Gå til innhold

trenger hjelp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

:tunge1: Hei!

Jeg skal være gjest i 3 bryllup i sommer, og siden jeg ikke er noen stor taler, tënkte jeg å gi en sang...

Kan noen hjelpe meg med linker eller tekster til sanger som er vanlige i bryllup? Jeg kan greie å skrive dem om selv!!!

På forhånd takk!! :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du "bare" er en vanlig gjest og du ikke føler en spesielt stor trang til å lage en sang, synes jeg godt du kan la være.

Det har, etter min erfaring, en tendens til å bli mer enn nok taler og sanger under en middag.

Dersom du har lyst til å sette ord på noe til brudeparret, hvorfor ikke skrive et personlig gratulasjonsbrev å gi dem i steden?

Skrevet

:P

Jeg skal være forlover i det ene bryllupet, nr er jeg bare vanlig gjest, og nr 3 sså var det jeg som spleisa brudeparet....

Nina

Skrevet

Hadde jeg skullet feiret bryllupet mitt, skulle jeg sagt klart i fra at sånne "samlebåndssanger" som man bare bytter ut navn og litt info i, er helt uaktuelt å komme med i mitt bryllup.

Det synes jeg er så lite personlig, og lite hyggelig å sitte og synge og halte rundt på en sang som nesten rimer. Da hadde jeg foretrukket at enten noen sier noen ord, eller skriver en hilsen i gjesteboka.

Men som sagt tidligere her, hver sin smak, og dette er min mening...

Skrevet

Sjekk http://www.allsang.net

Her er det masse tips! :-)

For å få full tilgang til alt må man betale inn kr 100,- til han som driver nettstedet, pga. tonoavgiften. Jeg har betalt inn disse og det var absolutt verdt det! Fikk passord og brukernavn på e-post med det samme jeg hadde betalt, ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...