AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har oppdaget at en mann jeg kun kjenner til litt perifert, er utro mot kjæresten sin. Det er en lang historie, men siden jeg selv har opplevd å bli bedratt blir jeg utrolig provosert over drittsekker som er utro! Jeg vet navnet hans, og vet om den av de han har kontakt med -men vet ikke hva kjæresten heter. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Da jeg selv ble bedratt for noen år siden, var det en bekjent som fortalte meg at hun hadde sett kjæresten min kline med ei dame utenfor et hotell i Oslo sentrum.....Jeg ble knust selvsagt, men i ettertid er jeg glad for at jeg fikk vite det. Ingen fortjener å bli bedratt. Anonymous poster hash: 5d0fd...e13 2
Lea2 Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Helt ærlig... Jeg hadde holdt meg langt unna, om det ikke gjaldt en god venninne eller noen andre som jeg kjente godt. 1
Alja Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Det er egentlig ikke din sak altså. Tror det er lurest å holde seg unna. Hun finner det nok ut til slutt uansett.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen. Sad but true! Anonymous poster hash: 0507e...b93 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen. Sad but true! Anonymous poster hash: 0507e...b93 Nei, det er vi ikke. Mange av oss er aldri utro, meg inkludert. En god del mennesker er utro drittsekker, både menn og kvinner, og andelen er omtrent like stor. Utro drittsekker er utro drittsekker. Anonymous poster hash: 2f1ec...0cf 16
Lea2 Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 En del kvinner liker/tiltrekker seg utro idioter kanskje.. Ser ut som de fleste som sliter med problemet gjør den samme feilen igjen og igjen 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Syntes du skal finne ut hva hun heter (er nok ikke så vanskelig med tanke på at du vet hva kjæresten heter, er nok nok å bare snike litt på facebooken hans) og sendt en sms/facebookmelding/ ringe og spør om hun er opptatt og at det er noe du gjerne vil at hun skal vite. Ikke si det med en gang, for er nok ikke gøy å få "xxxx er utro" mens man er på jobb liksom. Best å forsikre deg om at hun er hjemme. Det er kanskje vanskelig å gjøre det, men du har gått gjennom det selv! Tenker at det er bedre at hun finner det ut nå, enn at hun sløser bort masse tid på en fyr som er utro. Jeg ville hvertfall vært takknemlig for det. Tenk å finne det ut om kanskje år.. og alt du har sløst bort når du kunne hatt tid til å finne en ordentlig snill mann i mellomtiden. Anonymous poster hash: 51b7e...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 En del kvinner liker/tiltrekker seg utro idioter kanskje.. Ser ut som de fleste som sliter med problemet gjør den samme feilen igjen og igjen Nope, er mange av oss som lærer av våre feil og holder oss unna mannfolk Hester er bedre enn menn! Jeg hadde prøvd å finne ut hvem kjæresten var ts.. ingen fortjener å være sammen med et utro svin. Det vil si de fleste menn fortjener ikke kjærester siden de er utro uansett. Anonymous poster hash: 0507e...b93 1
Sportiva Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Jeg ville funnet ut hvem partneren hans er fortalt henne det (ikke anonymt). Har opplevd det samme som deg, TS, og er også veldig takknemlig at det kom meg for øret. Tenk om jeg hadde fått hus og barn med denne mannen?!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Ja, finn ut navnet hennes og informer henne om utroskapen. Jeg vil hvertfall vite om han jeg er med er utro. Og jeg vil også gjerne ha bevis for utroskapen. Anonymous poster hash: cdcaf...f1c 1
Gjest Katten. Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen. Sad but true! Anonymous poster hash: 0507e...b93 Morsomt at statistikken viser at kvinner er mest utro http://www.tv2.no/gmn/kvinner-er-mer-utro-enn-menn-3437943.html#.UrB-gvR49oM
Kyrre Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen. Sad but true! Anonymous poster hash: 0507e...b93 Dette var fryktelig prvoserende! Hvis du leser historien min ville du antakelig vinklet det litt anderledes:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=791001&page=1
Gjest lnx Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 TS, hvorfor skal du si ifra? Det er strengt talt ikke ditt ansvar. La nå han ta konsekvensene når han blir oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 TS, hvorfor skal du si ifra? Det er strengt talt ikke ditt ansvar. La nå han ta konsekvensene når han blir oppdaget. Hvorfor er så mange av dere så feige når det kommer til å avsløre utroskap?? Anonymous poster hash: cdcaf...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Mannfolk er noen utro drittsekker hele gjengen. Sad but true! Anonymous poster hash: 0507e...b93 Hele gjengen altså? Innbefatter dette også meg da? Jeg har aldri vært inne på tanken å være utro en gang, ei heller ingen av mine nære venner. Så hvor har du denne påstanden fra? Mann Anonymous poster hash: 34273...0ca
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Morsomt at statistikken viser at kvinner er mest utro http://www.tv2.no/gmn/kvinner-er-mer-utro-enn-menn-3437943.html#.UrB-gvR49oM Dette var fryktelig prvoserende! Hvis du leser historien min ville du antakelig vinklet det litt anderledes:http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=791001&page=1 Se der ja! Men la nå for all del ikke faktum ødelegge en "god" debatt! Mann Anonymous poster hash: 34273...0ca
According To Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Ville informert om det på en eller annen måte.. Fant ut at samboeren min var utro forgje uke etter fire år sammen, blir en lang jul dette her.
84Freyja Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Si ifra, har nettopp funnet ut at mannen min har vært utro mot meg i et halvt år! Skulle gjerne fått vite det før det hadde gått så lenge! Mener man er pliktig å si ifra når man vet om utroskap. 2
LatersBaby Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Slik om jeg ser det mener flere av dere at "så lenge det ikke gjelder meg, så gidder jeg ikke bry meg". Jeg hadde blitt takknemlig om noen hadde fortalt meg om min mann var utro, før jeg evt valgte å stifte familie med denne mannen. Jeg hadde sagt i fra, og jeg håper det er flere som ville gjort det samme. 6
Gjest TheRighteous Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Slik om jeg ser det mener flere av dere at "så lenge det ikke gjelder meg, så gidder jeg ikke bry meg". Jeg hadde blitt takknemlig om noen hadde fortalt meg om min mann var utro, før jeg evt valgte å stifte familie med denne mannen. Jeg hadde sagt i fra, og jeg håper det er flere som ville gjort det samme. Heelt enig. Jeg hadde også sagt ifra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå