Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Post bilde av juletreet ditt!

Er sikkert flere som meg som satte opp juletreet tidlig i år. Skal ikke feire hjemme hos meg selv, så det var greit å sette det opp litt tidlig, så jeg får nyte det litt før jeg drar bort :)

Her er mitt:

post-55081-0-28757900-1387302817_thumb.j

Har ønsket meg rosa tre i mange år, og i år gikk endelig drømmen i oppfyllelse! Er i ekstase :D

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, så søtt det var! :strix: Skal poste bilde av vårt når vi får pyntet det :jepp:

Skrevet

Helskåtan steike, hvor fikk du tak i det?? :wow::wow::wow:

Anonymous poster hash: 33265...279
  • Liker 1
Skrevet

Haha, så søtt det var! :strix: Skal poste bilde av vårt når vi får pyntet det :jepp:

Takk! :D Gjør det. Vil se masse trær her etterhvert!

Helskåtan steike, hvor fikk du tak i det?? :wow::wow::wow:

De har dem på Rusta-butikkene i Sverige. Koster 200 svenske og kommer i mange farger :D

Skrevet

Takk! :D Gjør det. Vil se masse trær her etterhvert!

De har dem på Rusta-butikkene i Sverige. Koster 200 svenske og kommer i mange farger :D

Fantastisk juletre! Sverige blir nok desverre litt for langt for meg som bor på vestlandet, men takk for svar :)

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk juletre! Sverige blir nok desverre litt for langt for meg som bor på vestlandet, men takk for svar :)Anonymous poster hash: 33265...279

Jeg har lett høyt og lavt etter det i Norge uten å finne, men kanskje du har mer flaks :)

Skrevet

Så nydelig tre! Viste det til datteren min på 13: "mamma, vi MÅ til svergie å kjøpe ett sånt"

• Liker 1
Skrevet

Hihi, styggeste treet jeg har sett, men det er absolutt positivt ment! Jeg er tradisjonell med selvhugget tre meg glitter og flagg, men digger at når man skal være annerledes så går man "all the way" ;)

Anonymous poster hash: 7bbc7...dab
  • Liker 1
Skrevet

Hihi, styggeste treet jeg har sett, men det er absolutt positivt ment! Jeg er tradisjonell med selvhugget tre meg glitter og flagg, men digger at når man skal være annerledes så går man "all the way" ;)Anonymous poster hash: 7bbc7...dab

Jeg kjøpte det ikke for å være annerledes, jeg kjøpte det fordi det var det peneste treet jeg noen gang hadde sett. Hver sin smak.

Skrevet

Søtt tre, Stueloff!

Her er vårt juletre! Pleier å pynte lille julaften, men tok det litt tidligere i år, siden jeg ikke kommer hjem før etter julaften. Kunstig tre for første gang, men syntes det ble fint :)

post-43206-0-15043400-1387572546_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Søtt tre, Stueloff!

Her er vårt juletre! Pleier å pynte lille julaften, men tok det litt tidligere i år, siden jeg ikke kommer hjem før etter julaften. Kunstig tre for første gang, men syntes det ble fint :)

Så fint det er! Ser jo ikke kunstig ut heller!

Skrevet

Her er mitt! :)

Anonymous poster hash: 1a248...b0f

Skrevet

Anonymous poster hash: 1a248...b0f

Skrevet (endret)

Her er vårt (da katten bæsja på juletreduken i fjor blir det å kjøpe ny i morgen :) )

Ja, og lysene vi pleide å ha på ble tygd i stykker av bikkja for to år siden. Da har det blitt med disse gode gammeldagse.

(Dyr er jammen festlige :) )

20131219_192420_zps93a9add7.jpg

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg har lett høyt og lavt etter det i Norge uten å finne, men kanskje du har mer flaks :)

Jeg har sett det på Strømmen storsenter og i Oslo. Husker bare ikke navnet på butikkene. :(

Anonymous poster hash: f6b2a...1bc

Skrevet

Her er vårt juletre i 2013! :) Ble plastikk i år siden vi skal være borte hele jula, men syns ikke det ser så halvgærnt ut. Elsker "The Nightmare Before Christmas"-julekulene mine :hjerte:

2eggqvd.jpg

• Liker 2
Gjest Superwoman!
Skrevet

Jeg vil også ha rosa eller hvitt tre, er sååå fint! Når jeg var i usa hadde de allslags farger, inkludert glittertre. Hadde så lyst til å kjøpe :rodmer:

Skrevet

Jeg har hvitt tre :) Pynter med kun røde kuler og litt sølvfarget girlander, og lys da :) Men der er bare 1.80 høyt, litt snålt i en stue på 40 kvadratmeter... :) Men blir liksom ikke jul uten det hvite treet som er litt for lite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...