Gå til innhold

Noen som har Toshiba varmepumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten min tråkka på fjernkontrollen til varmepumpa, som lå i sofaen. Så nå har jeg fått et annet symbol helt øverst til høyre i displayet på fjernkontrollen, og antagelig en annen innstilling enn tidligere.

http://gyazo.com/82a5444aa01cf7a157e13144b955096e

Har trykket på mode-knappen, men da endrer jeg bare symbolet som ligger litt mer mot venstre (de i midten øverst), hvor man kan endre mellom sol, snøkrystall osv.

Hva er forskjellen på innstillingen jeg hadde tidligere og den jeg har nå?

Anonymous poster hash: 2fb3a...424
Skrevet

Hva gjør fjernkontrollen i sofaen? Den skal stå ved varmepumpa, for da slipper du at slike ting skjer. Nemlig.

Ring til de du kjøpte den av og spør. Det pleier jeg å gjøre hvis jeg lurer på noe.

Anonymous poster hash: 64ba9...ae0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bruksanvisning? Om du ikke har den så søk på nettet etter modellen. Da burde du kunne finne en pdf-fil med det samme innholdet.

Endret av skrue
Skrevet

Hva gjør fjernkontrollen i sofaen? Den skal stå ved varmepumpa, for da slipper du at slike ting skjer. Nemlig.

Ring til de du kjøpte den av og spør. Det pleier jeg å gjøre hvis jeg lurer på noe.

Dumme svar er uønsket. Varmepumpa henger oppe på veggen og det er ikke noe "ved varmepumpa", ditt dumme nek.

Det mest praktiske har vært å legge fjernkontrolleren enten på bordet eller i sofaen, helt til katten tråkket på den, og da har jeg bodd her med katten i over to år helt uten at dette har skapt problemer.

Jeg leier og huseieren er nesten 90 år, hun vet ikke hvor bruksanvisningen er.

Skrevet

Bruksanvisning? Om du ikke har den så søk på nettet etter modellen. Da burde du kunne finne en pdf-fil med det samme innholdet.

Takk.

Skrevet

Dumme svar er uønsket. Varmepumpa henger oppe på veggen og det er ikke noe "ved varmepumpa", ditt dumme nek. Det mest praktiske har vært å legge fjernkontrolleren enten på bordet eller i sofaen, helt til katten tråkket på den, og da har jeg bodd her med katten i over to år helt uten at dette har skapt problemer. Jeg leier og huseieren er nesten 90 år, hun vet ikke hvor bruksanvisningen er. Anonymous poster hash: 2fb3a...424

Du er et dumt nek. Min fjernkontroll står på veggen under varmepumpa, og der skal de stå.

Men du har tydeligvis ikke peiling, så......

Skrevet (endret)

Du finner sikkert brukerveiledning på nettet. Lykke til!!

Og til ab over her.. fjernkontrollen vår kommer aldri til å bli hengt på veggen, noe så stygt. Vår ligger på en hylle siden den sjelden og aldri blir brukt.

Endret av Torden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...