AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Altså, nå måtte facebook-kontoen, samt messenger rett og slett ut av tlf og ipad. Holdt på med en mann i ett år. Han er veldig flink til å ignorere. Og etter ett år på stedet hvil i forholdet, samt tusen krangler, har jeg klikket i vater x antall ganger. Vær så snill å si at noen har vært i samme båt og sendt endel meldinger? Jeg sitter nå igjen og føler totalt tap av kontroll, føler meg patetisk og svak. Og jeg har sagt så uendelig mange ganger...at aldri igjen! Så går det tre dager med stillhet, og jeg føler meg som kongen på haugen 😊 så melder han, så blir det samme runddans.....igjen!! Noen som har vært i samme båt? Tips til å bare "slutte"? Anonymous poster hash: 1cbab...c6c 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Du er ikke alene Blokker, slett gjør alt annet du kan komme på. Få kontakt med andre, snakk med andre om alt tullet som har kommet derfra slik at du får bearbeidd det. En dag, så kjenner du at det endelig er over. Anonymous poster hash: dff4a...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Puuuhhhh, det er nesten så jeg sitter igjen med "herregud-jeg-er-gal"-følelse. Snakk om å være følelsesmessig utilgjengelig. Så nå tenker jeg rett og slett at jeg må sette hardt mot hardt tilbake. Ignorere alle hans forsøk på kontakt. Eneste måten å finne ut av hva han virkelig føler for meg. Eller? Jeg har alltid vært tilgjengelig. Kanskje ett par uker uten kontakt vil få han til å lengte.....Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Puuuhhhh, det er nesten så jeg sitter igjen med "herregud-jeg-er-gal"-følelse. Snakk om å være følelsesmessig utilgjengelig. Så nå tenker jeg rett og slett at jeg må sette hardt mot hardt tilbake. Ignorere alle hans forsøk på kontakt. Eneste måten å finne ut av hva han virkelig føler for meg. Eller? Jeg har alltid vært tilgjengelig. Kanskje ett par uker uten kontakt vil få han til å lengte.....Anonymous poster hash: 1cbab...c6c Ja, du vil fort finne ut iløpet av en måned hva han egentlig føler. Men du må se på hva han faktisk gjør. Tar han kontakt, kommer han til deg, gjør han det som trengs for at dert skal være dere to, eller blir det bare masse ord og ingen handling. Anonymous poster hash: dff4a...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Han tar kontakt så fort jeg ikke gjør ja. Det går maks 3-4 dager. Han kommer alltid løpende når jeg sier "kom"! Ham bor i ett oppussingsobjekt, så der er det ikke akkurat trivelig. Men når det er sagt, så er det absolutt ikke noe initiativ til kino, spise ute, gå på forestillinger, reise etc.... Det har det forøvrig ikke vært fra min side heller. Men han inviterer meg aldri med på fest lenger. I begynnelsen gjorde han det, men det oppsto en krangel under en fest. Og etter det har han ikke bedt meg med. I bunn og grunn, så tror jeg ikke han har rast fra seg. Er nok ikke klar til å slå seg til ro. Men tar kontakt gjør han, og kommer. Han hadde nok blitt med på Ikea og hadde jeg spurt ☺️Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Ts her. Lite ord og lite handling. Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
septemberbrura Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Du må bare bestemme deg, være beinhard og fortsette å ignorere ham. Forestill deg at du er den primadonnaen med de stiletthælene som du kan spidde ham en viss plass med dersom han kommer for nær. Tenk på at det ett eller annet sted der ute finnes en mann som vil ha deg og gir deg den oppmerksomheten du fortjener. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Det er ikke noe rart man sender mange meldinger med sånne type folk. Faktisk tør jeg påstå det er de som har en tendens til å trekke seg tilbake og nekte å kommunisere som oftest opplever at partneren/eksen blir "gal". Gal med store hermetegn. Noen gjør det ubevisst, men noen gjør det bevisst og vet akkurat hva de driver med. Anonymous poster hash: c5709...71d 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Du må bare bestemme deg, være beinhard og fortsette å ignorere ham. Forestill deg at du er den primadonnaen med de stiletthælene som du kan spidde ham en viss plass med dersom han kommer for nær. Tenk på at det ett eller annet sted der ute finnes en mann som vil ha deg og gir deg den oppmerksomheten du fortjener. Lykke til! Åååååååh, tuuuuusen takk ❤️❤️❤️ Du er lite søt da (altså mye)! Ja, det må jeg bare gjøre. Stenge den døra, slik at andre kan åpnes ☺️ Takk takk Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Det er ikke noe rart man sender mange meldinger med sånne type folk. Faktisk tør jeg påstå det er de som har en tendens til å trekke seg tilbake og nekte å kommunisere som oftest opplever at partneren/eksen blir "gal". Gal med store hermetegn. Noen gjør det ubevisst, men noen gjør det bevisst og vet akkurat hva de driver med. Anonymous poster hash: c5709...71d Jeg har en lei følelse av at han her gjør det bevisst. Men for Guds skyld, hvis man vet at en man er glad i ikke fikser å bli ignorert, så burde man kanskje bytte strategi? Når det er sagt stikker han alltid i en konflikt, tar aldri tlf når det er "konflikt". Skal helst la ting "ligge"?? Ja, for det er jo lurt. Da blir ingenting løst, men samme problem blir liggende å ulme til neste gang det eksploderer. Nei, jeg tror bare jeg må gi opp nå. Jeg fortjener så mye bedre Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Jeg har en lei følelse av at han her gjør det bevisst. Men for Guds skyld, hvis man vet at en man er glad i ikke fikser å bli ignorert, så burde man kanskje bytte strategi? Når det er sagt stikker han alltid i en konflikt, tar aldri tlf når det er "konflikt". Skal helst la ting "ligge"?? Ja, for det er jo lurt. Da blir ingenting løst, men samme problem blir liggende å ulme til neste gang det eksploderer. Nei, jeg tror bare jeg må gi opp nå. Jeg fortjener så mye bedreAnonymous poster hash: 1cbab...c6c Strategien funker vel den, så lenge den andre mister kontrollen fordi h*n ikke takler det. Sikkert det som er litt av hensikten. Haha, kjenner vi samme person, eller? "La det ligge", "la det ligge". Anonymous poster hash: c5709...71d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Strategien funker vel den, så lenge den andre mister kontrollen fordi h*n ikke takler det. Sikkert det som er litt av hensikten. Haha, kjenner vi samme person, eller? "La det ligge", "la det ligge". Anonymous poster hash: c5709...71d Haha, kanskje det? Nå er det vel endel menn som kjører den linja der Men når det er sagt, godt mulig han kjenner endel av disse frustrerte kvinnfolka her inne Har du fler favoritt-fraser på lager? Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Jeg blir psykisk ustabil av denne mellomfasen, og det er nettopp her det ALLTID skjærer seg. Jeg har datet mange menn nå på det 3 året, og jeg opplever stadig vekk at mange menn plutelig trekker seg unna, og da sitter jeg igjen som et spørsmålstegn igjen. Jeg har nå gjort om strategien min, så når han trekker seg unna så trekker jeg og meg unna. Jeg ringer ikke, sendre ikke meldinger, eller liker bilder på face osv. Om han absolutt skal kutte kontakt for å avvise meg så er det "greit", men om dette er fordi han prøver å se hvor lang tid det tar før jeg kontakter han så er jeg rett og slett ferdig. Ja, jeg fortalte han før vi begynte å drive på at jeg ikke kan bli glad i han fordi jeg er redd for å bli såret, men han skal uansett ha det siste ordet. Jeg avsluttet det hele der jeg sendte han en melding der jeg forklarte at jeg ikke ønsket noe mer kontakt, da fikk jeg plutselig en melding tilbake om hvor mye han likte meg, så han dro meg inn igjen. Nå har jeg ikke hørt fra han på 4 dager.. Anonymous poster hash: 7efb4...b1f
tunaen Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 (endret) He's just not that into you. Han kommer ikke til å slutte så lenge han ser at han får deg. Been there, done that. Heldigvis blir man klokere med årene. Du må bare slutte å svare. For meg funka det å svare sjeldnere og sjeldnere (rehab:p) Endret 17. desember 2013 av tunaen 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Jeg ser den greia "he's just not that into you"! For meg er det ubegripelig å fortsette og treffe noen som har følelser for deg, men som ikke blir gjengjeldt. Men dette har vel en sammenheng med tilgjengelig sex og er vel en manneting Anonymous poster hash: 1cbab...c6c 1
septemberbrura Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Åååååååh, tuuuuusen takk ❤️❤️❤️ Du er lite søt da (altså mye)! Ja, det må jeg bare gjøre. Stenge den døra, slik at andre kan åpnes ☺️ Takk takkAnonymous poster hash: 1cbab...c6c Det er jenta si, det!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Men hvis han nå melder God Jul, så er det vel vanvittig barnslig og ikke skrive det tilbake? Så lavt synker jeg ikke. Eller?Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Jeg blir psykisk ustabil av denne mellomfasen, og det er nettopp her det ALLTID skjærer seg. Jeg har datet mange menn nå på det 3 året, og jeg opplever stadig vekk at mange menn plutelig trekker seg unna, og da sitter jeg igjen som et spørsmålstegn igjen. Jeg har nå gjort om strategien min, så når han trekker seg unna så trekker jeg og meg unna. Jeg ringer ikke, sendre ikke meldinger, eller liker bilder på face osv. Om han absolutt skal kutte kontakt for å avvise meg så er det "greit", men om dette er fordi han prøver å se hvor lang tid det tar før jeg kontakter han så er jeg rett og slett ferdig. Ja, jeg fortalte han før vi begynte å drive på at jeg ikke kan bli glad i han fordi jeg er redd for å bli såret, men han skal uansett ha det siste ordet. Jeg avsluttet det hele der jeg sendte han en melding der jeg forklarte at jeg ikke ønsket noe mer kontakt, da fikk jeg plutselig en melding tilbake om hvor mye han likte meg, så han dro meg inn igjen. Nå har jeg ikke hørt fra han på 4 dager.. Anonymous poster hash: 7efb4...b1f Psttt.... Hørt noe? Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #19 Skrevet 19. desember 2013 Ingen som følger med mer? Skal jeg ignorere hvis det dropper inn en God Jul-sms?Anonymous poster hash: 1cbab...c6c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #20 Skrevet 19. desember 2013 Psttt.... Hørt noe?Anonymous poster hash: 1cbab...c6c Han har ikke takk kontakt via telefon eller melding, men jeg hadde slettet han på snap så åpnet snapene han hadde sendt 4 dager etter han sendte... Jeg sendte 2 snap, men fikk ikke noe tilbake:( Men desperate meg likte en status på facebook i går med et håp om at han skulle ta kontakt, men det skjer ikke. Han har forsvunnet i stillhet, og jeg forlanger ingen forklaring. Men jeg skal gå videre, jeg er allerede på veg. Er bare så trist at når man endelig møter noen man matcher med så skjer det ingenting. Er så lei av vakre ord, men ingen handling. Jeg har rett og slett begynt å tvile på meg selv nå.... Anonymous poster hash: 7efb4...b1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå