AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er da sammen med en herlig gutt som bor 5-8 timer vekke (avhengig av værforhold og transportmiddel) fordi han går på vgs der. Pga av idretten sin. Han kommer jo fra samme by som meg, og har hele tiden sagt at han skal flytte hjem igjen til sommeren og gå på skole her. Han går forressten i 2. klasse. Men nå vurderer han å gå 3. året også der pga folk hele tiden prøver å overtale han til det, og sier at det er mye bedre å bo der oppe. Jeg er virkelig glad i han og kan se oss sammen i fremtiden. Men det eneste problemet er at jeg savner han så altfor mye at jeg nesten ikke holder ut mer! Det dukker ofte opp tanker i hodet mitt om at jeg skal slå opp med han osv, men den eneste grunnen er pga avstanden. Han er verdens kjekkeste gutt og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Dessuten så snakker vi veldig sjeldent, og det er nesten alltid jeg som starter samtalene. Han sier at det er fordi han har lite tid der... Og han sier at han vil klare dette, og få det til å funke. Neste år får han jo lappen, så da blir det jo litt lettere å se hverandre, men uansett. Jeg gråter ofte også på grunn av at jeg savner han sånn... sååå, hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 19152...ab4 Anonymous poster hash: 19152...ab4
Gjest Kv84 Skrevet 18. desember 2013 #2 Skrevet 18. desember 2013 1-2år går veldig fort når du plutselig står det å ser etter tiden har gått. Og tenk så deilig det er å ha en å slavne litt! Har ikke hatt kjæreste på 6år jeg, du er heldigere enn meg.
englove Skrevet 18. desember 2013 #3 Skrevet 18. desember 2013 Jeg var i et avstandsforhold med en i USA i over 2 år, og det gikk veldig fint - i dag er vi gift! Jeg tror at så lenge man har riktig innstilling og har rikelig med kjærlighet og tillit til hverandre så skal det gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå