AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Hadde min bestemor sett hvor utakknemlig min samboer var for gave-kalenderen hun satte tid og penger å lage oss, hadde hun grått. Jeg kjenner jeg vil gi han et smekk på kinnet når han viser hvor lite han bryr seg, hvor sur og sutrene han blir når vi åpner gavene, når han hiver det vi får på gulvet. Han er utakknemlig og har en umoden oppførsel!! arrgg! når man får gaver skal man smile og i allefall late som man ble glad, uansett om gaven ikke passer deg perfekt. Når en person har lagt så mye arbeid i noe, da er det frekt å bli sint for det man får. Flere som kjenner utakknemlige mennesker? Noe du har lyst å klage over/slippe ut mens du er her? hehe Anonymous poster hash: 30d2e...c3d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Hvor gammel er han? Høres ut som han er utakknemlig fjortiss. Anonymous poster hash: 75440...c57 2
Lirael Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Seriøst! Han kaster gavene på gulvet???! Omtrent som en sur fireåring? 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Hvor gammel er han? Høres ut som han er utakknemlig fjortiss. Anonymous poster hash: 75440...c57 I tyveårene! ja, han er vanligvis omsorgsfull, snill og morsom. men når det kommer til gaver, er han så sykt utakknemlig og umoden! Anonymous poster hash: 30d2e...c3d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Seriøst! Han kaster gavene på gulvet???! Omtrent som en sur fireåring? Eee, jepp.. han gjorde det her om dagen.. Han sa han var så lei av å få ditt og datt. Nå har jeg funnet ut at han oppfører seg som en fireåring i blant, ja... blir sint og lei inni meg! Anonymous poster hash: 30d2e...c3d
Draenei Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Herlighet, så dårlig gjort. Ihvertfall det at han kaster gavene på gulvet :omg: Jeg har ikke så ille samboer som deg, men samboeren min er veldig utakkmenlig når det gjelder julekaker. Moren min har styret og bakt og pyntet fine krukker med julekaker til oss, og når jeg kommer hjem til han med det, blir han skuffet over hvilke typer det er. Sier han ikke gidder å spise tørre, kjipe julekaker og at han er misfornøyd over hva hun bakte. Og så maser han på at jeg skal bake noe eget til han
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Sorry jenter ,men dere har noen skikkelige bortskjemte snørrvalper av noen samboere De eier ikke folkeskikk eller tanke for å kunne ta hensyn til andres føleleser Slå i bordet og si at nå får det jammen være nok, de må begynne å oppføre seg som voksne folk Anonymous poster hash: a68a7...d2b 7
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg skjønner ikke poenget med pakkekalender til voksne mennesker jeg da, men ville uansett aldri oppført meg slik. Har du snakket med samboeren ts? Tror kanskje jeg hadde droppa julegave til han, på pur f. Anonymous poster hash: d5100...91d 4
Havbris Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Du får lære han litt grunnleggende folkeskikk hvis han mangler det. 2
waco Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Jeg synes det er dårlig gjort å pakke på folk gaver og samtidig forvente takknemlighet.
Gjest Jumo Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 (endret) haha, jeg laget gavekalender til kjæresten min. Var nok ikke så stas, siden han ikke orket å åpne den engang før jeg spurte og ble småfurt fordi han ikke hadde åpnet noen Gutter ass Endret 17. desember 2013 av Jumo
Krysanti Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Min er egentlig en takknemlig og snill mann, men på visse ting forventer nok jeg mer takknemlighet enn han føler at det er naturlig å gi. Da han skulle ut og reise for litt siden stresset jeg med å vaske favorittgenserne hans så han kunne ha de med seg på turen, og satt igjen et kakestykke med en koselig "ha det fint"-lapp. Hørte null og niks ... Spurte om hvorfor - og det var "fordi jeg ikke var der" Ja, for det er dritvanskelig å sende en sms og si takk, det var hyggelig gjort 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Menn responderer ikke på den slags. Sånne gavegreier er en kvinnegreie. Særlig kaker og sukkersøte beskjeder... Men setter pris på GOD mat, ikke granittharde julekaker. Dessuten er det harde pakker som gjelder. Bedre med en dyr og fin, og NYTTIG ting enn 100 000 småting som man må stue bort. Anonymous poster hash: c6646...9cc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Fjols er og forblir nettopp det, fjols. Kan tenke meg at han er en pretty boy siden du er blitt i lag med han. Anonymous poster hash: a9a54...b95
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #15 Skrevet 18. desember 2013 Menn responderer ikke på den slags. Sånne gavegreier er en kvinnegreie. Særlig kaker og sukkersøte beskjeder... Men setter pris på GOD mat, ikke granittharde julekaker. Dessuten er det harde pakker som gjelder. Bedre med en dyr og fin, og NYTTIG ting enn 100 000 småting som man må stue bort. Anonymous poster hash: c6646...9cc Det gjelder nok ikke alle Kjæresten min blir kjempeglad om jeg har bakt kake til han, og han liker også søte beskjeder/brev også. Og joda, han setter pris på god mat, men han liker også julekakene mine ! Pluss at han liker myke gaver like godt som harde pakker Anonymous poster hash: 75440...c57
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #16 Skrevet 18. desember 2013 Dette er resultatet av en kultur for gavekalendere. De oppfører seg som drittsekker, ja, men hvem er disse idiotene som lager gavekalendere til dem? Hvorfor skal de få gaver hver dag hele desember? Det er jo latterlig. Anonymous poster hash: 6b3de...bd6
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #17 Skrevet 18. desember 2013 Vel, det er barnslig og teit å ta imot gaver på den måten, men gi nå beskjed til bestemoren din en eller annen gang etter jul at han samboeren din ikke setter så mye pris på pakkekalender, og at hun heller kan lage en bare til deg om hun ønsker å glede noen. Ingen vits å kaste bort tid og penger på folk som ikke har lyst på gaver. Anonymous poster hash: 99930...590
Jade Skrevet 18. desember 2013 #18 Skrevet 18. desember 2013 Jeg kan skjønne at en gave ikke faller i smak, men da en mer likegyldig reaksjon. Høres veldig merkelig ut at han blir SINT for gavene dere får. Hvordan er han på julaften?
Gjest Heartbeat Skrevet 18. desember 2013 #19 Skrevet 18. desember 2013 Det gjelder nok ikke alle Kjæresten min blir kjempeglad om jeg har bakt kake til han, og han liker også søte beskjeder/brev også. Og joda, han setter pris på god mat, men han liker også julekakene mine ! Pluss at han liker myke gaver like godt som harde pakker Anonymous poster hash: 75440...c57 Samme her. Kjæresten min skryter av hvor flink jeg er som lager kaker til han og han er flink med søte ord og takknemlighet. Så ikke alle menn er slik
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #20 Skrevet 18. desember 2013 Menn responderer ikke på den slags. Sånne gavegreier er en kvinnegreie. Særlig kaker og sukkersøte beskjeder... Men setter pris på GOD mat, ikke granittharde julekaker. Dessuten er det harde pakker som gjelder. Bedre med en dyr og fin, og NYTTIG ting enn 100 000 småting som man må stue bort. Anonymous poster hash: c6646...9cc Å gi gaver er ett av de fem kjærlighetsspråkene. Du kan ikke uttale deg på vegne av alle menn, for alle er forskjellige. http://www.klikk.no/foreldre/article852244.ece Anonymous poster hash: c623c...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå