AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Min bestevenninne er singel og hver mann hun treffer - forelsker hun seg i. Hver eneste. Denne gangen har hun treffet en mann fra utlandet via appen Tinder. Han snakker ikke norsk, har ikke jobb og sover på sofaen til en kameraten som også bor her. Jeg er veldig skeptisk. Ikke skeptisk til at han ikke er norsk, langt ifra! Jeg har nemlig familie fra utlandet selv. De tilbringer utrolig mye tid sammen og nå har hun vært med han 5 dager på rad. Vi skulle egentlig være med hverandre i helgen, men hun avlyste grunnet han snart skal reise til hjemlandet sitt på juleferie. Noen råd? Anonymous poster hash: ce984...c46 Anonymous poster hash: 9cb60...43f
Gjest Kv84 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Kår hverdagen kommer og forelskelsen roer seg finner hun ut av hva hun vil med mannen eller ikke helt selv. Bare la det gå litt tid.
Gjest Elseby13 Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Noen råd? La henne leve sitt liv i fred og pass dine egne saker.
Fuglen Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Råd mtp hva da? Hun gjør vel som hun vil?
Fuglen Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Og hva er du egentlig skeptisk til, skjønte ikke helt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå