AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Vet at det er induviduelt, men hva mener dere er en grei prislapp på gaver til gode kollegaer? Anonymous poster hash: f770f...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Kr 0,- gjerrig eller? Anonymous poster hash: f770f...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 gjerrig eller? Anonymous poster hash: f770f...1ee Det er ikke kutyme i Norge å gi gaver til kollegaer. Så med mindre det er spesifikt avtalt at en gir setter du dine arbeidskollegaer i en pinlig knipe om du gir noe mer enn en symbolsk ting. Og selv da er det litt på kanten. Ergo stiller jeg meg bak Morgun med kr 0,- Anonymous poster hash: b0543...deb 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Skriv et hyggelig og personlig kort hvor du forteller hvorfor du synes de er gode kollegaer. Jeg synes vi skal bremse ned på gavekjøpingen, ikke eskalere den. Anonymous poster hash: 11dad...894
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 snakker ikke om mange hundre kroner. er snakk om maks 100-150 Og ja, jeg er ikke akkurat norsk, men klarer en av verdens rikeste land ikke hoste opp litt til folk dere jobber med hver dag? Anonymous poster hash: f770f...1ee
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 snakker ikke om mange hundre kroner. er snakk om maks 100-150 Og ja, jeg er ikke akkurat norsk, men klarer en av verdens rikeste land ikke hoste opp litt til folk dere jobber med hver dag? Anonymous poster hash: f770f...1ee Handler ikke om penger, det er bare ikke vanlig å gjøre. Skikker er forskjellige en får gjerne julegave fra bedriften, men du vil bli sett rart på om du kommer med gaver til kollegaene dine. Har jobba med folk hvor vi har blitt gode venner på fritiden også, og har da gitt julegaver - men sørger alltid for å holde det unna arbeidsplassen. Anonymous poster hash: 59941...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå