Gå til innhold

Er du alltid enig/uenig med de samme KG-brukerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen brukere er jeg ALLTID enig med uansett tema og noen er jeg ALDRI enig med. Er ikke det rart? Alt fra barneoppdragelse til farge på neglelakk og syn på innvandring :klo:

Er vi mennesker så uoriginale at noen har helt like personligheter eller hva er greia?

Anonymous poster hash: df3ce...d68

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er en jeg stort sett ALLTID er uenig med (nei, det er faktisk ikke deg, Gjest :P ). Ellers svinger det vel litt ut i fra hvordan personen legger frem ting.

Edit; der er vaffal to jeg stort sett aldri klarer å forstå.

Endret av Sobril
Skrevet

Noen brukere er jeg ALLTID enig med uansett tema og noen er jeg ALDRI enig med. Er ikke det rart? Alt fra barneoppdragelse til farge på neglelakk og syn på innvandring :klo:

Er vi mennesker så uoriginale at noen har helt like personligheter eller hva er greia?

Anonymous poster hash: df3ce...d68

Ofte uenige med de samme, men få jeg er enige om alt med. Cuckold kommer dog nærme.

Skrevet

Nei, noen ganger er jeg faktisk enig med Silfen ;)

Anonymous poster hash: 9e8c0...6af
Skrevet

Det er ganske mange jeg alltid er uenig med egentlig :P

Gjest avocadoen
Skrevet

Det er et par brukere jeg alltid er uenig med, men tror ikke det er noen jeg alltid er enig med

Skrevet (endret)

Av og til er jeg til og med enig med Gjest, så nei.

Edit: Teller ikke med brukere som åpenbart alltid går inn for å være ekstreme/troll.

Endret av Singha
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg har en jeg alltid er uenig med. Eller rettere sagt, han er alltid uenig med meg. Så jeg vet ikke om vi er naturlige motsetninger, eller om han har bestemt seg for å demonstrere Mann42`s dårskap for all verden. Krangel blir det, åkke som. Ellers er det mer variabelt.

Kommer mye an på temaet, tror jeg. Vi har jo en del liberalister, FrP-muppets og rasehatere, og hvis vi er inne å temaer der disse holdningene er relevante, så er det ikke til å unngå at det blir uenighet ut av det. Men da er det ikke egentlig knyttet til brukeren per se, men til holdninger og meninger på et helt konkret felt, som man kommer inn på ved forskjellige anledninger.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er tre personer jeg alltid er uenige med og ingen jeg alltid er enig med.

Endret av Arch
Skrevet (endret)

Noen brukere er jeg nesten alltid uenig med, men så overrasker de innimellom med et innlegg jeg faktisk er enig med...

Endret av Sebraen
Skrevet

Er som regel alltid uenig med noen, men av og til kommer de med et vettugt innlegg. Da må jeg dobbeltsjekke om mine meninger rundt temaet faktisk er så gjennomtenkt som jeg først trodde.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er ofte en eller annen jeg er helt uenig med her, men ofte føler jeg at mine meninger oftest går overens med resten av flertallet.

Endret av MajorasMaske
Skrevet (endret)

Det går alltids ann å skifte mening om man plutselig skulle være enig med noen man ikke liker :closedeyes: Ingen skam å snu :closedeyes:

Nei er ingen jeg alltid er enig eller uenig med.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Det er kun en person her inne jeg stort sett kun er uenig med, og 3 brukere jeg stort sett er enig med :P Resten varierer

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er en tendens til at det er noen jeg ofte er enig med, og noen jeg ofte er uenig med. De fleste er det både-og. Finnes ingen jeg alltid/aldri er enig/uenig med.

Skrevet

Det er ofte en eller annen jeg er helt uenig med her, men ofte føler jeg at mine meninger oftest går overens med resten av flertallet.

Du er morsom, du. Flertallet er langt fra enig med hva du mener. De færreste i Norge mener at kvinnens plass er i kjøkkenet...

Anonymous poster hash: 52e3b...d27

• Liker 3
Skrevet

Du er morsom, du. Flertallet er langt fra enig med hva du mener. De færreste i Norge mener at kvinnens plass er i kjøkkenet...

Du må ha missforstått. Dette har jeg da aldri hevdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...