var med i skal vi danse. Da var det mye mediastyr rundt henne, og han satt å så på henne sånn veldig beundrende og pratet faktisk en del om hvor fin hun var ogsåvidere. Jeg så at han så en del på henne på nettet også. Men det ble borte etter en stund. Jeg var jo litt "sjalu", men det var ikke akkurat sånn at jeg ble lei meg. Syns heller det var morsomt, og gir meg litt "lov" til å prate om kjekke kjendiser foran han :D Vi er i starten av 20 årene begge to (han litt eldre enn meg) Anonymous poster hash: c607f...7b6
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=PM7tuW4IQmw this guy! Anonymous poster hash: e011b...b56 æææææææææssssssssssj! Anonymous poster hash: e83b1...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 æææææææææssssssssssj! Anonymous poster hash: e83b1...3bb Anonymous poster hash: e011b...b56
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=PM7tuW4IQmw this guy! Anonymous poster hash: e011b...b56 Ja men det kan jeg godt forstå! Han er jo bare helskjønn! Spesielt i den filmen om Woodstock http://www.youtube.com/watch?v=7Iq8z2WDbKo Anonymous poster hash: a6748...640
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Tror det er ganske normalt! Jeg er ganske sikker på at typen min hadde litt småcrush på Hanne Sørvaag mens hun var med i skal vi danse. Da var det mye mediastyr rundt henne, og han satt å så på henne sånn veldig beundrende og pratet faktisk en del om hvor fin hun var ogsåvidere. Jeg så at han så en del på henne på nettet også. Men det ble borte etter en stund. Jeg var jo litt "sjalu", men det var ikke akkurat sånn at jeg ble lei meg. Syns heller det var morsomt, og gir meg litt "lov" til å prate om kjekke kjendiser foran han :D Vi er i starten av 20 årene begge to (han litt eldre enn meg) Anonymous poster hash: c607f...7b6 Ja men det kan jeg godt forstå! Han er jo bare helskjønn! Spesielt i den filmen om Woodstock http://www.youtube.com/watch?v=7Iq8z2WDbKo Anonymous poster hash: a6748...640 Er Shia med i den filmen?? aldri sett... Anonymous poster hash: e011b...b56
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Tror det er ganske normalt! Jeg er ganske sikker på at typen min hadde litt småcrush på Hanne Sørvaag mens hun var med i skal vi danse. Da var det mye mediastyr rundt henne, og han satt å så på henne sånn veldig beundrende og pratet faktisk en del om hvor fin hun var ogsåvidere. Jeg så at han så en del på henne på nettet også. Men det ble borte etter en stund. Jeg var jo litt "sjalu", men det var ikke akkurat sånn at jeg ble lei meg. Syns heller det var morsomt, og gir meg litt "lov" til å prate om kjekke kjendiser foran han :D Vi er i starten av 20 årene begge to (han litt eldre enn meg) Anonymous poster hash: c607f...7b6 Men jeg får så dårlig samvittighet! Tror ikke jeg tør å innrømme det for mannen min. Jeg hadde iallefall ikke likt om han var forelska i noen damer på tv Anonymous poster hash: e011b...b56
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Men jeg får så dårlig samvittighet! Tror ikke jeg tør å innrømme det for mannen min. Jeg hadde iallefall ikke likt om han var forelska i noen damer på tv Anonymous poster hash: e011b...b56 Hva er det som egentlig er galt med det ? er ikke det samme som om det skulle vært en kollega eller venninne hans. Man mister jo ikke øynene selvom man har kjæreste. For min del så kan jeg gjerne også bli så betatt av kvinnelige skuespillere, bare fordi de er så vakre. Da tenker jeg at det er greit for han også. Men så tar ikke jeg meg selv så veldig høytidelig, og er veldig sikker på meg selv og vårt forhold, så kanskje det er derfor det går greit Hadde nok vært kjempesjalu om det var ei der han jobber han hadde syns vært kjempepen! Det er forøvrig en norsk kvinnelig kjendis som er ganske pen som han har ligget med. Hun ville mer i etterkant, han ville ikke. Hver gang hun dukker opp på skjermen kjenner jeg at det stikker litt i magen, og må gjerne kommentere det. Da ler han bare av meg og omfavner meg med kyss, så er det greit likevel Anonymous poster hash: c607f...7b6
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Var det han som var med i den serien, 10 tommeltotter som gikk på tv3 for mange år siden?
Gjest Elseby13 Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Nei, han var i Holes og senere Transformers, blant annet. Ts, vær glad det ikke er naboen eller kollegaen. Shia kan ikke ødelegge ekteskapet ditt
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Var det han som var med i den serien, 10 tommeltotter som gikk på tv3 for mange år siden? Det kjenner jeg ikke til. Men han begynte i disneyCannel og var fyren i Even Stevens:p Anonymous poster hash: e011b...b56
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Nei, var ikke han,sikkert sett han i noe annet, kjente han igjen ifra han var liten.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Er Shia med i den filmen?? aldri sett... Anonymous poster hash: e011b...b56 Sorry, det var feil film! Anonymous poster hash: a6748...640
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Tror det er veldig normalt. Jeg har hatt en "forelskelse" i det siste jeg også- i "Farmen" Frode!! Jeg har drømt om han om natta etc. Flott fyr, synd jeg ikke traff han før han traff kona si. Han snakker jo så fint om kona si også og da smelter jeg enda mer! Anonymous poster hash: cf5c2...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå