AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Selv om jeg har tilgang til treningssenter selv, så liker jeg best hjemmetrening! Spesielt nå når snuppa er så liten og jeg er i mamma-perm.. da jeg kan få trent på dagtid når hun kviler.. så det blir mye mer fleksibelt for min del å gjøre det hjemme. Å trene bare på aparater eller matte blir kjedlig i lengden, så selvfølgelig kjenner jeg savnet etter fellestimer. Jeg har vært innom tanken på å melde meg inn igjen på treningssenteret, og har et par veninner som også maser om at jeg må begynne.. Men det er liksom noe så gjør det så vanskelig... Hadde jeg bare bodd i en storby, der du ikke kjenner alle som er på treningssenteret... Det hadde vært fint det. ( I mitt hode akuratt nå, er det løsningen på problemet.. for det er jo ikke så flaut når det er folk du ikke kjenner.. tenker jeg..) Hvorfor skal man grue seg til å starte trening på et senter da? Det er jo bare gøy. Åsså treffer du folk med felles interesser... sier jeg til meg selv, hver gang spørsmålet om å melde seg inn dukker opp.. ''Nei, det er jo ikke noe å grue seg til, jeg må bare komme i bedre form først!'' konkluderer jeg alltid med tilslutt.. Resten av innlegget mitt kan du lese her. Hvorfor har så mange (inkludert meg!) den oppfatningen om at man helst bør være i god form for å gå på treningssenter? Er det ikke sånn at man går på treningssenter for å bli i god form da? Anonymous poster hash: 4e596...a86 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Folk er redde for å ikke passe inn. Det de ikke klarer å få med seg er at når folka på treningssenteret ser en nybegynner som er tydelig utrent, så tenker de "så fint at h*n gjør noe med helsa si!" ikke: "hva f*** gjør den feitingen her?". Den siste plassen å være flau over kroppen sin er på et treningssenter. Anonymous poster hash: 8c820...f4d 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Kan forstå at det er enkelt å tenke at alle stirrer og selvsagt legger man kanskje merke til de som er eksepsjonelt godt trent av begge kjønn, men i hovedsak er folk på trening for å få et godt avbrekk i hverdagen. Det er egentid og de fleste styrer med sitt (tenker ikke da på lagidrett) Anonymous poster hash: 120ed...6d1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er på treningsenter fler ganger i uka, og har vært det i noen år. Startet helt blank og har ikke opplevd det slik i det heletatt. Det er for alle. Jeg tenker alltid "bra for deg" om jeg ser en nybegynner som tar et tak. Om det kommer til stirring og blikk kan det komme av at mange nybegynnere ikke aner hva de driver med og kan finne på å gjøre veldig mye rart, som enten er helt bortkastet eller langt over ferdighetsnivået til en begynner. Tenker masse øvelser på bosuball og curls med 2kg. Slike ting unngås lett med PT timer eller å bruke tid på egenstudier for å lære seg å trene og ikke kaste bort tiden sin på tull. Jeg trudde egentlig dette bare var nok en unskyldning tjukkaser bruker for å ikke trene. Anonymous poster hash: 3daee...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå