Nina123 Skrevet 13. mai 2004 #1 Skrevet 13. mai 2004 Hei! Jeg skal være gjest i 3 bryllup i sommer, og siden jeg ikke er noen stor taler, tënkte jeg å gi en sang... Kan noen hjelpe meg med linker eller tekster til sanger som er vanlige i bryllup? Jeg kan greie å skrive dem om selv!!! På forhånd takk!!
blåveis Skrevet 13. mai 2004 #2 Skrevet 13. mai 2004 Dersom du "bare" er en vanlig gjest og du ikke føler en spesielt stor trang til å lage en sang, synes jeg godt du kan la være. Det har, etter min erfaring, en tendens til å bli mer enn nok taler og sanger under en middag. Dersom du har lyst til å sette ord på noe til brudeparret, hvorfor ikke skrive et personlig gratulasjonsbrev å gi dem i steden?
Nina123 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2004 Jeg skal være forlover i det ene bryllupet, nr er jeg bare vanlig gjest, og nr 3 sså var det jeg som spleisa brudeparet.... Nina
Brumm Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Hadde jeg skullet feiret bryllupet mitt, skulle jeg sagt klart i fra at sånne "samlebåndssanger" som man bare bytter ut navn og litt info i, er helt uaktuelt å komme med i mitt bryllup. Det synes jeg er så lite personlig, og lite hyggelig å sitte og synge og halte rundt på en sang som nesten rimer. Da hadde jeg foretrukket at enten noen sier noen ord, eller skriver en hilsen i gjesteboka. Men som sagt tidligere her, hver sin smak, og dette er min mening...
Omegalady Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Sjekk http://www.allsang.net Her er det masse tips! :-) For å få full tilgang til alt må man betale inn kr 100,- til han som driver nettstedet, pga. tonoavgiften. Jeg har betalt inn disse og det var absolutt verdt det! Fikk passord og brukernavn på e-post med det samme jeg hadde betalt, ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå