Gjest Elenath Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Noen ganger blir det til at man ser en film en ikke aner noe om eller hadde tenkt å se. Jeg har flere ganger sittet nesten sånn :o (i positiv forstand) fordi jeg har blitt så overrasket. Den filmen som har overrasket meg mest var O brother where art thou. Fantastisk bra film! Ante ingen ting om den annet en at George Clooney var med da vi satte oss ned. Har du blitt overrasket av en film noen gang, eller sjekker du alltid først hva filmer handler om?
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Selv om jeg sjekket hva filmen handler om ble jeg skikkelig overrasket av "He loves me, he loves me not". Da jeg trodde jeg skjønte, tok filmen en helt annen retning. Det er en fin fransk film som alle bør se. Merkelig nok er det en thriller som er både søt og morsom.
Gjest care Skrevet 13. mai 2004 #3 Skrevet 13. mai 2004 Ondskan overrasket meg, jeg brøt sammen under filmen.
Laina Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Kains mange ansikter. (Raising Cain). Engelsk thriller fra 80-tallet en gang. Vanvittig bra.
Windy Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Jeg innbiller meg at Memento overrasket meg, men jeg har ikke sjans til å huske hvorfor.. hehe, ironisk ja
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 "Requiem for a Dream". Ble overrasket over hvor mye filmen gikk inn på meg.
Gjest Phair Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 "Requiem for a Dream". Ble overrasket over hvor mye filmen gikk inn på meg. Uff, jeg blir uttafor bare jeg tenker på den. Tok meg flere dager faktisk for å kunne fungere normalt igjen.
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Godt det er flere av oss. hadde en uggen følelse inne i meg i flere dager, jeg også. ikke en film man ser to ganger, uansett hvor bra den var.
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 "Requiem for a Dream". Ble overrasket over hvor mye filmen gikk inn på meg. Skriver under på den jeg.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Lost in Translation. Hadde ikke peiling på hva jeg gikk til, hadde bare kjøpt billetter fordi filmen vi egentlig skulle se var utsolgt. Et par timer senere satt jeg som forstenet fordi jeg plutselig hadde skjønt hva livet går ut på. Det er den beste filmen jeg noensinne har sett!
opa| Skrevet 13. mai 2004 #11 Skrevet 13. mai 2004 Lilja 4-ever og Monster (var på førpremieren, så hadde overhode ikke lest noe som helst om filmen)
*Lene* Skrevet 14. mai 2004 #12 Skrevet 14. mai 2004 Requim for a dream og Moulin Rouge Førstnevnte gjorde utrolig inntrykk på meg, og som flere skriver over tenkte jeg på filmen lenge etterpå! Moulin Rouge fordi jeg ikke visste hva slags film det var, først tenkte jeg :o Jeez..men filmen var bare KNALLBRA
Miss Marple Skrevet 14. mai 2004 #13 Skrevet 14. mai 2004 The thin Red line. Liker egentlig ikke krigsfilmer så godt og var derfor negativ i utgangspunktet, men denne var faktisk ganske bra. Anderledes, men god.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2004 #14 Skrevet 14. mai 2004 Lilja 4-ever og Monster (var på førpremieren, så hadde overhode ikke lest noe som helst om filmen) jepp, jepp..Og selvfølgelig "Requiem for a dream" som de andre her sier. Lilja 4-ever vil jeg tro er en film som er vanskelig å like, pga at den er så brutalt ærlig..(og så snakker de russisk...) Clea
Gjest Pterodactylkake Skrevet 14. mai 2004 #15 Skrevet 14. mai 2004 Overrasket over slutten av the othgers og 6th sense
Gjest 1111 Skrevet 14. mai 2004 #16 Skrevet 14. mai 2004 Glemte å nevne Lilja 4 Ever. Den gikk også inn på meg..
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2004 #17 Skrevet 14. mai 2004 Monster ante jeg ingenting om. Hang meg dessverre litt opp i tenna til Charlize Theron. At det går an! Monsters Ball var også knallbra! Ble både sint og redd og lei meg på en gang. Requiem for a dream er også kjempebra, men jeg har sett den både en og to ganger. Og noen fler til. Likte best måten den var laget på. The Hours var også bra på sin måte. Visste det hadde noe med Virginia Wolff å gjøre, men ikke at den tok for seg tre epoker på en gang. God film fordi jeg elsker å se filmer med litt gale mennesker. De er jo ikke gale, de er bare spennende. (Kunne lagt ut i det vide og det brede om galskap og normalitet. Det sister er et ord jeg ikke liker, fordi definisjonene er så tynn.) Hmm.. Den sjette sansen trodde jeg var en skummel grøsser, men den var bare så fin og hadde mange sjangertrekk mot drama. Slutten var god. Derimot likte jeg ikke The others, fordi den stjal poenget til Den sjette sansen. Uff.. jeg må få meg et liv! :D Ser bare på film, jeg!
opa| Skrevet 14. mai 2004 #18 Skrevet 14. mai 2004 Lilja 4-ever vil jeg tro er en film som er vanskelig å like, pga at den er så brutalt ærlig..(og så snakker de russisk...) Clea Jeg liker nettopp Lilja 4-ever fordi den er så brutal ærlig og en utrolig sterk film. Var egentlig ikke klar over at den var på russisk før den begynte, men det er klart at mange vil helt sikkert velge bort en film fordi den er på russisk. Monstrers Ball ble også nevnt her, og må si meg enig om at den overraska meg og stort. Vistse lite, eller det vil si egentlig ingenting om filmen før jeg så den, og ble veldig veldig overraska. Også en utrolig sterk film.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #19 Skrevet 15. mai 2004 "Blå" med Juliette Binoche, "House of Russia" med Sean Connery "Ordinary people" med Robert Redford "L'etudiante" ("Studenten"), filmen der Karoline Krüger synger "You call it love" til...kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå