AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Kjæresten min er alltid på fest med klassekompisene, typ 2 ganger i uka. Han gjør så og si hva som helst for at venninne skal få blitt med, denne gangen låner han bort hybelen til ei venninne som han snakker med hele tiden (han skal sove hos meg). I natt er siste natten vi sover med hverandre før vi ikke ser hverandre igjen på over to uker, og han prioriterer å vente på venninna i hybelen sin, til hun kommer så hun kan få nøkkel. Han skal jo ut i kveld, og imorgen er han først klein og kjip å være med, så reiser han. Føler meg så utrolig nedprioritert, også fordi han aldri ville gjort så mye for at jeg skulle fått bli med ut. Han har ikke en eneste gang invitert meg med ut med dem. Selv om jeg sitter inne og venter på at han skal komme hjem, hver gang. Alle de andre har introdusert kjærestene sine, jeg blir ikke introdusert om jeg møter dem ute engang. Ikke misforstå, han er veldig god, og jeg vet han er veldig glad i meg og bare vil ha meg. Men det han gjør sårer meg egentlig veldig. Overreagerer jeg eller ville dere også følt det slik? Anonymous poster hash: 65b8d...796
Inspirato Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tror jeg ville følt det på samme måte.. Har du snakket med han om dette?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 For all del ikke snakk med han om dette. For da er det en sjanse for at problemet blir løst. Anonymous poster hash: 34c7d...a53
Gjest Summers Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Ingen på KG kan si hva du bør finne deg i. Synes du det er et kjipt forhold og at det er bedre å være singel eller være med noen andre så ikke finn deg i situasjonen. Da får du si ifra og eventuelt gå fra fyren om han ikke skjerper seg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Jeg tror jeg ville følt det på samme måte.. Har du snakket med han om dette? Har gjort det en gang før, han mener bare at han ikke gjør det fordi han er med meg hele tiden ellers. men det er jo på en måte ikke poenget, det er jo koselig å bli inkludert og at han vil ha meg med når han har andre ting å gjøre også, om dere skjønner? Ikke at vi bare er med hverandre når ingen av oss har noe å gjøre. Jeg inviterte han på vors jeg hadde med mine venner, jeg snakker om han til alle og er så stolt over at han er min. Det er kjipt at det ikke går begge veier. Anonymous poster hash: 65b8d...796
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Kjæresten min fester alltid uten meg, fordi jeg ikke drikker og liker ikke å dra på fest, blir vel som regel 2-3 ganger i måneden. Men han spør alltid om jeg vil være med da. Jeg hadde nok blitt skuffet om kjæresten min heller hadde dratt på fest istedenfor å være med meg om det hadde vært over 2 uker til neste gang vi møtes, så nei jeg synes ikke du overreagerer. Anonymous poster hash: 70550...687
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Kjæresten min fester alltid uten meg, fordi jeg ikke drikker og liker ikke å dra på fest, blir vel som regel 2-3 ganger i måneden. Men han spør alltid om jeg vil være med da. Jeg hadde nok blitt skuffet om kjæresten min heller hadde dratt på fest istedenfor å være med meg om det hadde vært over 2 uker til neste gang vi møtes, så nei jeg synes ikke du overreagerer. Anonymous poster hash: 70550...687 Takk! Og greia er at, han kan godt dra dit. men den tiden han nå bruker hos seg selv på å vente på venninna, kunne han brukt på meg. Snilt av kjæresten din å i det minste spørre deg hver gang, selv om han vet du ikke liker å dra på fest. Anonymous poster hash: 65b8d...796
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Jeg var i et sånt forhold, vi hadde det bra ellers, men han ville aldri ha med meg på fest. En gang sa han at det var bare guttene som skulle feste, men så snakket jeg med kompisen hans senere og han spurte hvorfor jeg ikke var der, jeg sa jo det han fortalte meg, og da ble han bare.. jaha, nei det var mange andre jenter der.. Etter noen måneder fikk jeg endelig sannheten ut av han da, siden han fant på unnskyldninger hele tiden. Han ville ha kompisene for segselv! Jeg tok rettogslett oppmerksomheten han ville ha av kompisene hans. "De synes du er så morsom å ha med at jeg blir sjalu.." Hallo .. Anonymous poster hash: 0f6f5...6a5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Jeg var i et sånt forhold, vi hadde det bra ellers, men han ville aldri ha med meg på fest. En gang sa han at det var bare guttene som skulle feste, men så snakket jeg med kompisen hans senere og han spurte hvorfor jeg ikke var der, jeg sa jo det han fortalte meg, og da ble han bare.. jaha, nei det var mange andre jenter der.. Etter noen måneder fikk jeg endelig sannheten ut av han da, siden han fant på unnskyldninger hele tiden. Han ville ha kompisene for segselv! Jeg tok rettogslett oppmerksomheten han ville ha av kompisene hans. "De synes du er så morsom å ha med at jeg blir sjalu.." Hallo ..Anonymous poster hash: 0f6f5...6a5 Haha, det var ganske søtt faktisk! Anonymous poster hash: 65b8d...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå