AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #1 Skrevet 17. desember 2013 Han var i London nå nettopp, og jeg sa at dersom han manglet julegaveønsker, så ville jeg veldig gjerne ha en "Hollister" genser, så lenge den IKKE var rosa, grønn eller lyseblå, men i en nøytral farge. Når han kom hjem i går kveld så jeg genseren min ligge i en pose på kommoden. Jeg måtte jo bare snoke, og fikk øye på genseren min... en ROSA hollister genser. Akkurat slik jeg IKKE ba han om å kjøpe. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Han går rundt og sier at han har kjøpt den perfekte julegaven, og jeg må bare spille med og si at det har han helt sikkert gjort. Han kommer sikkert til å forvente at jeg bruker den mye også, siden jeg tross alt hadde ønsket meg den selv. Men jeg kan bare IKKE bruke en så rosa genser... det går ikke. Hva skal jeg gjøre? Jeg har et forferdelig dårlig pokerfjes og gruer meg virkelig til julaften. Den kan jo ikke byttes heller siden den er kjøpt i London... Jeg trenger hjelp! Anonymous poster hash: f31cd...e67
Fuglen Skrevet 17. desember 2013 #2 Skrevet 17. desember 2013 Huff, stakkars kjæresten din Jeg hadde bare sagt "Tusen takk, men jeg sa jo at jeg IKKE ville ha rosa, da?" Han hadde nok blitt lei seg, men jeg hadde ikke brukt den hvis jeg ikke likte den. Du kan jo prøve å selge den, kanskje, og kjøpe riktig farge? 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #3 Skrevet 17. desember 2013 Hollister genser er vel strengt talt et "koseplagg" som du bruker hjemme? Spiller det noen rolle hvordan den er da? Skjønner at det er kjipt at han ikke hørte etter, men sånn er det Kommer ikke til å bli siste gang heller , hehe. Venninnen min spurte kjæresten om han kunne kjøpe stratos, og hjem fra butikken kom han med 11 ulike sjokolader, men ikke stratos ;P Anonymous poster hash: e5766...9f5 14
twang Skrevet 17. desember 2013 #4 Skrevet 17. desember 2013 Huff, sånn er det med oss gutta... vi glemmer ting og roter fælt... men vi er glad i dere uansett :D Bare si at du likte gaven kjempe godt, men du nevnte at du ikke likte rosa. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Han var i London nå nettopp, og jeg sa at dersom han manglet julegaveønsker, så ville jeg veldig gjerne ha en "Hollister" genser, så lenge den IKKE var rosa, grønn eller lyseblå, men i en nøytral farge. Når han kom hjem i går kveld så jeg genseren min ligge i en pose på kommoden. Jeg måtte jo bare snoke, og fikk øye på genseren min... en ROSA hollister genser. Akkurat slik jeg IKKE ba han om å kjøpe. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Han går rundt og sier at han har kjøpt den perfekte julegaven, og jeg må bare spille med og si at det har han helt sikkert gjort. Han kommer sikkert til å forvente at jeg bruker den mye også, siden jeg tross alt hadde ønsket meg den selv. Men jeg kan bare IKKE bruke en så rosa genser... det går ikke. Hva skal jeg gjøre? Jeg har et forferdelig dårlig pokerfjes og gruer meg virkelig til julaften. Den kan jo ikke byttes heller siden den er kjøpt i London... Jeg trenger hjelp! Anonymous poster hash: f31cd...e67 Ikke tenk på en gul elefant! ... Hva tenkte du på? Poenget er: Ikke si hva du ikke vil ha, si hva du vil ha. En grå eller hvit genser. Ellers husker han bare de fargene du faktisk sa. Skjønner? Anonymous poster hash: b65dc...bf2 23
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 Kjipt... Men sånn er det med det skumle order IKKE - han husket nok " rosa, grønn eller lyseblå". Anonymous poster hash: 00a16...35a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #7 Skrevet 17. desember 2013 Ikke tenk på en gul elefant! ... Hva tenkte du på? Poenget er: Ikke si hva du ikke vil ha, si hva du vil ha. En grå eller hvit genser. Ellers husker han bare de fargene du faktisk sa. Skjønner? Anonymous poster hash: b65dc...bf2 Nå er det jo ikke slik at alle menn er tåper kun i kraft av å være menn, da. Det er oftest et personlighetstrekk. Ts får svare for sin mann, men de mennene jeg kjenner er mye mindre distre enn meg når det gjelder slike ting. Om en ellers oppegående person skulle kjøpe julegave ville jo ønsket noteres så det ikke ble glemt. Ts: du får bare si tusen takk, men du liker ikke rosa. Ingen poeng i å lyve til en voksen mann. Anonymous poster hash: ab61d...f91
Lea2 Skrevet 17. desember 2013 #8 Skrevet 17. desember 2013 Kanskje han har kjøpt en til deg og en til moren/søsteren sin... og at den du så ikke er til deg? 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #9 Skrevet 17. desember 2013 Å nei, krise.. En rosa genser da gitt. For husfreden takker du så fint også bruker du den hjemme. Anonymous poster hash: 6d7b4...8c2 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Haha, noen menn er så fjerne. Skjønner ikke at han kjøpte rosa genser til deg når du sa at du ikke ville ha det! Gå inn på nettsiden og se på disse genserne, mens han sitter i nærheten...også sier du "ååå, så fine de genserne er. hmm..jeg ville hatt en sånn i den fargen. Hva synes du er finest?" " Rosa" (xD) " Nei, den synes jeg ikke var så fin" Anonymous poster hash: 770ed...b39 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #11 Skrevet 17. desember 2013 Nå er det jo ikke slik at alle menn er tåper kun i kraft av å være menn, da. Det er oftest et personlighetstrekk. Anonymous poster hash: ab61d...f91 Mente slett ikke at alle menn er tåper, ei heller at ts sin mann var det. Jeg kunne glatt gjort det samme selv, jeg ergrer meg over sånne indirekte tilbakemeldinger. Si hva du vil ha, så skal jeg nok klare det (om jeg husker det). Anonymous poster hash: b65dc...bf2 1
skruf Skrevet 17. desember 2013 #12 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde ikke kommet til å klaget over feil farge på gaven når jeg pakket den opp. Rosa er ikke noe høydare til meg heller, men jeg hadde bare bitt det i meg og brukt den som kosegenser hjemme. Generelt så synes jeg det er forferdelig utakknemlig å åpne en pakke foran giveren av pakken og si at en ikke likte den, feil farge, feil sort osv, rett og slett være misfornøyd. Ikke alt jeg har fått av mannen min, særlig ikke i starten før han lærte meg å kjenne skikkelig, som har vært helt i min smak, men aldri har jeg sagt at det ikke var bra nok og ikke satt pris på at han har kjøpt akkurat den gaven til meg som han har brukt tid og penger på å finne. Det er ei uke til julaften, så bruk uka på å forberede deg på hva du får, vis glede når du pakker den opp og gi han et kyss og si takk:) 11
militærjenta Skrevet 17. desember 2013 #13 Skrevet 17. desember 2013 Greit, så kjøpte han feil da. Men han kjøpte den for å glede deg, og trodde det var akkurat den du ønsket deg. Jeg hadde heller fokusert på å glede meg over at han hadde gjort en innsats for å skaffe deg den. En snill mann, men kanskje litt glemsk. Så kan du vel kjøpe deg selv en nøytral en annen gang. Det er slett ikke verdens undergang 9
Draenei Skrevet 17. desember 2013 #14 Skrevet 17. desember 2013 Hvorfor skal du si noe? Genseren er allerede kjøpt, så det er ikke noe å gjøre med det. Vær glad for at han husket det i det hele tatt og har kjøpt den for å gjøre deg glad. Jeg synes du skal bruke den også, ikke kjempemye med en høflig mengde ganger. Hva er det som er så utenkelig med å bruke en farge du ikke liker for å vise takknemlighet? Hvis han nå tror du liker rosa og du frykter at han kommer hjem med flere rosa plagg, blir det jo litt verre. Men hvis du sier at du ønsker deg klær, føyer du bare til at nå trenger du ikke mer rosa, siden du fikk den fine genseren til jul. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #15 Skrevet 17. desember 2013 Nå er det jo ikke slik at alle menn er tåper kun i kraft av å være menn, da. Det er oftest et personlighetstrekk. Anonymous poster hash: ab61d...f91 Har ingenting med tåper å gjøre. "Ikke" er lite pedagogisk å bruke, og gir utydelige beskjeder, enten du snakker til partner, bikkja eller ungene. TS' egen feil, si hvilke farger du faktisk vil ha. Anonymous poster hash: 0ab6a...31d 4
ToveM Skrevet 17. desember 2013 #16 Skrevet 17. desember 2013 Vel vel...genser er genser...det er vel faktisk slik en del menn tenker..Min mann kunne nok funnet på akkurat det samme. Etter 30 år har jeg lært meg å si nøyaktig hva og hvilken farge jeg vil ha ting i. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #17 Skrevet 17. desember 2013 Vær glad du får gave i det hele tatt. Anonymous poster hash: 660fa...a45 2
Gjest Lille-pus Skrevet 17. desember 2013 #18 Skrevet 17. desember 2013 Han har kjøpt en gave.... og du er misfornøyd med noe han har brukt tid og penger på å finne... Vet du... da synes jeg du kan kjøpe den 'riktige' gaven selv. Det er forskjell på et ønske og et krav... og ingen kan kreve å få noe som helst, - i min lille verden. Hvem vet, kanskje du virkelig klèr den farven? 7
Pearl2.0 Skrevet 17. desember 2013 #19 Skrevet 17. desember 2013 Jeg hadde nok ikke sagt noe. MEN, hvorfor skal hun ikke si noe? Har mang en gang kjøpt gaver til menn (fedre, brødre, kjærester) som har byttet dem som den største selvfølge. Det svir jo litt der og da, men det er jo litt viktig at de får noe de vil ha også?
Tropic Skrevet 17. desember 2013 #20 Skrevet 17. desember 2013 Han har nok prøvd så godt han kan. Og som hun ene sier, ikke all er så flinke til å huske alt. Han husket nok kun type genser, og at du nevnte fargen rosa! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå